en welke kleuter laat zich kennen? juist, de hooliganquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:45 schreef Keltie het volgende:
Een deel van de schuld ligt zeker bij de ordehandhavers jah.
Zelf ervaren dat ME je over de schreef probeert te laten gaan.
Euhm.. Jah. Dat is vaker bij provocatie.quote:
Ik heb inderdaad weleens een tik gehad zonder dat daar reden toe was.quote:of omdat ze vuile blikken geven?
of omdat ze je "zonder reden" een tik geven omdat je niet luisterd?
quote:omdat je niet weg wilt gaan?
ik weet uit eigen ervaring dat het eikels kunnen zijn. provocerende eikels.
maar de oorzaak, dat zijn nog steeds de rellers. die verzoorzaken ALLES, maarja, de kleuters beseffen het niet
Gehe, leuk dat je het zelf denkt. Ik vind het naief.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
en welke kleuter laat zich kennen? juist, de hooligan![]()
als je daar 1 seizoen niet op reageerd. 1 seizoen geen relletjes. en er is geen ME meer aanwezig bij voetbal
quote:maar de hooligan is te dom om dat te begrijpen, of beter, het boeit ze niet, want ze houden van het rellen. zo simpel is het.
Lowlands, 55.000 man op een zeer klein gebied. In totaal zo'n 10 man politie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zegt niets. Zegt alleen dat er een grote groep mensen op een klein oppervlak aanwezig zijn.
Zie bij een gemiddeld avondje stappen in Utreg meer politie op de been als op een gemiddeld middagje voetbal.
Ik hoop niet dat je nu durft te beweren dat een deel van de opbrengst van de kaarten naar politie inzet gaat... Dat wordt nog altijd betaald door jou, mij, mijn oma en een groot gedeelte andere mensen die niks met voetbal hebben.quote:Voetbalkaarten zijn ook niet gratis
Vorig jaar, wedstrijdje van ajax. Moest verzet worden omdat alle politie naar Sail moestquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lowlands, 55.000 man op een zeer klein gebied. In totaal zo'n 10 man politie.
Bevrijdingsfestival Overijssel, 110.000 man op een zeer klein gebied. Mannetje of 20 politie, geen ME.
Voetbalwedstrijden in Duitsland, 60.000 mensen, geen ME, kleine hoeveelheid politie.
Wie bepaalt dat? Ik niet.quote:Zie je de verschillen? Zie je ze? Ga het nou Godverdomme niet ontkennen. Bij Nederlandse voetbalwedstrijden moet altijd een buitenproportionele hoeveelheid ME en politie aanwezig zijn.
Sparta, Vitesse, Heerenveen, De Graafschap, Heracles en ga zo maar door -> Geen problemen.quote:En daar komt nog eens bij dat je de 'supporters' van verschillende clubs niet bij elkaar in de buurt kan laten komen, laat staan kan laten mengen.
Dat durf ik wel degelijk te beweren.quote:[..]
Ik hoop niet dat je nu durft te beweren dat een deel van de opbrengst van de kaarten naar politie inzet gaat... Dat wordt nog altijd betaald door jou, mij, mijn oma en een groot gedeelte andere mensen die niks met voetbal hebben.
De Graafschap. Was dat niet die club waarbij een supporter het veld op ging en de lijn rechter omver beukte?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vorig jaar, wedstrijdje van ajax. Moest verzet worden omdat alle politie naar Sail moest
Sail, je weet wel.. Met die bootjes..
[..]
Wie bepaalt dat? Ik niet.
[..]
Sparta, Vitesse, Heerenveen, De Graafschap, Heracles en ga zo maar door -> Geen problemen.
Daar mengt het zich ook gewoon.
[..]
Dat durf ik wel degelijk te beweren.
Ja, om het verkeer en de enorme mensenmassa te regelen/helpen. Niet omdat ze anders bij Sail elkaar de harses in ramden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vorig jaar, wedstrijdje van ajax. Moest verzet worden omdat alle politie naar Sail moest
Sail, je weet wel.. Met die bootjes..
En waarom, oh waarom kan dat niet bij 'risico' wedstrijden. Omdat een stel van hormonen overlopende klapmongolen zich niet kunnen inhouden. Best, dan mogen ze niet meer komen, klaar.quote:Sparta, Vitesse, Heerenveen, De Graafschap, Heracles en ga zo maar door -> Geen problemen.
Daar mengt het zich ook gewoon.
de stoute politiemeneer zorgt voor de rellenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:51 schreef Keltie het volgende:
Gehe, leuk dat je het zelf denkt. Ik vind het naief.
Ik ben ook PSV supporter maar:quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelukkig gebeuren dit soort dingen niet in het Philips Stadion
Maar over het algemeen valt het inderdaad wel mee bij PSVquote:Via een statement op PSV.nl heeft PSV de fans gewaarschuwd naar aanleiding van de gebeurtenissen afgelopen zaterdag bij het duel tegen AZ. De club is zeer ontstemd over onacceptabele spreekkoren zoals die afgelopen zaterdag te horen waren.
PSV Netwerk
Daarnaast is de club ontstemd over het gooien van drank en voorwerpen in het stadion. Een fan gooide zelfs tweemaal vuurwerk tussen de mensen. Het gooien van dranken of andere voorwerpen richting het veld wordt door PSV bestraft met een stadionverbod van vijf jaar en een hoge boete.
Ik ben anti voetbal'supporters' die de gemeenschap handen vol geld kosten. Ik vind het heerlijk om het EK/WK te kijken. Nooit trammalant met dat soort wedstrijden hier in Nederland. Heerlijk. Een groot feest.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Ik ben anti voetbal omdat het een populaire sport is"
1 incidentquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:07 schreef snowgoon het volgende:
[..]
De Graafschap. Was dat niet die club waarbij een supporter het veld op ging en de lijn rechter omver beukte?
Toen werd het uitgelegd als:quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, om het verkeer en de enorme mensenmassa te regelen/helpen. Niet omdat ze anders bij Sail elkaar de harses in ramden.
Omdat het een risicowedstrijd is?quote:[..]
En waarom, oh waarom kan dat niet bij 'risico' wedstrijden. Omdat een stel van hormonen overlopende klapmongolen zich niet kunnen inhouden. Best, dan mogen ze niet meer komen, klaar.
Nee, jij toont je intelligentie door te stellen dat er volgend jaar geen politie aanwezig zou zijn als dit jaar relvrij isquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
de stoute politiemeneer zorgt voor de rellen![]()
i'm out, jij bent te dom om mee te "praten"
België is het daar vast niet mee eensquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben anti voetbal'supporters' die de gemeenschap handen vol geld kosten. Ik vind het heerlijk om het EK/WK te kijken. Nooit trammalant met dat soort wedstrijden hier in Nederland. Heerlijk. Een groot feest.
In een berenpak over het ijs lopen vind ik toch wel wat anders dan een lijnrechter omver beukenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
1 incident
Der heeft afgelopen weekend iemand een SV gekregen voor het Thialf.
Schaf het schaatsen maar af, moet dat publiek maar normaal doen.
Nah, denk dat "voetbal afschaffen" wel zo'n beetje KLB topic over voetbal langs komt zettenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef snowgoon het volgende:
[..]
In een berenpak over het ijs lopen vind ik toch wel wat anders dan een lijnrechter omver beuken
En wat lul je nou over het afschaffen van iets? Wie stelt voor om het voetbal af te schaffen?
Terecht dat die flink gestraft is!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nah, denk dat "voetbal afschaffen" wel zo'n beetje KLB topic over voetbal langs komt zetten
Ps. Die Graafschapsupporter is er ook rijkelijk voor beloond met z'n 15 jaar durende stadion verbod en, waarschijnlijk, het 1 en ander aan boetes
Ik vind het knap dat je die conclusie trekt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:33 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Terecht dat die flink gestraft is!
Als ik jou en anderen zo hoor zou die man niet gestraft moeten worden omdat die wel op een of andere manier uigelokt is of er op een andere manier niks aan kan doen.
Nee. Dat wat gisteren gebeurde was verschrikkelijk. Ik heb het over supporters onderlingquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:29 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Spelers en de scheids bekogelen hoor er ook bij?
Ik heb er geen probleem mee dat die fans elkaar onderling afmaken.
Dan ben je niet beter dan de gemiddelde voorbipsBerber die begint te jammeren over "rezpekt" als-ie het idee heeft dat je hem verkeerd aankijkt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:29 schreef Keltie het volgende:
Heb regelmatig een rel gezien die begonnen is door geprovoceer vanuit ME/ Politie.
Waarom gaat het bij talloze bevolkingsgroepen wel goed en bij Marokkanen niet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:00 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Stem Wilders.
Waarom gaat het bij talloze andere sporten wel goed en bij Ajax-Feyenoord niet? Het ligt gewoon aan die mongolen daar. Ze worden nu, terecht, aangepakt.
Leuke conclusie. Ik vind het zorgwekkender dat er vanuit het niets iets gebeurt omdat ordehandhavers de orde niet handhaven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan ben je niet beter dan de gemiddelde voorbipsBerber die begint te jammeren over "rezpekt" als-ie het idee heeft dat je hem verkeerd aankijkt.
Omdat dat voor het volk / boeren isquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om het EK/WK te kijken. Nooit trammalant met dat soort wedstrijden hier in Nederland. Heerlijk. Een groot feest.
Goed, doen we een wedstrijd Ajax - Feyenoord, met publiek, zonder hekken, zonder politie, zonder ME. Kijken of dat goed gaat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat dat voor het volk / boeren is![]()
En wat lul je nou over dat er veel me moet zijn. Als die me nou eens normaal doet dan zal er weinig gebeuren. Afgelopen zondag was er ook helemaal niks aan de hand tot ze met de paarden er doorheen kwamen en je aangeren werd door die bussen van ze
Dat zeg ik toch niet kneusquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, doen we een wedstrijd Ajax - Feyenoord, met publiek, zonder hekken, zonder politie, zonder ME. Kijken of dat goed gaat.
Als die "supporters" de andere "supporters" niet gaan opwachten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
Maar als de me die charges niet doet blijft iedereen verder ook rustig. Die kk burgemeesters moeten zich weer latren gelden door de enige klassieker in nederland te verneuken
Weet niet in welk stadion jij komt en hoelang dat geleden is... Maar ik ken geen bier meer kopen in De Kuip.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:07 schreef rival het volgende:
[..]
Als die "supporters" de andere "supporters" niet gaan opwachten.
Maar gewoon het stadion in gaan, een biertje drinken, en een lekker sfeertje maken in het stadion....
Zouden er dan charges komen van de ME?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:13 schreef Keltie het volgende:
En trouwens, ontvangstcomitee hoort er wel een beetje bij.
Inderdaad want een wedstrijd tussen clubs is echt voor de elitequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat dat voor het volk / boeren is![]()
Waarom denk je dat dat niet meer kan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Weet niet in welk stadion jij komt en hoelang dat geleden is... Maar ik ken geen bier meer kopen in De Kuip.
Vanwaar de haakjes bij supporters?
Alles. Het is een soort bedreiging die nergens op slaat. Als je een kind zegt dat hij geen eten krijgt als hij een lepel weggooit en dan zegt het kind 'oh dan doe ik het toch' dan zeg je zeker ook 'oh je krijgt wel je eten omdat ik weet dat je toch je lepel gaat weg gooien of ik nu wel of geen straf in stel'quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:36 schreef Silaz het volgende:
De Supporters gaan elkaar toch wel ergens anders opzoeken. Dus weet niet wat dit dan voor zin heeft..
Geen flauw idee. Zie het nut er namelijk niet van in.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dat niet meer kan?
Als mensen zich zouden gedragen, en niet zouden vinden dat er een onvangstcomitee nodig is, zou er het volgende gebeuren:
- Nauwelijks politie, en voornamelijk om het verkeer te regelen
- Geen ME
- Geen hekken
- Wel bier
- Geen knokpartijen
- Geen gewonden
- Geen doden
- Geen uitwedstrijden zonder publiek
- Wel gezelligheid
- Wel sportifiteit
Snappiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Weet niet in welk stadion jij komt en hoelang dat geleden is... Maar ik ken geen bier meer kopen in De Kuip.
Vanwaar de haakjes bij supporters?
Waarom zouden ze?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
Snappie
waarom kan je dat ontvangst niet doen in het stadion? zodra daar de supporters van de tegenpartij binnen druppelen met zijn allen niet al te hersenloze spreekkoren schreeuwen!??
1600 man, verdeeld over 2 treinen. Allemaal "hooligans"quote:waarom de haakjes? over wat voor supporters hebben we het nou? geen positieve. ze brengen de club en de supporters die hier niks mee te maken hebben een slechte naam toe. ook de sport zelf.
door deze """supporters""" de komende 5 jaar geen uitpubliek. wie weet wat voor andere maatregels er weer volgen? nog meer politie. nog meer hekken. straks mag op een voetbaldag in heel amsterdam/rotterdam geen bier meer worden getapt...
allemaal door "mannen" die hun cluppie "steunen"
nu je het zegt, bijna net zo gezellig als een half leeg stadion met supporters van 1 partij....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:03 schreef Keltie het volgende:
Probleem is dat iedere burgermeester en iedere clubvoorzitter het huidige AZ publiek wil. Lekker met het gezinnetje naar het voetbal, op je stoeltje zitten met je muil dicht en een vers-gevouwen klapper in de hand.
