Oh, oh, ze is weer boos.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precies wat ik denk na het lezen van įlles dat jij zegt.
Ik erger me op dit moment toch echt alleen aan jou hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, oh, ze is weer boos.
Als je je nu al ergert... word je nooit een goede troll.
Ik denk meer dat ik het leuker vind dat mensen zich eraan ergeren dan dat ik plezier beleef aan de lapo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
Verbazingwekkend dat je het leuk blijft vinden om die LAPO's binnen te halen..
Dat ontken ik ook niet. Maar als jij je door mijn opmerkingen geėrgerd voelt, word je nooit een goede troll.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik erger me op dit moment toch echt alleen aan jou hoorde rest van de wereld kan ik prima aan.
Je slaagt er ook nog aardig inquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ik het leuker vind dat mensen zich eraan ergeren dan dat ik plezier beleef aan de lapo.
Ik weet wat ik doe.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je slaagt er ook nog aardig in
Kut, dat heet toch narcist en leedvermaeck? Ofzo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ik het leuker vind dat mensen zich eraan ergeren dan dat ik plezier beleef aan de lapo.
Whatever tickles your pickle.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kut, dat heet toch narcist en leedvermaeck? Ofzo.
Waarom wordt jouw lul krom bij het zien van een knappe vrouw ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik wel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:44 schreef behangplakker het volgende:
Hee, ik heb in het vorige topic geeneen grap gemaakt over het nummer
Iewie!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom wordt jouw lul krom bij het zien van een knappe vrouw ?_!!!!!
Mooi, dan is het niet stil voorbij gegaanquote:
Al geweestquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef Broekpaling het volgende:
Geoffedomme, heb hier 2 tickets waar de namen Metallica en Slipknot op staan. Is het al 20 juni?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |