Ja, zelfde hier.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:17 schreef sp3c het volgende:
vond deze aflevering niet zo heel interessant
alleen zei iemand (weet nu al niet meer wie) dat het dus toch een pure Cylon samenleving was op aarde en dat die zichzelf had vernietigd
Zouden zij niet de link kunnen zijn naar de beings of light?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:11 schreef HiZ het volgende:
Maar de head six... what about her... ze souffleert Gaius zo overduidelijk dat het bijna pijn doet. We weten nog steeds niet wie of wat ze nou eigenlijk is. En waarom in de vorm van een six?
idd.. bij die scène had ik echt iets van 'wáát!?!?!'quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:02 schreef Mirel het volgende:
Hoezo wilt Tyrol nou ook weer mee met de Cylons? Past echt niet bij zijn karakter.
Ah dat verklaart, eps is door een vrouw geschrevenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:49 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Wederom een link waarin de aflevering besproken wordt. spoilers enzo
Zal denk ik pas komen zodra die Cylon slijm Galactica heeft opgeknapt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:45 schreef KirkLazarus het volgende:
Het begint een beetje eentonig te worden, maar:
Saul Tigh![]()
Verder beetje vreemde aflevering, vond het wel leuk om Heavy Raider en Vipers in formatie te zien vliegen. Ik hoop nog op een goed gevecht Colonials + Cylon Rebels vs Cavil's Crew
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Ellen "Where's the Booz?!" Tighquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:42 schreef Cerbie het volgende:
Ellen is weer terug naar het karakter waar ik al bang voor was toen bekend werd dat ze de vijfde was; irritant, achterbaks met een hoog airlock gehalte. Niemand had even kunnen zeggen dat Tigh helemaal niet wist dat Six "een van zijn kinderen" was? Vond dat een rare beschuldiging. Het lijkt erop dat Ellen meer weet dan ze loslaat.
Waarna ze in het cachot is gegooid.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:54 schreef Asgard het volgende:
Kan iemand mij ff bijpraten over Boomer? Wat was haar verhaal ook alweer?
Zij had toch Adama neergeschoten en toen...?
Vond ik ook vreemd. Leek vooral zo geschreven, zodat er een 2-2 stand kwam en Ellen de beslissing moest nemen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:02 schreef Mirel het volgende:
Hoezo wilt Tyrol nou ook weer mee met de Cylons? Past echt niet bij zijn karakter.
Winnenquote:Op zondag 22 februari 2009 12:59 schreef sp3c het volgende:
er moet in de komende afleveringen echt wel iets groots met hem gebeuren in elk geval want er zit nu zoveel tijd in die gast ... ik kan alleen niet besluiten of ik nu wil dat hij wint of dat hij verliest
beetje wel hequote:
Altruïsme heeft zo zijn limietenquote:Op zondag 22 februari 2009 14:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
beetje wel he
Baltar heeft iets, echt zo ... menselijk
ik geloof wel dat hij meestal het beste met iedereen voor heeft ... zolang dat ook het beste is voor Baltar
Nog 4 episodes...quote:Op maandag 23 februari 2009 01:22 schreef Aanvoerder het volgende:
hoeveel eps nog voordat ze de pijp aan maarten geven?
Klopt, dat was Tigh, maar die heeft geen duidelijke herinnering, dus die weet het ook niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:17 schreef sp3c het volgende:
vond deze aflevering niet zo heel interessant
alleen zei iemand (weet nu al niet meer wie) dat het dus toch een pure Cylon samenleving was op aarde en dat die zichzelf had vernietigd
Dat van Adama kan erop wijzen dat hij erg bezorgd is over Galactica. Maar het kan beter ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:27 schreef LaTiNo het volgende:
Ik vond het een kutaflevering! Ik had er de hele tijd een vervelend gevoel bij, alsof de groep nu uit elkaar gaat vallen ofzo. Komt ws ook omdat het einde nadert.
Daarnaast gebeurde er vooral niks. Baltar en zijn cult lijken me op dit punt totaal onbelangrijk, en die 30 scenes van Adama die naar de reparaties kijkt leken ook onnodig. Verder wat geruzie tussen de 5 over niets. Jammer, maar goed, na zoveel steengoede afleveringen moet er weer een zwakke tussen.
Dit kan dan ook laten zien dat Cylons en mensen eigenlijk dezelfde simpele wezentjes zijn. Ook weer iets dat ook beter kon. Maar dat liet Cavil eigenlijk al in de vorige ep van zichzelf zien met z'n jaloezie.quote:Ik was negatief verrast dat Ellen alsnog weer een muts blijkt te zijn. Toen ze geressurect was leek het alsof ze als een wijze oude cylon op was gestaan en vrede zou stichten tussen alle modellen en de humans. Maar ze slaat meteen door naar haar oude karakter zodra ze er achter komt dat Tigh een nieuwer jonger chickie heeft.
Mja deze weet ik ook niet. Ik dacht dus ook aan nodige 2-2quote:Ik snap ook niet waarom Tyrol nou opeens ook weer weg wil, voelt hij zich ook gediscrimineerd? Of was het omdat Boomer er is? Wil hij daar weer mee aanpappen?
Of toch de 2-2 die er perse moest komen.
idd en dat hele religieuze gezever is ook zo briljant, hij gelooft er zelf geen drol vanquote:Op zondag 22 februari 2009 14:27 schreef sp3c het volgende:
true ... maar hij heeft iets
hij vind altijd wel een manier om zijn bed te vullen met meerdere dames en toch nog een vinger in de pap te hebben (klein beetje pun intended)
Je kunt beter een eigen sekte beginnenquote:Op maandag 23 februari 2009 20:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd en dat hele religieuze gezever is ook zo briljant, hij gelooft er zelf geen drol van![]()
Ik ga denk in staphorst ook maar eens de dominee uithangen
In de kerk lopen verkondigen dat god nu maar eens naar beneden moet komen om zijn excuses aan te bieden aan zijn 'kinderen' omdat hij er niet was toen de mensheid hem nodig had.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd en dat hele religieuze gezever is ook zo briljant, hij gelooft er zelf geen drol van![]()
Ik ga denk in staphorst ook maar eens de dominee uithangen
Dat klinkt hoopvolquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
3) Galactica moest gerepareerd worden voor het laatste mega gevecht.
Maar wij hebben dan wel weer een raket/atoombom arsenaal van hier tot Tokioquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:34 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heu.. Viper wint sowieso wel qua snelheid, klimhoogte en als het op een dogfight aankomt; de JSF moet gebruik maken van vleugels voor de wendbaarheid en electronica om in de lucht te blijven, terwijl de Viper naast extra-atmosferisch(?) vliegbereik ook nog eens side-thrusters heeft op de neus voor supersnelle maneuvres.
En twin-cannons, twin-cannons rule.
ja maarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Er moest deze aflevering gewoon nog 3 dingen gebeuren voordat ze het einde in kunnen.
1)Die cylon baby moest dood. Zodat de hybride-baby Hera de enige echte toekomst is.
2) Er moest onenigheid komen tussen de Final 5 over het wel of niet tussen de mensen blijven. Wat dus weer slaat op het samengaan tussen mens en cylon of niet.
3) Galactica moest gerepareerd worden voor het laatste mega gevecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |