Ah ik zag em niet en het plaatje was nog hetzelfde, dus ik nam aan dat ie pas net gewijzigd was.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Spuit 11. Niet echt grappig meer.
En welke regel hebben ze voor het overrijden van ons? Ineens ging die bus kk hard door die groep rijden. Logisch dat er dan mensen rare dingen gaan doen dan. En ook meer dan terecht dat die stillen gewoon klappen hebben gehad. Dan moet je daar maar niet als zo'n verrader lopenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:02 schreef Breach het volgende:
[..]
ME heeft de regel dat bij het gooien van 2-3 stenen/flessen een charge wordt uitgevoerd ofzo. Dus het is niet 'uit het niets'.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:26 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Bij willem 2 kom je zelfs zonder kaart binnen
terecht dat je politie klappen geeft??? Lekker dan...waar zit je verstand man?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En welke regel hebben ze voor het overrijden van ons? Ineens ging die bus kk hard door die groep rijden. Logisch dat er dan mensen rare dingen gaan doen dan. En ook meer dan terecht dat die stillen gewoon klappen hebben gehad. Dan moet je daar maar niet als zo'n verrader lopen
Politie?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
terecht dat je politie klappen geeft??? Lekker dan...waar zit je verstand man?
En dat geeft je het recht om ze in elkaar te rossen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Politie?![]()
Die stillen zwepen mensen op door zelf liedereen te zingen of zelfs aanzetten tot het gooien van iets. Smerige praktijken man.
Ik heb pas 1x goede stillen gezien en dat was in hamburg.. maar ga ik verder niet uitleggen hier.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
En dat geeft je het recht om ze in elkaar te rossen?
Waar zijn?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso mensen die er nooit zijn mogen dit topic verlaten
Euh.. volgens mij wel jah.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:41 schreef Reddiablo het volgende:
maaruh, is deze absolute schande nu definitief????
Leg dan uit wat er nou zo fout is gegaan? DE KLASSIEKER.. daar horen dat soort dingen bij manquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het een logisch gevolg van de afgelopen jaren waarin er toch geregeld dingen niet goed gegaan zijn.
Jammer is het natuurlijk wel.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Leg dan uit wat er nou zo fout is gegaan? DE KLASSIEKER.. daar horen dat soort dingen bij man
Het gaat natuurlijk niet alleen om de klassieker van afgelopen weekend. Het zat er al veel langer aan te komen. Dat men het nu besloten heeft op grond van wat dubieuze redenen doet er wat mij betreft niets aan af. Er is gewoon de afgelopen jaren teveel gelazer geweest.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Leg dan uit wat er nou zo fout is gegaan? DE KLASSIEKER.. daar horen dat soort dingen bij man
Over 5 jaar gewoon weer hetzelfde.. Die burgemeesters moeten niet zo huilen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet alleen om de klassieker van afgelopen weekend. Het zat er al veel langer aan te komen. Dat men het nu besloten heeft op grond van wat dubieuze redenen doet er wat mij betreft niets aan af. Er is gewoon de afgelopen jaren teveel gelazer geweest.
Ik vind het ook jammer hoor, maar misschien leren de kwasten die het altijd weten te verpesten voor de goeden er eindelijk wat van, al ben ik bang dat dat een droom zal blijven.
scheelt toch al gauw weer 100 euro als supporter van Ajax zijdequote:Op donderdag 19 februari 2009 23:54 schreef M0NTANA het volgende:
Zie het helemaal gebeuren.
FCU- en PSV-uit lopen uit de hand en we mogen volgend jaar maar dertien uitwedstrijden bezoeken.
De gemiddelde anti-Israël demonstratie wordt niet leeggeveegd na het zingen van dergelijke lieden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Waar precies zit die dubbele standaard dan? Wordt het van andere groepen wel geaccepteerd wanneer ze roepen dat alle joden vergast moeten worden?
Waar.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:03 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
De gemiddelde anti-Israël demonstratie wordt niet leeggeveegd na het zingen van dergelijke lieden.
Of ze nu een demonstratievergunning hebben of niet. De politie stond er bij en keek er naar..
Het gekke is juist dat het dit jaar, reuze meeviel met spreekkoren ze waren amper te horen. Cohen zelf gaf al toen dat het helemaal niet extreem was. En toch kom je tot dit besluit. Dan heeft het besluit dus gewoon niks te maken met de uitkomst van zondag, maar was het gewoon al voor het weekend genomen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:07 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Waar.
Maar je moet ergens beginnen. Voetbalsupporters staan niet veel hoger meer in de populariteitshitparade dan bontkraagjes of ABN-AMRO directeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |