abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66217372
Uitermate boeiende materie: in de prehistorie/Oudheid zou er diverse malen contact zijn geweest tussen buitenaardse beschavingen en de prehistorische mens/verloren gegane menselijke beschavingen uit de prehistorie.

Zo zouden er talloze afbeeldingen en beelden zijn gevonden van figuren met ruimtehelmen/ruimtepakken en vliegende voertuigen (in Zuid-Amerika en Rusland en het Midden-Oosten (Sumerie) o.a.), waarvan sommigen te dateren zijn van rond 7000 tot zelf 14000 VOOR (!!!) Christus. En andere voorwerpen die zelfs tegenwoordig, met de huidige kennis en technologie niet of nauwelijks zijn na te maken. De voorbeelden zijn talrijk.

Ook in de Bijbel (Oude Testament) zouden er diverse verwijzingen hiernaartoe staan (wezens die in 'wagens van vuur' door de hemel/lucht reizen).

Uitermate boeiend onderwerp wat wel een eigen topic verdient dacht ik zo.

Jammer dat de user ParAlien al lang niet meer post, die wist hierover altijd veel te vertellen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 18 februari 2009 @ 23:12:31 #2
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66218475

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_66219291
schaamteloze TVP
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_66220134
tvp
  donderdag 19 februari 2009 @ 00:06:58 #5
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_66220704
Als ik een buitenaards wezen was maakte ik asap rechtsomkeert...
Minimaal 16.000 jaar evolutie en nog steeds 3x ruk
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  donderdag 19 februari 2009 @ 01:09:13 #6
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_66222310
Maria wordt geboren

is naar mijn mening geen fotoshop

kreeg wereldwijd bekendheid

Deze lijkt er een beetje op

Telt u de planeten even die u ziet?

Is toch wel de echte topper op de taart met kaarsjes

Vriendjespolitiek??

Schilderijtje

[ Bericht 23% gewijzigd door Spellmeista op 19-02-2009 01:23:33 ]
pi_66222377
tvp
  donderdag 19 februari 2009 @ 01:15:59 #8
245776 Jak
Ork ork soep eet je met een...
pi_66222406
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:12 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ziet eruit als een bootje.
Lijkt wel een beetje op die boomstammetjes van die attractie die je hebt in Walibi Flevo.
Misschien hadden ze in Egypte ook een Walibi.

Walibi Farao
Zo gij niet wilt dat een ander beschiet, vermoord dan ook een ander niet
pi_66222430
Niets anders dan de menselijke eigenschap gezichten, patronen etc. te zien in dingen die daarop lijken, toeval en eventueel wat fantasie van mensen die vroeger leefden, wat zij uitten in kunst.
Whaaaat???? No money?
  donderdag 19 februari 2009 @ 01:25:10 #10
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_66222543
Hierogliefen, jah wat heb je er toch aan?

Smoothies

Bellen met de buren??

Kan gereconstrueerd zijn uiteraard

Ze gaan L.E.D. en Twerk opete

[ Bericht 20% gewijzigd door Spellmeista op 19-02-2009 01:42:38 ]
  donderdag 19 februari 2009 @ 01:44:55 #11
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_66222851
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:49 schreef StateOfMind het volgende:
Jammer dat de user ParAlien al lang niet meer post, die wist hierover altijd veel te vertellen.
Schijnbaar is er al een "vervanger" aangenomen
pi_66222866
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:12 schreef Ticker het volgende:

bewijs dat ze vroeger ook al buttplugs gebruikte
<hr>
pi_66223933
Ik moest meteen aan dit boek denken:

[img]https://www.webshopboekhandel.nl/Webshop/ProductImages/9789020232523.jpg[/img]

Veel dingen worden opgeblazen . Een ding dat me is bijgebleven is het Het Mysterie van de Dropa's:

Het Mysterie van de Dropa's
Dropa's Zij kwamen uit de hemel. Het verhaal van de Dropa's, het mysterie van de Dropa Stenen of het Chinese Roswell. Dit verhaal is bekend onder vele namen en het maakt niet uit welke je kiest want het verhaal van de Dropa's is één van de interessantste verhalen uit de geschiedenis van het buitenaardse en de mens. De ontdekking De ontdekking vond plaats in 1938 in het hooggebergte van Baian-Kara-Ula op de grens van China en Tibet. Een archeologische expeditie, onder leiding van de Chinese professor Chi Pu Tei, ontdekte regelmatige rijen graven in de grotten van het gebergte. De skeletten waren overblijfselen van een vreemd en afwijkend menselijk ras. De lengte van de skeletten bedroeg gemiddeld 1,30 meter. Ze waren erg licht gebouwd en ze hadden schedels die erg groot en overontwikkeld waren. Iemand vroeg of de overblijfselen van apen afkomstig konden zijn. Professor Chi Pu Tei antwoordde toen: "Wie heeft er gehoord van apen, die elkaar begraven?" Chi Pu Tei en zijn team drongen vervolgens verder de grot binnen en daar ontdekten zij interessante grotschilderingen. Op de muren van de grot vonden ze tekeningen van wezens met ronde helmen. Er waren ook hemellichamen zoals de zon, maan, aarde en sterren in de muren gegraveerd. Deze hemellichamen waren door middel van stippen met elkaar verbonden. De grootste ontdekking moest nog komen... Half begraven in de stoffige vloer vond het team een grote ronde steen, die de vorm had van een grammofoonplaat

Er zat een gat in het midden en er liep een spiraalvormige groef vanuit het midden naar de rand. Dit voorwerp was tussen de 10.000 en 12.000 jaar oud en dus ouder dan de piramides van Egypte. Er werden in totaal 716 van dergelijke platen gevonden. Elke plaat had een diameter van 22,7 cm en was 2 cm dik. Elke plaat had een perfect cirkelvormig gat van 2 cm in het exacte midden.De boodschap Bij nadere bestudering bleek dat de groef helemaal geen groef was, maar een ononderbroken lijn van gegraveerd hiërogliefenschrift. De bijna microscopisch kleine tekens waren in een taal die men nog nooit tegen was gekomen. De schijven werden gemerkt en opgeslagen in de Universiteit van het toenmalige Peking. Vele experts probeerden tevergeefs om de inscripties te vertalen. Pas in 1962 slaagde een andere Chinese wetenschapper, Dr.Tsum Um Nui, erin om de code te breken.

Het resultaat was zo verbazingwekkend dat de Prehistorische Afdeling van de Universiteit hem verbood om zijn bevindingen te publiceren of er zelfs maar over te praten. Dr.Tsum Um Nui zette zijn onderzoek voort en kreeg tenslotte toch toestemming om zijn werk te publiceren. Het verscheen onder de titel: "Het gegraveerde schrift aangaande ruimteschepen die, zoals beschreven op de schijven, 12.000 jaar geleden op Aarde landden." Het schokkende verhaal werd opgeschreven door een volk dat zichzelf de Dropa's noemde. De stenen schijven vertellen het verhaal van hun reis en hoe ze met hun ruimteschip vanaf een verre planeet aankwamen op aarde. Hun ruimteschip stortte neer in het Baian-Kara-Ula gebergte.

Het hele verhaal werd niet serieus genomen in het westen, maar dat veranderde toen de Russische wetenschapper Dr. Viatcheslav Zaitsev in 1968 uittreksels van het verhaal in het Sputnik Magazine publiceerde. Deze wetenschapper deed verdere naspeuringen en ontdekte meerdere interessante feiten. Zo was er de samenstelling van de schijven; deze bevatten een hoog gehalte kobalt en andere metalen, en dit vormde een zeer harde steensoort. Dit had het ook voor de primitieve mensen moeilijk gemaakt om de kleine tekentjes te graveren. Toen de schijven getest werden met behulp van een oscillograaf werd er een vreemd ritme opgenomen, alsof ze ooit elektrisch geladen waren geweest. De wetenschapper zei ook dat ze misschien wel als geleiders dienst hadden gedaan.

Op de link hieronder vind je meer van zulke verhalen

http://www.bloggers.nl/Aliens

[ Bericht 1% gewijzigd door Pacmaniac op 19-02-2009 16:20:42 ]
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  donderdag 19 februari 2009 @ 08:08:31 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_66224677
Gaaf verhaal Pacmaniac!
The truth was in here.
  donderdag 19 februari 2009 @ 10:06:27 #15
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_66227231
Hier ga ik vanmiddag even voor zitten
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_66227572
intressant verhaal ja!
Have no fear, have a beer
pi_66229490
tvp met de notitie dat ik hier wel het een ander van weet en daarom in de loop van de dag interessante zooi probeer te posten
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_66230883
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 01:09 schreef Spellmeista het volgende:
[ afbeelding ]Maria wordt geboren