Gezellig
Ik rel niet, dus kan dat zeggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:03 schreef rival het volgende:
Als je zo graag je cluppie steunt, waarom dan het risico lopen op rellen? waarom?
ik zeg nu risico lopen op rellen, want volgens "jullie" is het de schuld van iedereen behalve jezelf. maar waarom het dan toch opzoeken? waarom niet er zo ver mogelijk vanaf blijven?
Huh?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:05 schreef rival het volgende:
[..]
nu je het zegt, bijna net zo gezellig als een half leeg stadion met supporters van 1 partij....
denk eens na
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:03 schreef Keltie het volgende:
Probleem is dat iedere burgermeester en iedere clubvoorzitter het huidige AZ publiek wil. Lekker met het gezinnetje naar het voetbal, op je stoeltje zitten met je muil dicht en een vers-gevouwen klapper in de hand.
Gezellig
Ik vind het waardeloos. Ik vind het ook geen voetbalsfeer.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:16 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Je mag best ontzettend fanatiek zijn in het voetbal maar het is juist ook een kijksport voor het gezin.
Je kunt net zo simpel stellen dat de fans de politie uitlokken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik rel niet, dus kan dat zeggen![]()
Het enige verwijt dat mij gemaakt is dat ik sowieso graag kijk naar een rel. Adrealine, charges die je over je heen krijgt.. Wat voor de één een avondje 112-weekend kijken of met een scanner achter de brandweer aanrijden of in de file kijken hoe op de andere rijbaan iemand dood ligt te gaan, dat vind ik van een rel: ik vind het leuk, ik vind het interessant. Gevolg is dat je weleens een tik krijgt van een ME'er.
Ik vind het dan ook niet erg dat de politie er staat en zijn/ haar taak uitvoert maar ik vind wel dat de politie regelmatig over de grens heengaat. Alles is normaal want het is tegen voetbalsupporters.
En dat zorgt bij velen wel voor iets als "wie behandeld word als een beest, gedraagt zich ook als een beest". Wat een ander punt is, is dat er bij de meest onlogische wedstrijden veel te veel politie op de been is.
Geef mij maar braaf klappende gezinnetjes. Dan is er een zeer grote kans dat de scheids het einde van de wedstrijd haalt zonder verwondingen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik vind het waardeloos. Ik vind het ook geen voetbalsfeer.
Kijken naar rellende supporters vind je zeker wel een voetbalsfeer. Zo'n situatie met het gezinnetje is hoe het voetbal gewoon begonnen is, terug naar zijn roots. Dat zou jij als voetballiefhebber moeten omarmen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik vind het waardeloos. Ik vind het ook geen voetbalsfeer.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:17 schreef snowgoon het volgende:
Je kunt net zo simpel stellen dat de fans de politie uitlokken.
Juist! En als het de gezinnetjes met kinderen lukt, mogen wat mij betreft over een paar jaar de volwassen meneren proberen om hun stoel te zitten zonder elkaar de hersens in te slaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:21 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Kijken naar rellende supporters vind je zeker wel een voetbalsfeer. Zo'n situatie met het gezinnetje is hoe het voetbal gewoon begonnen is, terug naar zijn roots. Dat zou jij als voetballiefhebber moeten omarmen.
Nee. Ik voor mij is een dagje voetbal:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:21 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Kijken naar rellende supporters vind je zeker wel een voetbalsfeer. Zo'n situatie met het gezinnetje is hoe het voetbal gewoon begonnen is, terug naar zijn roots. Dat zou jij als voetballiefhebber moeten omarmen.
Ah, jah.. Deze week is er bij NEC 1 bekogeld ofzo.. Net alsof dat dagelijks gebeurd..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:18 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Geef mij maar braaf klappende gezinnetjes. Dan is er een zeer grote kans dat de scheids het einde van de wedstrijd haalt zonder verwondingen.
Ik support het standpunt "Hooligans zijn geen supporters" dan ook nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
je neemt het zo voor ze op dat ik dacht dat je er eentje was.
Dat kan jah.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:17 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Je kunt net zo simpel stellen dat de fans de politie uitlokken.
Geen voetballiefhebber dus. Je hebt het constant over het randgebeuren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee. Ik voor mij is een dagje voetbal:
Brak in de auto naar het stadion.
Drinken met maten.
Team naar voren schreeuwen, al staande op een trap/ tribune.
Tegenstander provoceren (Zodat er 1tje rood pakt)
Na de wedstrijd naar de auto en eventueel nog even met maten naar de kroeg om de wedstrijd na te bespreken.
Ik ben geen voetballiefhebber.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:21 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Klopt. Ontkracht ik ook in m'n vorige post. Ik pretendeer ook geen voetballiefhebber te zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:45 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Geen voetballiefhebber dus. Je hebt het constant over het randgebeuren.
Mooi, dan hoef ik nooit medelijden te hebben met supporters als ze bij uitwedstrijden weer eens worden buitengesloten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:49 schreef Keltie het volgende:
Klopt. Ontkracht ik ook in m'n vorige post. Ik pretendeer ook geen voetballiefhebber te zijn
Supporters van een club hoeven ook geen liefhebber te zijn.
Want? Je moet voetballiefhebber zijn om een wedstrijd te mogen bezoeken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:52 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik nooit medelijden te hebben met supporters als ze bij uitwedstrijden weer eens worden buitengesloten.
Nee dat is niet goed genoeg. Dan ga je maar na een damclub als je zonodig clubliefde wil.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Want? Je moet voetballiefhebber zijn om een wedstrijd te mogen bezoeken?
Maar een bepaald gevoel bij een club is niet goed genoeg?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:01 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee dat is niet goed genoeg. Dan ga je maar na een damclub als je zonodig clubliefde wil.
Je hoeft je niet te excuseren. Ik dank je voor het geven van een beter inzicht op wat een groot deel van de supporters zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sorry, deel je mening absoluut niet. Maargoed, als voetballiefhebbers de wedstrijd willen zien nemen ze maar Eredivisie Live. Dan zien ze het beter.
Dus is het totaal niet erg om eens een potje voetbal te missen. Daar ging het tenslotte toch nooit om.quote:Maargoed, zo blijf ik ook (tot het niet meer kan) naar Feijenoord gaan.
Geen voetballiefhebber, maar die club zit in m'n hart en in m'n huid.
Voetbal van Feijenoord wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:15 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te excuseren. Ik dank je voor het geven van een beter inzicht op wat een groot deel van de supporters zijn.
[..]
Dus is het totaal niet erg om eens een potje voetbal te missen. Daar ging het tenslotte toch nooit om.
Wat een losers heb je hier toch op FOK.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:52 schreef Cybey het volgende:
[..]
Stel voor om gewoon die wedstrijd nogmaals te laten plaatsvinden en een grote bom in dat stadium te laten ontploffen. Probleem opgelost...
hihiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gezellig
En om te laten zien dat je geen crimineel bent, ga je maar met z'n allen de stad in om de burgemeester te bedreigen en het een en ander vernielenquote:De Feyenoordfans die de actie hadden georganiseerd schreven op tal van websites van supporters van de Stadionclub dat de fans worden genaaid. ,,Gisteren (woensdag, red.) kregen we het nieuws te horen dat we vijf jaar een dooie Klassieker mee moeten maken. Belachelijk! Voetbal wordt totaal verpest door de KNVB en de burgemeesters! Al die overbodige regeltjes, overal wordt je genaaid. We worden behandeld als criminelen. Ik word elke wedstrijd lastig gevallen door de Voetbaleenheid (het team van de politie, red.). De grootste criminelen hebben hier niet eens last van! De aanhangers willen een einde aan dit supportertje pesten.
Kansloos en dom inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2009 08:01 schreef snowgoon het volgende:
http://www.ad.nl/rotterda(...)t_Feyenoordfans.html
Een reactie op het besluit van de Amsterdamse en Rotterdamse burgemeest om geen publiek toe te laten bij Feyenoord Ajax v.v.
[..]
En om te laten zien dat je geen crimineel bent, ga je maar met z'n allen de stad in om de burgemeester te bedreigen en het een en ander vernielen
Iddquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:38 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Inderdaad want een wedstrijd tussen clubs is echt voor de elite
Dat zie je wel omdat dat veel smaakvoller gaat en meer genuanceerd
Hier had ie bij mij er dus écht 2 á 3 op zijn ogen gehad.quote:Op zondag 19 april 2009 14:33 schreef snowgoon het volgende:
Plus nog een AZ coach die een NOS camera hardhandige tegen het hoofd van de cameraman duwt.
http://i40.tinypic.com/2w5vw5u.gif
Over het goede voorbeeld geven gesprokenquote:Op zondag 19 april 2009 14:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hier had ie bij mij er dus écht 2 á 3 op zijn ogen gehad.
Gladiool.
Wanneer je als cameraman gewoon je werk staat te doen en iemand benadert jou fysiek?quote:Op zondag 19 april 2009 14:50 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Over het goede voorbeeld geven gesproken.
Hey kijk eens, een Gekke Gerrit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Rosbief het volgende:
Voetbal.![]()
Voor mongolen, door mongolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |