abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66227973
klinkt misschien stom maar...

kredietcrisis---minder geld te besteden aan veiligheid, politie etc.----geen uitpubliek is lagere kosten...?

en dit kunnen ze dan mooi als excuusje gebruiken?? Maar goed erg jammer en een erg dubbele standaard.
pi_66228038
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:30 schreef ASroma het volgende:

kredietcrisis---minder geld te besteden aan veiligheid, politie etc.----geen uitpubliek is lagere kosten...?

en dit kunnen ze dan mooi als excuusje gebruiken?? Maar goed erg jammer en een erg dubbele standaard.
Die vlieger gaat niet op. De kosten zullen juist hoger zijn. Er gaan nu groepen gewoon in het thuisvak zitten.
  donderdag 19 februari 2009 @ 10:36:19 #253
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_66228180
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:30 schreef ASroma het volgende:

Waar precies zit die dubbele standaard dan? Wordt het van andere groepen wel geaccepteerd wanneer ze roepen dat alle joden vergast moeten worden?
pi_66228181
zou zo kunnen zijn, grappige is waarschijnlijk worden ze zo weer letterlijk een weiland ingejaagd.... bedoel die adrenaline moet ergens weg..
pi_66228274
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:36 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Waar precies zit die dubbele standaard dan? Wordt het van andere groepen wel geaccepteerd wanneer ze roepen dat alle joden vergast moeten worden?
bijvoorbeeld een wilders die als publiek persoon in de 2e kamer, wekelijks bedenkelijke uitspraken doet over de islam. Beledigen mag in dit land, is allemaal prima dus dan zouden spreekkoren ook kunnen, vrijheid van meningsuiting jalalala daarom dubbele standaard...
  donderdag 19 februari 2009 @ 10:43:47 #256
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_66228464
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:38 schreef ASroma het volgende:

[..]

bijvoorbeeld een wilders die als publiek persoon in de 2e kamer, wekelijks bedenkelijke uitspraken doet over de islam. Beledigen mag in dit land, is allemaal prima dus dan zouden spreekkoren ook kunnen, vrijheid van meningsuiting jalalala daarom dubbele standaard...
De uitspraken van Wilders komen bij lange na niet in de buurt van de dingen die supporters roepen. Wilders heeft nooit geroepen dat bepaalde bevolkingsgroepen vergast moeten worden, voorzover ik weet.

Tevens heeft Wilders nooit geweld gepleegd, is hij nooit op de vuist gegaan met andere politici, en heeft hij nooit agenten gemolesteerd of bekogeld met glaswerk. Dit in tegenstelling tot de voetbalsupporters bij Ajax-Feyenoord, die dit minstens twee keer per jaar doen.

Dus nee, niet bepaald een dubbele standaard.
  donderdag 19 februari 2009 @ 10:46:44 #257
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_66228577
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Die vlieger gaat niet op. De kosten zullen juist hoger zijn. Er gaan nu groepen gewoon in het thuisvak zitten.
Dat is al jaren het geval, ook nu zullen ze niet herkenbaar naar binnen gaan, je hoeft in ieder geval geen tifo actie te verwachten van Feyenoordsupporters in de ArenA.
Ik ga al jaren gewoon buiten de combi om, geen gezeik, gewoon wat kunnen drinken in de binnenstad met wat vrienden en zelf bepalen of en hoe ik naar huis ga.
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:36 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Blijf dit een lastig verhaal vinden, aangezien ze Joden als geuzennaam hebben gekozen en bij demonstraties en protesten is het - naar mijn mening - niet enkel een 'ludiek' spreekkoor maar staan ze echt achter hetgeen ze zeggen.
Uiteindelijk blijft dat natuurlijk enigszins hetzelfde, 'haat zaaien' richting een bepaalde groep, al dan niet zo bedoeld.

Als burger zijnde vind ik het ergens ook wel te ver gaan, als voetbalsupporter zijnde vind ik dat emoties, frustraties, woede en haat naar een club best verbaal tot uiting mogen komen.
En tuurlijk is dat krom, zou het niet moeten kunnen enz. maar zodra ik de metro in stap voor zo'n wedstrijd dan is alles net even anders en lijkt niets te ver te gaan.
Heerlijk primitief natuurlijk, maar so be it.

[ Bericht 44% gewijzigd door Lastpost op 19-02-2009 10:56:34 ]
  Redactie Sport donderdag 19 februari 2009 @ 12:07:02 #258
218273 crew  JayJay8
pi_66231851
Tegen de tijd dat Feyenoord weer eredivisie speelt is dit verbod alweer voorbij
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:20:04 #259
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_66232329
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:46 schreef Lastpost het volgende:

Blijf dit een lastig verhaal vinden, aangezien ze Joden als geuzennaam hebben gekozen en bij demonstraties en protesten is het - naar mijn mening - niet enkel een 'ludiek' spreekkoor maar staan ze echt achter hetgeen ze zeggen.
Uiteindelijk blijft dat natuurlijk enigszins hetzelfde, 'haat zaaien' richting een bepaalde groep, al dan niet zo bedoeld.

Als burger zijnde vind ik het ergens ook wel te ver gaan, als voetbalsupporter zijnde vind ik dat emoties, frustraties, woede en haat naar een club best verbaal tot uiting mogen komen.
En tuurlijk is dat krom, zou het niet moeten kunnen enz. maar zodra ik de metro in stap voor zo'n wedstrijd dan is alles net even anders en lijkt niets te ver te gaan.
Heerlijk primitief natuurlijk, maar so be it.

Ik denk dat er een bepaalde grens is tot waar je kunt volhouden dat spreekkoren niet tegen Joden (de echte) zijn gericht.

Bij Kankerjoden kan je dat nog nét verdedigen wat mij betreft, omdat je het daar nog puur over Ajacieden kunt hebben. Maar je kan imo niet meer tegen een Joods iemand volhouden dat ze het niet over hem hebben, wanneer je liedjes zingt over Hamas en holocaust. Dan wordt de grens van anti-semitisme overschreden, los van hoe het bedoeld is en wat voor emotie erachter zit.
pi_66233954
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:19 schreef RayMania het volgende:
Voor de wedstrijd heb ik in ieder geval weinig schokkend gehoord, maar misschien is er iemand die na de wedstrijd iets gehoord heeft?

Ajax-'fans' die troep naar ME gooien is triest, maar het is ook triest om uit het niets met paarden te gaan rennen. Dan vraag je er ook enigszins om dat bepaalde mensen zich niet kunnen inhouden.
ME heeft de regel dat bij het gooien van 2-3 stenen/flessen een charge wordt uitgevoerd ofzo. Dus het is niet 'uit het niets'.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_66233955
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:07 schreef JayJay8 het volgende:
Tegen de tijd dat Feyenoord weer eredivisie speelt is dit verbod alweer voorbij
We have a winner!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:13:50 #262
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_66234359
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]

Wat vinden we hiervan? Mij lijkt het een enorm domme zet.
Verschrikkelijk. 150 banen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:46:44 #263
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_66235680
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vraag me echt af of dit alleen komt door die 2/3 keer dat er tijdens de wedstrijd "Hamas Hamas Joden aan het gas" is ingezet.
Ik hoop t
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:47:44 #264
88139 JoeyT
pi_66235721
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Denk dat dat wel mee zal vallen . In ieder geval minder politiebegeleiding nodig dan normaal .
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:57:14 #265
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66236112
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:47 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Denk dat dat wel mee zal vallen . In ieder geval minder politiebegeleiding nodig dan normaal .
op wedstryddagen zullen de steden omgetoverd worden tot een vesting. Veel politieinzet nodig om uitsupporters buiten de stad te gaan houden. En dit is dan een onmogelijke zaak. Zie Willem II - Feyenoord. In Tilburg proberen ze ons al jaren te weren. Maar komen toch altijd mensen binnen. Dus ook bij het stadion moet volop ME paraat zijn.
Feyenoord is van ons!
pi_66239812
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:57 schreef Animal_FR het volgende:

[..]

op wedstryddagen zullen de steden omgetoverd worden tot een vesting. Veel politieinzet nodig om uitsupporters buiten de stad te gaan houden. En dit is dan een onmogelijke zaak. Zie Willem II - Feyenoord. In Tilburg proberen ze ons al jaren te weren. Maar komen toch altijd mensen binnen. Dus ook bij het stadion moet volop ME paraat zijn.
Bij willem 2 kom je zelfs zonder kaart binnen
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_66239904
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:57 schreef Animal_FR het volgende:

[..]

Ik zit al jaren in het Willem II-vak
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 februari 2009 @ 15:48:23 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66240711
kunnen ze beide hun uitvak een de eigen supporters verkopen.... kassa
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_66240936
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:48 schreef rubbereend het volgende:
kunnen ze beide hun uitvak een de eigen supporters verkopen.... kassa
Maakt geen zak uit. Nu verkopen ze het kaartje toch ook aan de bezoekende club.
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:00:13 #270
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_66241166
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:53 schreef Breach het volgende:

[..]

Maakt geen zak uit. Nu verkopen ze het kaartje toch ook aan de bezoekende club.
Het scheelt sowieso als je niet van die buffers hoeft aan te houden natuurlijk...

pi_66241957
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:00 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Het scheelt sowieso als je niet van die buffers hoeft aan te houden natuurlijk...

[ afbeelding ]
Is in de ArenA veel minder groot dus daar scheelt het amper.
pi_66242021
Zoek en gij zult vinden. Dat moeten beide 020 burgemeesters moeten hebben gedacht. Net zo lang wachten tot iemand jood of bommen op Rotterdam roept en dan direct zinloze, maar oh zo populistisch maatregelen nemen. Zowel Cohen ( what's in a name? ) als Aboutaleb doen aan zieltjes winnen. De verkeerde weliswaar. De goede zijn de dupe van het kleine groepje die het altijd verziekt? Onzin!!!! Eerder andersom. Kijk, de telefoon op het veld gooien of massaal aanstekers ed zoals wij thuis tegen Sporting Lissabon en gister bij NEC is gewoon oliedom. Kost alleen maar geld en gezeik. Maar die "slechte" die het altijd verpesten volgens de rest zijn tegelijkertijd wel degene die altijd gaan en voetbal leven. Tuurlijk, er zijn er genoeg die ook altijd gaan en gewoon stil op hun stoel blijven zitten en alleen zo nu en dan klappen. Maar slechts een enkeling daarvan voelt zich beledigd als de tegenstander een liedje inzet ( want dat is het!!! niets meer of minder dan een liedje! ). Het is de media die alles opblaast. Om een lang verhaal kort te maken, zinloze ingreep dit. De 100-jarige geschiedenis leert ons: You can't ban a Feyenoord fan!
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:30:46 #273
88139 JoeyT
pi_66242342
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:22 schreef Cuba-scf het volgende:
Zoek en gij zult vinden. Dat moeten beide 020 burgemeesters moeten hebben gedacht. Net zo lang wachten tot iemand jood of bommen op Rotterdam roept en dan direct zinloze, maar oh zo populistisch maatregelen nemen. Zowel Cohen ( what's in a name? ) als Aboutaleb doen aan zieltjes winnen. De verkeerde weliswaar. De goede zijn de dupe van het kleine groepje die het altijd verziekt? Onzin!!!! Eerder andersom. Kijk, de telefoon op het veld gooien of massaal aanstekers ed zoals wij thuis tegen Sporting Lissabon en gister bij NEC is gewoon oliedom. Kost alleen maar geld en gezeik. Maar die "slechte" die het altijd verpesten volgens de rest zijn tegelijkertijd wel degene die altijd gaan en voetbal leven. Tuurlijk, er zijn er genoeg die ook altijd gaan en gewoon stil op hun stoel blijven zitten en alleen zo nu en dan klappen. Maar slechts een enkeling daarvan voelt zich beledigd als de tegenstander een liedje inzet ( want dat is het!!! niets meer of minder dan een liedje! ). Het is de media die alles opblaast. Om een lang verhaal kort te maken, zinloze ingreep dit. De 100-jarige geschiedenis leert ons: You can't ban a Feyenoord fan!

Lekker bannen die kut supporters . Word doodziek van dat stelletje mongolen.
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:04:18 #274
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66248091
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]

Wat vinden we hiervan? Mij lijkt het een enorm domme zet.
Ach ik snap wel dat de SNS de banen moet schrappen. Lijkt me niet echt heel dom.
pi_66248147
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:04 schreef Grulez het volgende:

[..]

Ach ik snap wel dat de SNS de banen moet schrappen. Lijkt me niet echt heel dom.
Spuit 11. Niet echt grappig meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')