[ afbeelding ] is naar mijn mening geen fotoshop
Ik zie niets vreemds, wat mis ik? De eerste afbeelding is van Aknathen die de zonneverering verhief tot enige toegestane godsdienst en de tweede afbeelding lijkt mij een boer die een gans vangt/slacht/offert.
quote:
[ afbeelding ]kreeg wereldwijd bekendheid

[ afbeelding ]Deze lijkt er een beetje op
En zijn beide een optische illusie gebleken, behalve voor de mensen die denken dat NASA een complotbedrijf is...
quote:
[ afbeelding ]Telt u de planeten even die u ziet?
Zijn het planeten? De enige die dat ooit heeft geopperd is Sitchin maar bewijs is er verder niet.
quote:
[ afbeelding ]Vriendjespolitiek??
Dit is een uiterst onduidelijk fototje, kan werkelijk van alles zijn, nu lijkt het op een alien, maar mogelijk met betere verlichting is het een boot.
quote:
[ afbeelding ]Schilderijtje
Astronaut of een engel (o.i.d.) welke in een komeet afdaalt richting aarde? In die tijd was het fenomeen komeet niet begrepen en werden er wel meer goddelijke verklaringen gegeven aan onbekende fenomenen.
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 01:25 schreef Spellmeista het volgende:
[ afbeelding ]Hierogliefen, jah wat heb je er toch aan?
Leren lezen, zodat je weet waarover je praat. Het is wederom de eerder genoemde Aknathen en familie, terwijl ze de zon eren. Het afbinden van het hoofd was wel vaker in de mode, snap de link niet met aliens...
quote:
[ afbeelding ]Smoothies
Kaal geschoren priesters, niet geheel een onbekend fenomeen in de geschiedenis. (of waren kale monniken ook aliens?)
quote:
[ afbeelding ]Bellen met de buren??
Of iets met een lotus bloem (vastbinden) en een ceremonie. Lotusbloemen waren onderdeel van vele vereringen.
quote:
[ afbeelding ]Kan gereconstrueerd zijn uiteraard
Of een ziekte, een voorbeeld van afbinden, genetische afwijking, geboorteproblemen...

[ afbeelding ]Ze gaan L.E.D. en Twerk opete
[/quote]
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:53:24 #19
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66231263
T'is inderdaad jammer dat die bloempot wordt aangehaald als een gray.
Even wat op internet zoeken en je vind zo dat het een.. bloempot is!
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:00:18 #20
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66231556
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:43 schreef The_stranger het volgende:

Zijn het planeten? De enige die dat ooit heeft geopperd is Sitchin maar bewijs is er verder niet.
Nou.. eigenlijk was Sitchin de eerste die echt het opmerkte. Net zoals we Darwin hebben... die evolutie opmerkte.
De enige zijn, die zoiets opperd, is een wereld van verschil. Er liggen namelijk boeken vol te vinden met theorie'n gebaseerd op de invalshoek van Sitchin.
pi_66232182
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:00 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nou.. eigenlijk was Sitchin de eerste die echt het opmerkte. Net zoals we Darwin hebben... die evolutie opmerkte.
De enige zijn, die zoiets opperd, is een wereld van verschil. Er liggen namelijk boeken vol te vinden met theorie'n gebaseerd op de invalshoek van Sitchin.
Darwin bouwde voort op andere ideeën, hij was zeker niet diegene die evolutie voor het eerst opmerkte, wel de eerste die er serieus onderzoek naar deed.

Ik zeg ook niet dat Stichin geen gelijk had, maar om nu op basis van zijn bevindingen die ene afdruk als bewijs voor het bestaan van aliens of de verregaande kennis van astronomie in die tijd et beschouwen gaat me veel te ver. Het kunnen planeten zijn, maar nergens staat ondersteunend bewijs, iets wat er voor de evolutietheorie wel is...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:07:38 #22
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_66234111
volgens mij mijn eerst tvp ooit
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  Moderator donderdag 19 februari 2009 @ 13:39:37 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_66235411
Interessant onderwerp. Ik ben hier wel in geinteresseerd, en ik moet zeggen dat ik het een spannend idee vind dat oude beschavingen inderdaad contact hadden met buitenaardse intelligentie, maar ik neem het niet zonder slag of stoot aan.

Wel een interessant topic.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:46:08 #24
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_66235648
Wishful thinking ftw
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:44:35 #25
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_66238222
Kent iemand hier dat verhaaal uit rusland waar ze uit oude grondlagen nanotechnologie hebben opgegraven ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')