tegen wie heb je het?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:16 schreef JoeyT het volgende:
Begrijp meteen waarom jullie single zijn.
Heb je hem weer. Meerdere huisgenoten my ass dus.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:16 schreef JoeyT het volgende:
behalve dan dat ik niet single benquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:16 schreef JoeyT het volgende:
Tegen iedereen behalve jou. MP is cultquote:
We are now... no longer the Knights Who Say Nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
You will cut down the mightiest tree in the forrest with..... a herring!![]()
![]()
Ik heb al 4 jaar geen huisgenoten dildoquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb je hem weer. Meerdere huisgenoten my ass dus.
Ik dus niet, moet je eens zien hoeveel matches je alleen al op muzieksmaak hebt hier!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:16 schreef JoeyT het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
We are now... no longer the Knights Who Say Nee.
Nee!
Shh shh. We are now the Knights Who Say Ecky-ecky-ecky- ecky-pikang-zoom-boing-mumble-mumble.
Als je vriend zich niet kan kleden ben je net zo goed single.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
behalve dan dat ik niet single ben![]()
Ja en nog wordt het niets. Waarom?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dus niet, moet je eens zien hoeveel matches je alleen al op muzieksmaak hebt hier!
Snap ik, maar die opmerking maakte je meteen vanaf dat je postte ook al. Opblaaspop.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb al 4 jaar geen huisgenoten dildo.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja en nog wordt het niets. Waarom?
Kutmuziek.
Dat slaat allebei nergens opquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je vriend zich niet kan kleden ben je net zo goed single.
quote:
Ja ook toen postte ik alquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Snap ik, maar die opmerking maakte je meteen vanaf dat je postte ook al. Opblaaspop.
Dat is zonde van de moeite mopquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:19 schreef Duimelot het volgende:
och wat irritant als ik een liedje wil zoeken en geen naam weet geen titel geen tekst alleen een plaatje voor me zie uit en clip en zelfs dat is vaag grrrrrrrr
Heb je meteen de reden waarom Ado niet openlijk de liefde wil verklaren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Dat slaat allebei nergens op
En ik houd ook wel van die muziek
Post eensquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ook toen postte ik al.
We hadden destijds zelfs een plaaglijstje.
It is a good shrubbery. I like the laurels particularly.quote:
Ah, is dat het?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je meteen de reden waarom Ado niet openlijk de liefde wil verklaren.
Ja, heb ik al naar gezocht, maar in mijn history kan ik die niet vinden?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ook toen postte ik al.
We hadden destijds zelfs een plaaglijstje.
quote:
Een tastbaar lijstje naast onze PC. Wat waren we toch Cheap ass met 1 PCquote:
ja maar ik wil m nu vinden ook hahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is zonde van de moeite mop
Die heeft meer moeite met Monty Pythonquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je meteen de reden waarom Ado niet openlijk de liefde wil verklaren.
Vrouwen denken dat mannen altijd zo ingewikkeld zijn.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
It is a good shrubbery. I like the laurels particularly.
Omschrijf het dan. Misschien dat er belletjes gaan rinkelen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:19 schreef Duimelot het volgende:
och wat irritant als ik een liedje wil zoeken en geen naam weet geen titel geen tekst alleen een plaatje voor me zie uit en clip en zelfs dat is vaag grrrrrrrr
quote:
ja zo lastigquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef Howl het volgende:
[..]
Omschrijf het dan. Misschien dat er belletjes gaan rinkelen.
Hints.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef Howl het volgende:
[..]
Omschrijf het dan. Misschien dat er belletjes gaan rinkelen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
*kijkt links.....*
*kijkt rechts......*
Geen kikker in de buurt zo te zien!...
![]()
![]()
O, ik weet wat je bedoelt denk ik!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja zo lastig
iig iets van de jaren 80 of 90 erg ERG fout
met van die nichten en een soort lelijke diva met dikke tieten en volgens mij zat een op een troon ofzo
precies weet ik t ook niet meer hahaha
ja dingesquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik weet wat je bedoelt denk ik!
hahaha... always look on the bright side net na het ja woord is wel leukquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan draaien we allemaal liedjes van MP op onze bruiloft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |