tegen wie heb je het?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:16 schreef JoeyT het volgende:
Begrijp meteen waarom jullie single zijn.
Heb je hem weer. Meerdere huisgenoten my ass dus.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:16 schreef JoeyT het volgende:
behalve dan dat ik niet single benquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:16 schreef JoeyT het volgende:
Tegen iedereen behalve jou. MP is cultquote:
We are now... no longer the Knights Who Say Nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
You will cut down the mightiest tree in the forrest with..... a herring!![]()
![]()
Ik heb al 4 jaar geen huisgenoten dildoquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb je hem weer. Meerdere huisgenoten my ass dus.
Ik dus niet, moet je eens zien hoeveel matches je alleen al op muzieksmaak hebt hier!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:16 schreef JoeyT het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
We are now... no longer the Knights Who Say Nee.
Nee!
Shh shh. We are now the Knights Who Say Ecky-ecky-ecky- ecky-pikang-zoom-boing-mumble-mumble.
Als je vriend zich niet kan kleden ben je net zo goed single.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
behalve dan dat ik niet single ben![]()
Ja en nog wordt het niets. Waarom?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dus niet, moet je eens zien hoeveel matches je alleen al op muzieksmaak hebt hier!
Snap ik, maar die opmerking maakte je meteen vanaf dat je postte ook al. Opblaaspop.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb al 4 jaar geen huisgenoten dildo.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja en nog wordt het niets. Waarom?
Kutmuziek.
Dat slaat allebei nergens opquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je vriend zich niet kan kleden ben je net zo goed single.
quote:
Ja ook toen postte ik alquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Snap ik, maar die opmerking maakte je meteen vanaf dat je postte ook al. Opblaaspop.
Dat is zonde van de moeite mopquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:19 schreef Duimelot het volgende:
och wat irritant als ik een liedje wil zoeken en geen naam weet geen titel geen tekst alleen een plaatje voor me zie uit en clip en zelfs dat is vaag grrrrrrrr
Heb je meteen de reden waarom Ado niet openlijk de liefde wil verklaren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Dat slaat allebei nergens op
En ik houd ook wel van die muziek
Post eensquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ook toen postte ik al.
We hadden destijds zelfs een plaaglijstje.
It is a good shrubbery. I like the laurels particularly.quote:
Ah, is dat het?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je meteen de reden waarom Ado niet openlijk de liefde wil verklaren.
Ja, heb ik al naar gezocht, maar in mijn history kan ik die niet vinden?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ook toen postte ik al.
We hadden destijds zelfs een plaaglijstje.
quote:
Een tastbaar lijstje naast onze PC. Wat waren we toch Cheap ass met 1 PCquote:
ja maar ik wil m nu vinden ook hahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is zonde van de moeite mop
Die heeft meer moeite met Monty Pythonquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je meteen de reden waarom Ado niet openlijk de liefde wil verklaren.
Vrouwen denken dat mannen altijd zo ingewikkeld zijn.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
It is a good shrubbery. I like the laurels particularly.
Omschrijf het dan. Misschien dat er belletjes gaan rinkelen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:19 schreef Duimelot het volgende:
och wat irritant als ik een liedje wil zoeken en geen naam weet geen titel geen tekst alleen een plaatje voor me zie uit en clip en zelfs dat is vaag grrrrrrrr
quote:
ja zo lastigquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef Howl het volgende:
[..]
Omschrijf het dan. Misschien dat er belletjes gaan rinkelen.
Hints.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef Howl het volgende:
[..]
Omschrijf het dan. Misschien dat er belletjes gaan rinkelen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
*kijkt links.....*
*kijkt rechts......*
Geen kikker in de buurt zo te zien!...
![]()
![]()
O, ik weet wat je bedoelt denk ik!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja zo lastig
iig iets van de jaren 80 of 90 erg ERG fout
met van die nichten en een soort lelijke diva met dikke tieten en volgens mij zat een op een troon ofzo
precies weet ik t ook niet meer hahaha
ja dingesquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik weet wat je bedoelt denk ik!
hahaha... always look on the bright side net na het ja woord is wel leukquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan draaien we allemaal liedjes van MP op onze bruiloft
of dat stukje van die dappere ridder die wegvlucht..quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hahaha... always look on the bright side net na het ja woord is wel leuk
Ik wist het iig gelijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef Duimelot het volgende:
jaaaaaaaaaaaa die
nu ik t lees is t zo logisch
dankje t efteling liedje is nu uit mn hoofd!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hahaha... always look on the bright side net na het ja woord is wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dankje t efteling liedje is nu uit mn hoofd!Deze kan het ook goed vervangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
compact en kleverig.
OMG hahahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deze kan het ook goed vervangen![]()
??quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:37 schreef MNR het volgende:
Haha, moet je die user in FB zien. Arme jongen/meid (heb het geslacht nog niet gecheckt).
In de R&P FB, die dat topic over zijn/haar obsessies voor een ex dicht wil hebbenquote:
Wat ben je toch aan het zeuren vandaag. Wat is er?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:44 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind he saai met al die slechte muziek. Heb t gevoel dat ik in OUD zit.
Nou kan toch, alleen de manier an brengen werkt net echt goedquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
In de R&P FB, die dat topic over zijn/haar obsessies voor een ex dicht wil hebben
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat ben je toch aan het zeuren vandaag. Wat is er?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou kan toch, alleen de manier an brengen werkt net echt goed
arm persoon....quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
In de R&P FB, die dat topic over zijn/haar obsessies voor een ex dicht wil hebben
Ja heb ook teveel energie. Om half 6 mag ik weer.quote:
Hoezo? Ik heb ervan geleerd en besloten dat ik het moet aanschouwen als ik erover wil pratenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een kansloze stakker ben je ook eigenlijk Joey
En wat leuk dat jij dat altijd weer even MOET meldenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
zullen we hier een poll houden over kansloos?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
Hou je muil stomme kut hoer ga lekker snuit pesten ofzo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En wat leuk dat jij dat altijd weer even MOET melden
Van Josti ja?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:48 schreef JoeyT het volgende:
Ik ga zaterdag trws naar een optreden.
Ik ben gewoon irri vandaag. Zal stoppenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef DR34M3R het volgende:
Gezelligheid troef weer hier zie ik.
* weer vlug aan het werk gaat
Ja daar is die kast weer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hou je muil stomme kut hoer ga lekker snuit pesten ofzo.
Vind je het nog wel leuk hier?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee hoor, ga je gang als je het kwijt wiltquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben gewoon irri vandaag. Zal stoppen
Even serieus. Ik denk dat dat best leuk zal zijn. Zal eens opzoeken of ze dat doenquote:
misschien kan je bij je psycholoog je frustraties kwijt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had je gister al gezegd dat je gewoon je bek moest houden daarmee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja daar is die kast weer.
En nu stop ik
Hij is nog steeds teleurgesteld wat je achter de rits had.quote:
Volgens mij is dat ook best gezellig. En ja, volgens mij doen ze dat ook.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Even serieus. Ik denk dat dat best leuk zal zijn. Zal eens opzoeken of ze dat doen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij is nog steeds teleurgesteld wat je achter de rits had.
Vooral hier, zullen we alvast afscheidnemen van singles?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee hoor, ga je gang als je het kwijt wilt
Oja, ik was het even vergeten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had je gister al gezegd dat je gewoon je bek moest houden daarmee.
iemand die mij hier sappige details over kan vertellen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had je gister al gezegd dat je gewoon je bek moest houden daarmee.
Je vergeet me nog de schuld te geven daarvoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vooral hier, zullen we alvast afscheidnemen van singles?
Ja ik denk dat ik dat ga doen. Wel leuk om mn horizon weer eens wat te verbredenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook best gezellig. En ja, volgens mij doen ze dat ook.
Ben je alweer iets rustiger?
Omdat je het zo lief vraagt, jouw schuld.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je vergeet me nog de schuld te geven daarvoor.
Alweer? Was je gisteren ook al een paar keer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks normaal, ben er klaar mee.
* JoeyT bloost een beetjequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alweer? Was je gisteren ook al een paar keer.
Geeft Joey nu de schuld.
Have fun dadelijk danquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik dat ga doen. Wel leuk om mn horizon weer eens wat te verbreden.
Ja ik verveel me gewoon e pletter. Maar moet zo de deur uit.
Klaar met dat gedram om mij op de kast te krijgen zodat ik het weer te horen krijg en maar niet zo moet zeiken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alweer? Was je gisteren ook al een paar keer.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:02 schreef rival het volgende:
ik ben er weer vandoor!!
fijne avond mensen!
Lieverd... iemand uitschelden los je niets mee op, toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks normaal, ben er klaar mee.
Que? wat lul jij nou weer?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:58 schreef Nouk84 het volgende:
Bedankt voor het compliment trouwens, Sedan
Je mag wel eens stoppen ermee. Hoop dat dit de laatste keer was voor een hele lange tijd.quote:
Ik plaag maar. Wil ook graag inhoudelijk de (vriendelijke) discussie met je aangaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klaar met dat gedram om mij op de kast te krijgen zodat ik het weer te horen krijg en maar niet zo moet zeiken.
Stomme kut hoer natuurlijk!quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:02 schreef rival het volgende:
ik ben er weer vandoor!!
fijne avond mensen!
Ik had hem gister al gezegd dat ie gewoon z'n mond moest houden daarover maar hij moet weer zo nodig grappig proberen te zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Lieverd... iemand uitschelden los je niets mee op, toch?
28 maar ik voel me 11quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mag wel eens stoppen ermee. Hoop dat dit de laatste keer was voor een hele lange tijd.
Vraag me af hoe oud je bent.
Is het al berucht achter de schermenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb begrepen dat deze reeks de hoogste scoringskans heeft voor ongebonden users. Klopt dat een beetje?
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had hem gister al gezegd dat ie gewoon z'n mond moest houden daarover maar hij moet weer zo nodig grappig proberen te zijn.
Ik zeg toch dat ik het vergeten was...quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had hem gister al gezegd dat ie gewoon z'n mond moest houden daarover maar hij moet weer zo nodig grappig proberen te zijn.
Vast, stakker.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het vergeten was...
Ik hoorde het voor de schermen. Niet dat dat iets uitmaakt. Daarvoor komen we hier niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:06 schreef JoeyT het volgende:
Is het al berucht achter de schermen![]()
![]()
Gaat idd wel snel hier.
Niet iedereen is hier hoogopgeleid als een spiegoloogquote:
Op dit moment maak je weinig kans denk ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb begrepen dat deze reeks de hoogste scoringskans heeft voor ongebonden users. Klopt dat een beetje?
Volgens mij zijn er meer vrouwelijke dan mannelijke guppies in deze vijver, dus keuze te over.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik hoorde het voor de schermen. Niet dat dat iets uitmaakt. Daarvoor komen we hier niet.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo'n vermoeden had ik al. Een hoop over en weer gescheld van een paar gefrustreerden en meer niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op dit moment maak je weinig kans denk ik
Zo lukt het natuurlijk nooitquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al. Een hoop over en weer gescheld van een paar gefrustreerden en meer niet.
Volgens mij niet hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer vrouwelijke dan mannelijke guppies in deze vijver, dus keuze te over.![]()
Welkom trws
Okay. Dan loop ik een stapje verder. Ik begrijp dat je boos bent en ik snap dat je frustratie eruit moet. Maar zou je dat niet op een andere manier kunnen verwoorden? Of op dat moment gewoon weg kunnen lopen (om er later op te reageren).quote:
Net zoiets als met jou naar de film gaan dus.quote:
Jouquote:
Ik maak het echt goed, Uquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Net zoiets als met jou naar de film gaan dus.
Ik heb er altijd wel een goed gevoel bij. Alleen jij wil maar niet van me houdenquote:
Gister ook al over gehad, blijkbaar niet. Maargoed kansloze discussies in overvloed hier dus ga lekker verder zou ik zeggen. Reageer wel weer als JoeyT zich weer eens verveelt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay. Dan loop ik een stapje verder. Ik begrijp dat je boos bent en ik snap dat je frustratie eruit moet. Maar zou je dat niet op een andere manier kunnen verwoorden? Of op dat moment gewoon weg kunnen lopen (om er later op te reageren).
Is dat een idee? Je mag best aangeven dat je er klaar mee bent, maar op het moment dat je iemand uit gaat schelden, heeft dat een heel negatief effect op jou als persoon. Terwijl ik juist het idee kreeg dat je hier de laatste tijd toch beter in de reeks lag. Je hebt zelfs hele wijze bijdrages geleverd![]()
Dat werd mij ook verteld.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:10 schreef JoeyT het volgende:
Volgens mij zijn er meer vrouwelijke dan mannelijke guppies in deze vijver, dus keuze te over.![]()
Ik kwam hier eerder af en toe wel eens binnen, maar bedankt.quote:Welkom trws
Er zijn meer mannen hier denk ik bedoelde ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb er altijd wel een goed gevoel bij. Alleen jij wil maar niet van me houden.
Omdat hij gewoon zo dom als het achtereind van een varken is. Gister al gezegd dat ik mensen ken die het moeilijk hebben en dat ik het niet waardeer dus blijkbaar moet het dan gebruikt worden om mij op de kast te jagen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
Is sedan nou pissed over de jostiband of gewoon omdat ie sedan is en altijd ergens pissed over is?
Een vrouw zonder complexen. En die niet moeilijk doet over vage Aziatische films. Een utopie dus.quote:
Spiegoloog zeg ik jequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gister ook al over gehad, blijkbaar niet. Maargoed kansloze discussies in overvloed hier dus ga lekker verder zou ik zeggen. Reageer wel weer als JoeyT zich weer eens verveelt.
Jij bent toch veel te jong voor me!quote:
hoezo die het moeilijk hebben?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat hij gewoon zo dom als het achtereind van een varken is. Gister al gezegd dat ik mensen ken die het moeilijk hebben en dat ik het niet waardeer dus blijkbaar moet het dan gebruikt worden om mij op de kast te jagen.
Deze keuze ligt echt bij jou. Ik zie nl. wel een goede kant van je. Als je Nouk uit gaat schelden, vind ik dat ook niet leuk. Maar echt... ik zou het graag zien dat je de volgende keer minder fel kan reageren. Volgens mij lukt je dat bestquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gister ook al over gehad, blijkbaar niet. Maargoed kansloze discussies in overvloed hier dus ga lekker verder zou ik zeggen. Reageer wel weer als JoeyT zich weer eens verveelt.
Zal door die oogkleppen van me komen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er zijn meer mannen hier denk ik bedoelde ik
Maar ik kan me vergissen, in dat geval zijn een aantal vrouwelijke vissen reeds gevangen en dus onbeschikbaar.
Daar gaat ons huwelijk, Uquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een vrouw zonder complexen. En die niet moeilijk doet over vage Aziatische films. Een utopie dus.
Punt 1: check.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een vrouw zonder complexen. En die niet moeilijk doet over vage Aziatische films. Een utopie dus.
Ik ben 28 verdommequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij bent toch veel te jong voor me!
En jou houdt niet van 80's muziek..
Ik heb complexen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Punt 1: check.
Punt 2: als ik ze maar niet hoef te kijken interessert het me niks hoor
It ain't over till i say it's over...quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Spiegoloog zeg ik je.
En nu is het over!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb complexen.
Verder ben ik je man vrouw
Ik ook. In mijn familie zelfsquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
It ain't over till i say it's over...
Ken ook nog iemand aan kanker is overleden, misschien ook iets om me op te pakken.![]()
En nog een vriend van 24 aan een hartaanval misschien ook wat?
Dat zeg ik. Te jongquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben 28 verdomme.
En ik vind oudere vrouwen erg geil.
Joey fantaseerde vaak over moeders van vriendjes.
Ja ja ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:13 schreef Ripley het volgende:
Ik maak het echt goed, U![]()
Het spijt me echt
Je bent de enige niet, ik word standaard aangesproken door jongens van een jaar of 10 tot 5 jongerquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben 28 verdomme.
En ik vind oudere vrouwen erg geil.
Joey fantaseerde vaak over moeders van vriendjes.
Denk even terug aan gister, discussie mer Garrison. Weet je gelijk hoeveel het me op het moment interreseert.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Deze keuze ligt echt bij jou. Ik zie nl. wel een goede kant van je. Als je Nouk uit gaat schelden, vind ik dat ook niet leuk. Maar echt... ik zou het graag zien dat je de volgende keer minder fel kan reageren. Volgens mij lukt je dat best
iedereen kent toch wel iemand die aan kanker is overleden of die down heeft of zoquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ken ook nog iemand aan kanker is overleden, misschien ook iets om me op te pakken.![]()
Gaan we nu vanalles opnoemen? Je bent echt niet de enige die zo'n dingen meemaakt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet kunnen, doe ik niet zo moeilijk overquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Samen zijn wij dus de ideale vrouw voor UIO
Lijkt me een prima aanbod, Uquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet kunnen, doe ik niet zo moeilijk over
Ja n u ben ik helemaal verliefd op jequote:
Nee maar bij jou wordt niet het moment dat je ook maar wat zegt die opmerking gemaakt...quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gaan we nu vanalles opnoemen? Je bent echt niet de enige die zo'n dingen meemaakt.
*zelfmoord fam check,
*hartinfarct check
*kanker check
*downsydroom, check.
*verkrachting check. Kan zo wel even doorgaan. Mijn kast is heel hoog, daar ga ik niet bovenop.
En voor vandaag sluit ik dit soort gesprekken af.
Dit topic begint zijn vruchten af te werpen. Een trio met JB en DR. dus.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:20 schreef DR34M3R het volgende:Samen zijn wij dus de ideale vrouw voor UIO
Omdat ik op die dingen niet reageer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar bij jou wordt niet het moment dat je ook maar wat zegt die opmerking gemaakt...
Ik zeg ook niet dat je het nu (!) direct zo moet voelen. Begrijp heus dat dat niet zo werktquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk even terug aan gister, discussie mer Garrison. Weet je gelijk hoeveel het me op het moment interreseert.
Ik mag je nu al niet meerquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit topic begint zijn vruchten af te werpen. Een trio met JB en DR. dus.
noukiepoekie... wat ben jij toch een lekkere stomme kut hoer zeg...quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stomme kut hoer natuurlijk!![]()
Groter compliment kun je me niet geven
Zet ze geblinddoekt naast je op de bank.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ik de combinatie van de negatieve eigenschappen van beide vrouwen te pakken krijg. Dus en complex en met een desinteresse in vage Aziatische films.
Ons rip'ke is er wel in voor hoor.. Moet je alleen even door dat schildje van haar heen prikken.. Oh nee wacht, dat was imago he.. Rip'ke is wel okay hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al. Een hoop over en weer gescheld van een paar gefrustreerden en meer niet.
En een gag voor de zekerheidquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zet ze geblinddoekt naast je op de bank.hou een zweepje bij de hand.
Tsss, moet ie maar duidelijk zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet wel even toestemming vragen !
Ah, we hebben een zwartkijker in ons midden!quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ik de combinatie van de negatieve eigenschappen van beide vrouwen te pakken krijg. Dus en complex en met een desinteresse in vage Aziatische films.
"Ze wisselden slechts wat smsjes met elkaar"quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef Techno het volgende:
En we hebben er weer een single bij.
Man wurgt echtgenote na kreunen verkeerde naam
Aaahh kwaak, dat vind ik nou lief van je.. Mag ik nu ook een ritje in de cabrio maken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
noukiepoekie... wat ben jij toch een lekkere stomme kut hoer zeg...![]()
./carequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je het nu (!) direct zo moet voelen. Begrijp heus dat dat niet zo werkt
Ik ken U al wat langer dan vandaag, popjequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ons rip'ke is er wel in voor hoor.. Moet je alleen even door dat schildje van haar heen prikken.. Oh nee wacht, dat was imago he.. Rip'ke is wel okay hoorWel beetje nieuwsgierig aangelegd, dus verwacht maar niet dat je veel voor haar kunt verbergen!
Die keus is aan hemzelf.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En een gag voor de zekerheid
zij scheld ookniet de hele dag en zoquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar bij jou wordt niet het moment dat je ook maar wat zegt die opmerking gemaakt...
Ik zeg fluit.quote:
Toestemming??? Hoe jong ben je dan wel niet???quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet wel even toestemming vragen !
Waarom ga je dan niet weer eens met hem naar de bioscoop ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tsss, moet ie maar duidelijk zijn
En U is supertof
owja als iemand een keer aardig tegen je is helpt het om niet zo te reagerenquote:
Ik ben 28quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Toestemming??? Hoe jong ben je dan wel niet???
Ik hanteer wel de internationaal aanvaarde formule voor minimale leeftijd berekening. Eigen leeftijd delen door 2 plus 7. Dat komt in mijn geval uit op een minimum leeftijd van 23.
jij wel hoor meisje... Maar je weet het he, ik moet eerst nog ff sparen voor mijn cabrio'tje... Gisteren mijn oog laten vallen op een DB9 Volante, nu alleen nog ff die 240K zien te vindenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aaahh kwaak, dat vind ik nou lief van je.. Mag ik nu ook een ritje in de cabrio maken?
Zijn we al zo vaak geweest, maar ik maak een beetje te veel afspraken de afgelopen tijdquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet met hem naar de bioscoop ?![]()
Rhu... laat hem even. Ik vind het niet erg. Het is okay.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja als iemand een keer aardig tegen je is helpt het om niet zo te reageren
Nog meer lessen in normale omgangsvormen nodig?
Vrouwen voelen zich nu eenmaal aangetrokken tot mannen met statusquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:34 schreef ArTiC het volgende:
zit er hier weer zo'n blauwe alle vrouwen in te pikken
Je snapt er echt niks van...quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja als iemand een keer aardig tegen je is helpt het om niet zo te reageren
Nog meer lessen in normale omgangsvormen nodig?
Dat wist ik, ik had al ge-edit, maar weer te laatquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zijn we al zo vaak geweest, maar ik maak een beetje te veel afspraken de afgelopen tijd
Daar blijft het ook bij he manlief.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:34 schreef Garisson72 het volgende:
Ah, Sedan is er weer. Ff teruglezen.
*handenwringt
Vergeet je e-mouwen niet hequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:34 schreef Garisson72 het volgende:
Ah, Sedan is er weer. Ff teruglezen.
*handenwringt
he wat grappig! dat denk ik na ongeveer elke post van jou!quote:
een 'blauwe'. Die term had ik allang niet meer gehoord. Benieuwd of de betekenis nog dezelfde is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:34 schreef ArTiC het volgende:
Ik ga mee zoeken!quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jij wel hoor meisje... Maar je weet het he, ik moet eerst nog ff sparen voor mijn cabrio'tje... Gisteren mijn oog laten vallen op een DB9 Volante, nu alleen nog ff die 240K zien te vinden
Nou, dat is dan geregeld. Nu nog een tijd en plaats en we kunnen los gaan.quote:
[herhaling] Of in pak/uniform. [/herhaling]quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Vrouwen voelen zich nu eenmaal aangetrokken tot mannen met status
ik heb ook statusquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:35 schreef MNR het volgende:
[..]
maar ik vind het wel ergquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Rhu... laat hem even. Ik vind het niet erg. Het is okay.
*check*quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[herhaling] Of in pak. [/herhaling]
Ik mag ook nooit eens wat.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
Daar blijft het ook bij he manlief.
Nou leuk voor je, als het nog niet duidelijk was had ik geen zin meer om er weer een half uur over door te gaan, aangegeven door het ./care.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he wat grappig! dat denk ik na ongeveer elke post van jou!
Bij aantreden is mij dan ook 72 geile FOK!sters beloofd. Je moet er wat voor terugkrijgen, hè.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:34 schreef ArTiC het volgende:
Terug naar de tijd dat kinderen ezelsoren opkregen en in de hoek moesten staan, en dat er een houten meetlat als straf werd gebruikt. *pets op de vingers* eerbied voor de grijze haren, uhh leraren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
wtf ik zap net langs tmf (ja ik weet het fout nr een maar hij zit er nou eenmaal tussen) en daar zit een of andere bimbo te verklaren dat die lerares die het ziekenhuis in is geslagen het aan zich zelf te danken had omdat ze blijkbaar geen orde kan houden
Laat ik nou een voormalig medewerker van Defensie zijn en tegenwoordig in pak gekleed op werk verschijnen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:38 schreef Bengeltje het volgende:
[herhaling] Of in pak/uniform. [/herhaling]
nu dat hoeft ook niet maar zo'n stomme zender moet je leraar het ziekenhuis in slaan ook echt niet goed pratenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Terug naar de tijd dat kinderen ezelsoren opkregen en in de hoek moesten staan, en dat er een houten meetlat als straf werd gebruikt. *pets op de vingers* eerbied voor de grijze haren, uhh leraren.
Leuk en aardig, maar totaal geen bewijs in je fobo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Laat ik nou een voormalig medewerker van Defensie zijn en tegenwoordig in pak gekleed op werk verschijnen.
Toffe reeks dit.
Zeker niet, toen was het ook niet goed, maar tegenwoordig mogen de kinderen wel erg veel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu dat hoeft ook niet maar zo'n stomme zender moet je leraar het ziekenhuis in slaan ook echt niet goed praten
Nu mogen ze bellen met stomme dingen die hun docenten ooit gedaan hebben
En dan gaat het echt zo van ja ik deed niks! en toen moest ik er uit (ja vast je deed niks) en dan gaat dat meisje zo van ja dat moet ie niet doen dan tuurlijk deed je niks! je moet er met je decaan of vertrouwens persoon over gaan praten want je docent heeft duidelijk de pik op je
Hou je mond mens denk je nou echt dat die kinders allemaal niks doen?
Ik kan het bevestigenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar totaal geen bewijs in je fobo.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een andere post quottequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Terug naar de tijd dat kinderen ezelsoren opkregen en in de hoek moesten staan, en dat er een houten meetlat als straf werd gebruikt. *pets op de vingers* eerbied voor de grijze haren, uhh leraren.
owja dat vind ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker niet, toen was het ook niet goed, maar tegenwoordig mogen de kinderen wel erg veel.
En zelfs als ouder mag je een kind geen corrigerende tik geven, laat staan dat een leraar iets mag zeggen of doen. Ze lachen ze vaker in het gezicht uit.
Ja, nee, het was niet mn leeftijd die in de weg zat enzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nou, dat is dan geregeld. Nu nog een tijd en plaats en we kunnen los gaan.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Toestemming??? Hoe jong ben je dan wel niet???
Ik hanteer wel de internationaal aanvaarde formule voor minimale leeftijd berekening. Eigen leeftijd delen door 2 plus 7. Dat komt in mijn geval uit op een minimum leeftijd van 23.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken U al wat langer dan vandaag, popje
Voor mij is dat dus 21...quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
24 dan in mijn geval... blijkbaar is Joey toch niet te jong voor me
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zie liever dingen met mijn eigen ogen. Dus foto.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan het bevestigen
En hij kan lekker koken en je kan hem midden in de nacht bellen als er iets is
If you're looking for golddiggers, by all means.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:48 schreef kwaakvaak het volgende:
oooooh... is dit het moment waarop ik moet pronken met mijn offshore B.V's???
Verkeerd gedacht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een andere post quotte
golddiggers met dikke tieten en het verstandelijk vermogen van een amoebequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:52 schreef Techno het volgende:
[..]
If you're looking for golddiggers, by all means.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja dat vind ik ook
maar ja je kunt als docent niks meer he
ik bedoel je mag niets van het bestuur en zo want anders krijgen ze boze ouders op de stoep die menen dat hun kroost niets fout doet
(en nee ik bedoel niet spanken maar gewoon een lekkere stapel strafwerk of een paar uur nablijven en zo)
Kom kom, het is reeds in kannen en kruiken. Zet je over je complexen heen en gewoon gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, nee, het was niet mn leeftijd die in de weg zat enzo
huh ik snap het niet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zo proberen die van mij dat ook wel eens te spelen. De oudste heeft toen eens dubbel gekregen.
Nog eens iets extra's er boven op van mij.
Nou kijk aan. Doe ik ook nog iets aardigs voor Joey. Mijn komst hier blijkt een win win voor velen. Nu moet ik wel weer even verder met m'n werk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:46 schreef DR34M3R het volgende:
24 dan in mijn geval... blijkbaar is Joey toch niet te jong voor me
Jamaar..quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kom kom, het is reeds in kannen en kruiken. Zet je over je complexen heen en gewoon gaan.
Zoiets en wou zijn strafwerk niet maken. Flinke discussie is dat toen geweest.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh ik snap het niet?
Hij wilde dat jij ging klagen op school?
Watje, geen foto in pak.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nou kijk aan. Doe ik ook nog iets aardigs voor Joey. Mijn komst hier blijkt een win win voor velen. Nu moet ik wel weer even verder met m'n werk.
Ik geloof dat pas als ik het van hem hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jamaar..
Ik ben helemaal niet helemaal single enzo
Je kan dus niet een beetje single zijn. En aangezien je het niet weet, ben je dus gewoon single. Dat is het voordeel van het single-zijn als startpunt. Duidelijk toch.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jamaar..
Ik ben helemaal niet helemaal single enzo
Ik ben in elk geval zo niet single dat ik niet sex ga hebben met andere mannen zonder schriftelijke toestemming in drievoud.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik geloof dat pas als ik het van hem hoor
En waar is jouw fobo? Nou? Hmmm?quote:
Begin met gewoon een wijntje drinken in het gezellige stulpje van U in hartje Jordaan danquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval zo niet single dat ik niet sex ga hebben met andere mannen zonder schriftelijke toestemming in drievoud.
Fuck, ik dacht even een dubbele ontkenning te lezen, maar het bleek een triple.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben in elk geval zo niet single dat ik niet sex ga hebben met andere mannen zonder schriftelijke toestemming in drievoud.
Ik heb geen foto van mezelf in pak.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En waar is jouw fobo? Nou? Hmmm?
Plus als je goed zoekt zie je in ieder geval een duidelijke foto van m'n hoofd ergens tussen staan.
Neequote:Op woensdag 18 februari 2009 17:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Begin met gewoon een wijntje drinken in het gezellige stulpje van U in hartje Jordaan dan
Ik ben zo goedquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Fuck, ik dacht even een dubbele ontkenning te lezen, maar het bleek een triple.
Fobo, Bengeltje. Als in fotoboek. Al zou een foto van jou in pak vast ook erg leuk zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb geen foto van mezelf in pak.Het gaat zich om het pak, wat boeit me nu dat hoofd.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik moet nog 2 uur in de autoquote:
Ik weet heus wel wat een fobo is en jij als mod zou kunnen weten dat je dat linkje uit kan zetten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Fobo, Bengeltje. Als in fotoboek. Al zou een foto van jou in pak vast ook erg leuk zijn.
De zuidkant.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
waar in de jordaan?
Die van jou ken ik.quote:
Voornamelijk blijven drinken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
fuck man ik zit echt echt echt te balen
mn keel doet zoooo zeer hoe moet ik nou carnavallen
veel drinken om het te verdovenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
Jij gaat er van uit dat mods technisch onderlegd zijn en verstand hebben van alle mogelijkheden in profielen. Helaas gaat die vlieger niet op.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:17 schreef Bengeltje het volgende:
Ik weet heus wel wat een fobo is en jij als mod zou kunnen weten dat je dat linkje uit kan zetten.
Aangezien er toch geen foto's van mij als persoon instaan vond ik dat linkje namelijk overbodig.
in die tijd heb ik toch al snel 300m op de A2 af kunnen leggenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet altijd twee minuten op de fiets
ik zit me helemaal vol te stoppen met strepsils en zo terwijl ik dat nooit doe haha maar het moet weg!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die van jou ken ik.![]()
Hai Elegy.
DH.![]()
![]()
[..]
Voornamelijk blijven drinken.en niet meeschreeuwen met dat carnavalsgejodel.
Hoiquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die van jou ken ik.![]()
Hai Elegy.
DH.![]()
![]()
[..]
Voornamelijk blijven drinken.en niet meeschreeuwen met dat carnavalsgejodel.
Ik heb niet zoveel te meldenquote:
Eeej Ripquote:
Man van weinig woorden?quote:
O jullie worden mod bij aankoop van een pakje boter.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij gaat er van uit dat mods technisch onderlegd zijn en verstand hebben van alle mogelijkheden in profielen. Helaas gaat die vlieger niet op. [ afbeelding ]
Zeker. Ik ga voorlopig ook niet weg hier.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
leuke wijk de jordaan
Volgens mij welquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:22 schreef Duimelot het volgende:
zoooooooo is de rust weer wedergekeerd hier?
Zoiets. Onder valse voorwendselen worden we gevraagd. De praktijk blijkt nu al ruim 4 jaar tegen te vallen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:22 schreef Bengeltje het volgende:
O jullie worden mod bij aankoop van een pakje boter.
troost je, mij negeren ze ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Altijd een welkomstcomite voor auto.. maar voor mij.. die lieve schat .. niks
Hi CG (ik zeg dat tegen vrijwel niemandquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:24 schreef Cuegirllie het volgende:
ow feck ja, jij doet aan kernafval hè.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
Helemaal niet gezien.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Je kan ook gewoon zeggen dat onze gesprekstof niet overeenkomt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik word gewoon helemaal sprakeloos van je
zal het dan toch komen door die nieuwe club?quote:
Voor mij ook niet hoor, CGquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Duim is vrijquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zoiets. Onder valse voorwendselen worden we gevraagd. De praktijk blijkt nu al ruim 4 jaar tegen te vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CG is ook vrij, maar niet op zoek geloof ik.
En waarom kap je dan niet?
compact en kleverig.
Van jou vind ik het niet erg.. jij zegt het altijd heel vrolijk en liefquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Duim is vrij![]()
![]()
en op zoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe sollicitatierondes staan gepland voor vrijdag, heb al een paar boys en mannen uitgenodigd en enkle vriendelijke afwijzingen de pmbox uitgedaan
![]()
ik zie er altijd er mooi uitquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ow feck ja, jij doet aan kernafval hè.![]()
Dat zijn wel echt sérieuze minpunten heur. Minstens 400. Ik kan het ook niet mooier maken.
Wie komen er?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nieuwe sollicitatierondes staan gepland voor vrijdag, heb al een paar boys en mannen uitgenodigd en enkle vriendelijke afwijzingen de pmbox uitgedaan
Jawel hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow topic bijna vol en niemand durft meer wat te zeggen
Veel. Zowel in geval van koop als huur in de vrije sector. Dat laatste heb ik.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
ik vroeg me van het weekend eigenlijk nog af hoeveel je betaald voor een leuk huisje in de jordaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |