tegen wie heb je het?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:16 schreef JoeyT het volgende:
Begrijp meteen waarom jullie single zijn.
Heb je hem weer. Meerdere huisgenoten my ass dus.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:16 schreef JoeyT het volgende:
behalve dan dat ik niet single benquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:16 schreef JoeyT het volgende:
Tegen iedereen behalve jou. MP is cultquote:
We are now... no longer the Knights Who Say Nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
You will cut down the mightiest tree in the forrest with..... a herring!![]()
![]()
Ik heb al 4 jaar geen huisgenoten dildoquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb je hem weer. Meerdere huisgenoten my ass dus.
Ik dus niet, moet je eens zien hoeveel matches je alleen al op muzieksmaak hebt hier!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:16 schreef JoeyT het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
We are now... no longer the Knights Who Say Nee.
Nee!
Shh shh. We are now the Knights Who Say Ecky-ecky-ecky- ecky-pikang-zoom-boing-mumble-mumble.
Als je vriend zich niet kan kleden ben je net zo goed single.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
behalve dan dat ik niet single ben![]()
Ja en nog wordt het niets. Waarom?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dus niet, moet je eens zien hoeveel matches je alleen al op muzieksmaak hebt hier!
Snap ik, maar die opmerking maakte je meteen vanaf dat je postte ook al. Opblaaspop.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb al 4 jaar geen huisgenoten dildo.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja en nog wordt het niets. Waarom?
Kutmuziek.
Dat slaat allebei nergens opquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je vriend zich niet kan kleden ben je net zo goed single.
quote:
Ja ook toen postte ik alquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Snap ik, maar die opmerking maakte je meteen vanaf dat je postte ook al. Opblaaspop.
Dat is zonde van de moeite mopquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:19 schreef Duimelot het volgende:
och wat irritant als ik een liedje wil zoeken en geen naam weet geen titel geen tekst alleen een plaatje voor me zie uit en clip en zelfs dat is vaag grrrrrrrr
Heb je meteen de reden waarom Ado niet openlijk de liefde wil verklaren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Dat slaat allebei nergens op
En ik houd ook wel van die muziek
Post eensquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ook toen postte ik al.
We hadden destijds zelfs een plaaglijstje.
It is a good shrubbery. I like the laurels particularly.quote:
Ah, is dat het?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je meteen de reden waarom Ado niet openlijk de liefde wil verklaren.
Ja, heb ik al naar gezocht, maar in mijn history kan ik die niet vinden?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ook toen postte ik al.
We hadden destijds zelfs een plaaglijstje.
quote:
Een tastbaar lijstje naast onze PC. Wat waren we toch Cheap ass met 1 PCquote:
ja maar ik wil m nu vinden ook hahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is zonde van de moeite mop
Die heeft meer moeite met Monty Pythonquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je meteen de reden waarom Ado niet openlijk de liefde wil verklaren.
Vrouwen denken dat mannen altijd zo ingewikkeld zijn.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
It is a good shrubbery. I like the laurels particularly.
Omschrijf het dan. Misschien dat er belletjes gaan rinkelen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:19 schreef Duimelot het volgende:
och wat irritant als ik een liedje wil zoeken en geen naam weet geen titel geen tekst alleen een plaatje voor me zie uit en clip en zelfs dat is vaag grrrrrrrr
quote:
ja zo lastigquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef Howl het volgende:
[..]
Omschrijf het dan. Misschien dat er belletjes gaan rinkelen.
Hints.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef Howl het volgende:
[..]
Omschrijf het dan. Misschien dat er belletjes gaan rinkelen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
*kijkt links.....*
*kijkt rechts......*
Geen kikker in de buurt zo te zien!...
![]()
![]()
O, ik weet wat je bedoelt denk ik!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja zo lastig
iig iets van de jaren 80 of 90 erg ERG fout
met van die nichten en een soort lelijke diva met dikke tieten en volgens mij zat een op een troon ofzo
precies weet ik t ook niet meer hahaha
ja dingesquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik weet wat je bedoelt denk ik!
hahaha... always look on the bright side net na het ja woord is wel leukquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan draaien we allemaal liedjes van MP op onze bruiloft
of dat stukje van die dappere ridder die wegvlucht..quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hahaha... always look on the bright side net na het ja woord is wel leuk
Ik wist het iig gelijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef Duimelot het volgende:
jaaaaaaaaaaaa die
nu ik t lees is t zo logisch
dankje t efteling liedje is nu uit mn hoofd!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hahaha... always look on the bright side net na het ja woord is wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dankje t efteling liedje is nu uit mn hoofd!Deze kan het ook goed vervangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
compact en kleverig.
OMG hahahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deze kan het ook goed vervangen![]()
??quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:37 schreef MNR het volgende:
Haha, moet je die user in FB zien. Arme jongen/meid (heb het geslacht nog niet gecheckt).
In de R&P FB, die dat topic over zijn/haar obsessies voor een ex dicht wil hebbenquote:
Wat ben je toch aan het zeuren vandaag. Wat is er?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:44 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind he saai met al die slechte muziek. Heb t gevoel dat ik in OUD zit.
Nou kan toch, alleen de manier an brengen werkt net echt goedquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
In de R&P FB, die dat topic over zijn/haar obsessies voor een ex dicht wil hebben
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat ben je toch aan het zeuren vandaag. Wat is er?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou kan toch, alleen de manier an brengen werkt net echt goed
arm persoon....quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
In de R&P FB, die dat topic over zijn/haar obsessies voor een ex dicht wil hebben
Ja heb ook teveel energie. Om half 6 mag ik weer.quote:
Hoezo? Ik heb ervan geleerd en besloten dat ik het moet aanschouwen als ik erover wil pratenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een kansloze stakker ben je ook eigenlijk Joey
En wat leuk dat jij dat altijd weer even MOET meldenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
zullen we hier een poll houden over kansloos?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
Hou je muil stomme kut hoer ga lekker snuit pesten ofzo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En wat leuk dat jij dat altijd weer even MOET melden
Van Josti ja?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:48 schreef JoeyT het volgende:
Ik ga zaterdag trws naar een optreden.
Ik ben gewoon irri vandaag. Zal stoppenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef DR34M3R het volgende:
Gezelligheid troef weer hier zie ik.
* weer vlug aan het werk gaat
Ja daar is die kast weer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hou je muil stomme kut hoer ga lekker snuit pesten ofzo.
Vind je het nog wel leuk hier?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee hoor, ga je gang als je het kwijt wiltquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben gewoon irri vandaag. Zal stoppen
Even serieus. Ik denk dat dat best leuk zal zijn. Zal eens opzoeken of ze dat doenquote:
misschien kan je bij je psycholoog je frustraties kwijt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had je gister al gezegd dat je gewoon je bek moest houden daarmee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja daar is die kast weer.
En nu stop ik
Hij is nog steeds teleurgesteld wat je achter de rits had.quote:
Volgens mij is dat ook best gezellig. En ja, volgens mij doen ze dat ook.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Even serieus. Ik denk dat dat best leuk zal zijn. Zal eens opzoeken of ze dat doen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij is nog steeds teleurgesteld wat je achter de rits had.
Vooral hier, zullen we alvast afscheidnemen van singles?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee hoor, ga je gang als je het kwijt wilt
Oja, ik was het even vergeten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had je gister al gezegd dat je gewoon je bek moest houden daarmee.
iemand die mij hier sappige details over kan vertellen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had je gister al gezegd dat je gewoon je bek moest houden daarmee.
Je vergeet me nog de schuld te geven daarvoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vooral hier, zullen we alvast afscheidnemen van singles?
Ja ik denk dat ik dat ga doen. Wel leuk om mn horizon weer eens wat te verbredenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook best gezellig. En ja, volgens mij doen ze dat ook.
Ben je alweer iets rustiger?
Omdat je het zo lief vraagt, jouw schuld.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je vergeet me nog de schuld te geven daarvoor.
Alweer? Was je gisteren ook al een paar keer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks normaal, ben er klaar mee.
* JoeyT bloost een beetjequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alweer? Was je gisteren ook al een paar keer.
Geeft Joey nu de schuld.
Have fun dadelijk danquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik dat ga doen. Wel leuk om mn horizon weer eens wat te verbreden.
Ja ik verveel me gewoon e pletter. Maar moet zo de deur uit.
Klaar met dat gedram om mij op de kast te krijgen zodat ik het weer te horen krijg en maar niet zo moet zeiken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alweer? Was je gisteren ook al een paar keer.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:02 schreef rival het volgende:
ik ben er weer vandoor!!
fijne avond mensen!
Lieverd... iemand uitschelden los je niets mee op, toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks normaal, ben er klaar mee.
Que? wat lul jij nou weer?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:58 schreef Nouk84 het volgende:
Bedankt voor het compliment trouwens, Sedan
Je mag wel eens stoppen ermee. Hoop dat dit de laatste keer was voor een hele lange tijd.quote:
Ik plaag maar. Wil ook graag inhoudelijk de (vriendelijke) discussie met je aangaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klaar met dat gedram om mij op de kast te krijgen zodat ik het weer te horen krijg en maar niet zo moet zeiken.
Stomme kut hoer natuurlijk!quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:02 schreef rival het volgende:
ik ben er weer vandoor!!
fijne avond mensen!
Ik had hem gister al gezegd dat ie gewoon z'n mond moest houden daarover maar hij moet weer zo nodig grappig proberen te zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Lieverd... iemand uitschelden los je niets mee op, toch?
28 maar ik voel me 11quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mag wel eens stoppen ermee. Hoop dat dit de laatste keer was voor een hele lange tijd.
Vraag me af hoe oud je bent.
Is het al berucht achter de schermenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb begrepen dat deze reeks de hoogste scoringskans heeft voor ongebonden users. Klopt dat een beetje?
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had hem gister al gezegd dat ie gewoon z'n mond moest houden daarover maar hij moet weer zo nodig grappig proberen te zijn.
Ik zeg toch dat ik het vergeten was...quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had hem gister al gezegd dat ie gewoon z'n mond moest houden daarover maar hij moet weer zo nodig grappig proberen te zijn.
Vast, stakker.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het vergeten was...
Ik hoorde het voor de schermen. Niet dat dat iets uitmaakt. Daarvoor komen we hier niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:06 schreef JoeyT het volgende:
Is het al berucht achter de schermen![]()
![]()
Gaat idd wel snel hier.
Niet iedereen is hier hoogopgeleid als een spiegoloogquote:
Op dit moment maak je weinig kans denk ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb begrepen dat deze reeks de hoogste scoringskans heeft voor ongebonden users. Klopt dat een beetje?
Volgens mij zijn er meer vrouwelijke dan mannelijke guppies in deze vijver, dus keuze te over.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik hoorde het voor de schermen. Niet dat dat iets uitmaakt. Daarvoor komen we hier niet.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo'n vermoeden had ik al. Een hoop over en weer gescheld van een paar gefrustreerden en meer niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op dit moment maak je weinig kans denk ik
Zo lukt het natuurlijk nooitquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al. Een hoop over en weer gescheld van een paar gefrustreerden en meer niet.
Volgens mij niet hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer vrouwelijke dan mannelijke guppies in deze vijver, dus keuze te over.![]()
Welkom trws
Okay. Dan loop ik een stapje verder. Ik begrijp dat je boos bent en ik snap dat je frustratie eruit moet. Maar zou je dat niet op een andere manier kunnen verwoorden? Of op dat moment gewoon weg kunnen lopen (om er later op te reageren).quote:
Net zoiets als met jou naar de film gaan dus.quote:
Jouquote:
Ik maak het echt goed, Uquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Net zoiets als met jou naar de film gaan dus.
Ik heb er altijd wel een goed gevoel bij. Alleen jij wil maar niet van me houdenquote:
Gister ook al over gehad, blijkbaar niet. Maargoed kansloze discussies in overvloed hier dus ga lekker verder zou ik zeggen. Reageer wel weer als JoeyT zich weer eens verveelt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay. Dan loop ik een stapje verder. Ik begrijp dat je boos bent en ik snap dat je frustratie eruit moet. Maar zou je dat niet op een andere manier kunnen verwoorden? Of op dat moment gewoon weg kunnen lopen (om er later op te reageren).
Is dat een idee? Je mag best aangeven dat je er klaar mee bent, maar op het moment dat je iemand uit gaat schelden, heeft dat een heel negatief effect op jou als persoon. Terwijl ik juist het idee kreeg dat je hier de laatste tijd toch beter in de reeks lag. Je hebt zelfs hele wijze bijdrages geleverd![]()
Dat werd mij ook verteld.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:10 schreef JoeyT het volgende:
Volgens mij zijn er meer vrouwelijke dan mannelijke guppies in deze vijver, dus keuze te over.![]()
Ik kwam hier eerder af en toe wel eens binnen, maar bedankt.quote:Welkom trws
Er zijn meer mannen hier denk ik bedoelde ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb er altijd wel een goed gevoel bij. Alleen jij wil maar niet van me houden.
Omdat hij gewoon zo dom als het achtereind van een varken is. Gister al gezegd dat ik mensen ken die het moeilijk hebben en dat ik het niet waardeer dus blijkbaar moet het dan gebruikt worden om mij op de kast te jagen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
Is sedan nou pissed over de jostiband of gewoon omdat ie sedan is en altijd ergens pissed over is?
Een vrouw zonder complexen. En die niet moeilijk doet over vage Aziatische films. Een utopie dus.quote:
Spiegoloog zeg ik jequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gister ook al over gehad, blijkbaar niet. Maargoed kansloze discussies in overvloed hier dus ga lekker verder zou ik zeggen. Reageer wel weer als JoeyT zich weer eens verveelt.
Jij bent toch veel te jong voor me!quote:
hoezo die het moeilijk hebben?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat hij gewoon zo dom als het achtereind van een varken is. Gister al gezegd dat ik mensen ken die het moeilijk hebben en dat ik het niet waardeer dus blijkbaar moet het dan gebruikt worden om mij op de kast te jagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |