abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68451799
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:36 schreef Keltie het volgende:
Agh, die gast weet niet eens wat het krijgen van een SV inhoud, laat staan dat'ie iets weet van het reilen en zeilen bij een voetbalwedstrijd.
Kansloos geblaad vanaf de zijlijn gebasseerd op stukjes in de telegraaf
Gemiddeld kom ik elk weekend bij een voetbalwedstrijd
En de Telegraaf is een misleidende sensatie zoekende kutkrant. Dus die lees ik niet.
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:48:28 #302
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68451966
Ik zie bij concerten ook altijd bier + beker en draagtrays door de lucht vliegen. Dat is ook niet eenmalig, net als inderdaad spullen het veld opgooien.
quote:
Er lijkt wel een taboe op te zitten om voetbal gerelateerd geweld te bespreken.
Daar zit geen taboe op, maar wel op de wijze waarop er gedaan wordt alsof het ALTIJD mis is, alsof het grootste deel van de supporters dat niet erg vind/er aan mee doet. Alsof je niet met je kinderen naar het voetbal kan gaan. Kom op zeg, ik nam mijn jongste broertje (toen nog Ajax fan) mee naar FC Groningen - Ajax, in het Oosterpark, op de Z-side. Toen hij zijn armpjes in de lucht stak bij de goals van Ajax, heb ik of hij daar geen last van gehad. Slechts de lachende opmerking van zo'n "zwarte capuchon hooligan" dat dat jochie nog veel te leren had.
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:50:25 #303
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68452033
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:42 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ah leuk. Iemand die alle wedstrijden van Ajax volgt, geen thuiswedstrijd mist en wel eens loopt te rellen, mag je geen fan noemen. Tuurlijk.

Nee dan is het ineens heel wat anders
Leuk, 180 aanhoudingen bij Lowlands, maar dat was niet allemaal voor geweld, dan is het ineens wat anders.
pi_68452689
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')