Ik denk dat ze wel een punt hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, die hebben de foto's. Ik mag die niet mee omdat ik in een Bermuda driehoek woon, vinden zij.
"Als jij je kont niet vast had zitten..yada yada...." Al mijn hele lange leven lang.
Nu jij Gert!
Ja, die ontvanger ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, was daar niet ook iets met een ontvanger ofzo die nog in de doos zat?![]()
Ben benieuwd naar je foto's trouwens! En ik overweeg een ponnie te laten knippen.Wat zeg je, doen of niet doen??
Ja mooi hè en toch vind ik het schattig, dat meegaan met de tijd alleen snappen ze er echt geen kont van. Niks lezen, gewoon gelijk de telefoon pakken om het jouw probleem te maken. Zo gehaaid en sluw, doe ik later ook.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook de persoonlijke helpdesk voor de dvd recorder (die ik mijn moeder en vriend zelf kado heb gedaan) Plus de laptop
Al met tekeninetjes beschrijvingen gemaakt .. en elke keer weer
Alle mensen wonen hier nog gewoon hoor. Ik heb ze nooit ergens bij een winkel of tankstation achtergelaten. Oké op die ene keer na dat....quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een punt hebben.
Kan geen foto vinden .. Maar morgen welquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik weet niet wie Margo Stols is![]()
Maar het is wel bedtijd.![]()
Truste!
Daar heb je een puntquote:
Rook jij Blomst? Dat wist ik niet geloof ik.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:30 schreef blomst het volgende:
ik doe met de op mee, steek de laatste voor vandaag op
Buuf welterusten.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Alle mensen wonen hier nog gewoon hoor. Ik heb ze nooit ergens bij een winkel of tankstation achtergelaten. Oké op die ene keer na dat....
Ach niet!
Laatst drie weken gestopt, maar ik was zo erg, kreeg een hekel aan mijzelf, maar ooit ga ik weer stoppenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Rook jij Blomst? Dat wist ik niet geloof ik.
Mogge fout fimpje?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik weet niet wie Margo Stols is![]()
Maar het is wel bedtijd.![]()
Truste!
Ooit doe ik met je mee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Laatst drie weken gestopt, maar ik was zo erg, kreeg een hekel aan mijzelf, maar ooit ga ik weer stoppen
Ja dan kwam er iets te voorschijn.. Soms zou ik willen dat ik weer zo simpel wasquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
We hadden het vandaag op het werk over krasblaadjes. Van die papiertjes dat als je er dan met een grijs potlood over heen ging dat er dan een plaatje tevoorschijn kwam. Boekjes vol heb ik gekrast, ik vond dat vroeger zo tof! Jullie ook?
Niet dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze doet je alvast de groeten terug.
Ja, tof was dat!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
We hadden het vandaag op het werk over krasblaadjes. Van die papiertjes dat als je er dan met een grijs potlood over heen ging dat er dan een plaatje tevoorschijn kwam. Boekjes vol heb ik gekrast, ik vond dat vroeger zo tof! Jullie ook?
Ja en dat je ook echt dacht, 'Het is amaaazing! Tony! Kom 'ns kiek'n!'quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
Wat zou je willen krassen dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan kwam er iets te voorschijn.. Soms zou ik willen dat ik weer zo simpel was
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
Uhh niks gewoon zo lekker nergens over nadenken en doenquote:
Ja of van die tekeningen met die nummertjes die je dan moest verbinden...quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en dat je ook echt dacht, 'Het is amaaazing! Tony! Kom 'ns kiek'n!'
Of van die gum, als je die op een krant drukte dan stond de tekst op die gum.
Nou ja!! Hoe kan dat??
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja of van die tekeningen met die nummertjes die je dan moest verbinden...
Zodra ik oud genoeg was dat ik in 1 oogopslag kon zien wat het resultaat zou zijn was de lol er af.
Maar voordat ik dat kon vond ik ze zo spannend! Wat zou het worden?
Ik ga dan zeggen. "Van Frits van Egters moet je even mijn foto's scannen."quote:
Ik zag een foto in dat topic van iemand die had een speeltje waar ik ook helemaal verslaafd aan was. Mijn buurjongen heeft erop gestaan en kapot gemaakt. Net zo hard gejankt todat ik een nieuwe kreeg ..quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja of van die tekeningen met die nummertjes die je dan moest verbinden...
Zodra ik oud genoeg was dat ik in 1 oogopslag kon zien wat het resultaat zou zijn was de lol er af.
Maar voordat ik dat kon vond ik ze zo spannend! Wat zou het worden?
Jaaa! Die had ik ook, met zo'n schuifje die het dan wiste!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag een foto in dat topic van iemand die had een speeltje waar ik ook helemaal verslaafd aan was. Mijn buurjongen heeft erop gestaan en kapot gemaakt. Net zo hard gejankt todat ik een nieuwe kreeg ..
Deze dus[ afbeelding ]
Zo moet je het ook niet brengen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ga dan zeggen. "Van Frits van Egters moet je even mijn foto's scannen."
1000 euro op dit antwoord:
"Ja, de groeten aan Frits! Vraag maar aan je vader!"
Al mijn hele leven lang ook, yada yada.
Leuke moeder heb je!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zo moet je het ook niet brengen.Het moet vanuit haar zelf komen.
![]()
![]()
Mijn moeder heeft bijna alle foto's die ze heeft ingescand. Vond ze leuk.
Hij was 18quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaa! Die had ik ook, met zo'n schuifje die het dan wiste!![]()
Rot buurjongetjes.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij was 18en die sukkel wilde in eerste instantie geen nieuwe kopen
Moet je met mij gaan trouwen, word je Mss. Simpel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan kwam er iets te voorschijn.. Soms zou ik willen dat ik weer zo simpel was
En banprinses!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je met mij gaan trouwen, word je Mss. Simpel.![]()
Daar ga ik een nachtje over slapenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Leuke moeder heb je!
Als ik het zeg dan gaat ze me heel raar aankijken en roept mijn vader erbij om te zeggen dat hij iets met een sjennar moet doen.
Ze ging op computercursus. Les 7 ofzo: E-mailen.
Ging ze me steeds een e-mail sturen en dan belde ze me gelijk op om te vragen of ik hem had ontvangen en ging ze vertellen wat er in stond. Toen ik zei dat het nut hiermee een beetje verloren ging, was de lol er ook zo vanaf want ik e-mailde niet terug en als ze belde dan praatte ik iig nog. Nooit meer achter die computer gezeten.
Is er geen next plaatjequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:04 schreef CarOnline het volgende:
Als ik warm welkom google krijg ik dit.
Dat herken je natuurlijk meteen als een warm welkom!
[ afbeelding ]
Net samen wonen met Heidi en nu al andere vrouwen lokken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.quote:
50 euro in de pot Liesquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het lijkt als de dag van gisteren, of niet Coos!
Ik weet het.. eurosport staat op.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:07 schreef Coos het volgende:
Fritsie.....kopgroep van drie man, drie man naar ziekenhuis waaronder Freire.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom?
Ik haal er wel 50 euro uit!
Ja, gezellig manquote:
Nite Noek.quote:
Nieuwe regel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom?
Ik haal er wel 50 euro uit!
Laters Noekje!quote:
Toch maar goed dan dat ze de Arena en de Kuip hebben neergezet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, gezellig man![]()
Gezellie kijken met z'n allen op het marktplein.
Da's net zo treurig?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Toch maar goed dan dat ze de Arena en de Kuip neergezet hebben dan.
Retorische vraag, niet?quote:
Ik zie liever vierendelen dan voetbalquote:
Ja, ik denk het wel. Ik weet daarvoor alleen weer net te weinig van voetbal.quote:
Ik ook!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie liever vierendelen dan voetbal
Dan wel de omhoog gevallen voetballers he? en sommige supportersquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Héérlijk. Of dat er weer eens iemand voor de leeuwen gegooid wordt. Vaak een win win situatie.
Wat te denken van een combinatie van beide, de verliezers worden na afloop gevierendeeldquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie liever vierendelen dan voetbal
Ook goed kijk ik de derde helft welquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat te denken van een combinatie van beide, de verliezers worden na afloop gevierendeeld
Neh. Dan moet je er zo lang op wachten. Doe dan ook iedereen met een rode kaart en bij elk (tegen)doelpuntquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat te denken van een combinatie van beide, de verliezers worden na afloop gevierendeeld
Mijn moeder noemde me Anna Boleijn .. Die is ook een koppie kleiner gemaaktquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:31 schreef Coos het volgende:
Genoeg afwisseling om niet net zo saai te worden als voetbal.
Rode kaart spreekt vanzelf.. bij geel alleen een arm eraf.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Neh. Dan moet je er zo lang op wachten. Doe dan ook iedereen met een rode kaart en bij elk (tegen)doelpunt
Maar haar man deed het aan de lopende band.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder noemde me Anna Boleijn .. Die is ook een koppie kleiner gemaakt
Dat is lastig als je keeper bent.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Rode kaart spreekt vanzelf.. bij geel alleen een arm eraf.
Ja geen jongetje ZWIEPquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar haar man deed het aan de lopende band.
Paralympicsquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is lastig als je keeper bent.
Getver Die schilquote:
Goeie titel, ik schiet meteen in een denkmodus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:38 schreef CarOnline het volgende:
WTFquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Goeie titel, ik schiet meteen in een denkmodus.
Over dat ik me geen zorgen zou maken als ik leg te sterreve. Ben je bijna dood, moet je je nog een keer druk gaan maken of je misschien tóch hebt gezondigd tegen de regels van god.![]()
![]()
En eigenlijk wil ik helemaal niet sterven. Ja, dat lichaam gooien we wel een keer af, maar daarna kun je iets met je hersenen doen zodat je aan neuroprogrammeerbaar protoplasma wordt gekoppeld. Kun je als een smiley contact maken met de buitenwereld![]()
En dan ik kan ik eindelijk 130 worden!![]()
(er zijn nog meer voordelen: je kunt kijken met webcams - all over the world; je zou stinkend rijk kunnen worden met aandelenhandel; je zou jezelf kunnen klonen en in een willekeurig lichaam downloaden of copy/pasten; je kunt computers en robots besturen. De mogelijkheden zijn eindeloos!!!)
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
krijg spontaan nog meer goede ideeën!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer jezelf vierendelen eens. En eerst de webcam aan!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
krijg spontaan nog meer goede ideeën!
Wat heb je vanavond gegeten en ben je al gestopt met roken?quote:
Ga je slapen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:55 schreef Soury het volgende:
Ik een Nirvana .. Ga mijn bed maar in
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:55 schreef Soury het volgende:
Ik een Nirvana .. Ga mijn bed maar in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |