en 4 punten later was de game binnenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:19 schreef Norrage het volgende:
hewitt gaat het weggeven hoor.....
En wat voor een! fantastisch geraakt, mooi strak in de hoekquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:22 schreef TheGeneral het volgende:
Daar was weer een backhand winner hoor
LOL, iedere wedstrijd van Andy begin je over vroegerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:12 schreef Norrage het volgende:
wow, roddick sloeg een aanvallende balvroeger deed ie niks anders...maarja
Vroegerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:15 schreef Norrage het volgende:
Dat vind ik het erge van Roddick...als ie nou altijd zo had gespeeld, okee...dan is dat gewoon zijn spel...Maar vroeger toen Roddick zo succesvol was (GS winst, #1 van de wereld) speelde hij imponerend alles op alles rammen spel, maar ja...moet je hem nu zien...gewoon zo raar dat ie zo anders speelt....
En Martinus danquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:36 schreef Norrage het volgende:
Hewitt is de enige waarbij ik ga zweten als ik zijn wedstrijden zie.....
Daar zweet je toch niet bij? Geen twijfels bij zijn partijen...misschien door zijn goddelijkheid!quote:
Toen was zijn spel wel leukquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vroeger![]()
Net alsof hij met dat spel wel boven Nadal/Federer/Djokovic/Murray zou staan.
Die US Open die hij won, dat was gewoon een joke-loting, net als op de AO in dat jaar. Toen in 2003 speelde hij over het hele jaar maar 10 potjes (5W/5L) tegen top-10 spelers, waarvan 4 op de TMC. Aansprekende overwinningen dat jaar zijn ook op 1 hand te tellen...
Hij speelde toen wel aanvallender, maar ook met meer fouten en een service die veel harder maar zeker niet zo constant was.
Oh ja, dan komt ander lichaamsvocht vrijquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar zweet je toch niet bij? Geen twijfels bij zijn partijen...misschien door zijn goddelijkheid!
Wel een nadeel dat Hewitt mag beginnen in die 3e.quote:
Dan kan ie nog een beetje risico nemenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:44 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wel een nadeel dat Hewitt mag beginnen in die 3e.
Roddick speelt altijd beter bij 1-0, 2-1*, 3-2*.
Want?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:46 schreef Wopper1 het volgende:
Are you watching Federer...?
Geweldig punt, helaas in het voordeel van......
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:41 schreef freiss het volgende:
[..]
Oh ja, dan komt ander lichaamsvocht vrij
Hier ookquote:Op zondag 22 februari 2009 00:04 schreef Norrage het volgende:
en net nu ik dit zeg houdt me stream op :/
quote:Op zondag 22 februari 2009 00:08 schreef Wopper1 het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!
*4-3
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op zondag 22 februari 2009 00:12 schreef Wopper1 het volgende:
En weer een backhand winner. Andy staat vanaf set 2 echt heel goed te spelen.
Morgen tegen Stepanek. Hoe kan die Tsjech al 2 weken alles en iedereen naar huis slaan.
Je hebt heel wat gemist hoor!quote:Op zondag 22 februari 2009 11:15 schreef kleinzusje het volgende:
Tennis | ATP Memphis
22:00 Roddick A. v Stepanek R.
quote:Op zondag 22 februari 2009 11:18 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Je hebt heel wat gemist hoor!
Andy sloeg de ene na de andere winner![]()
. Wat een geweldige wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |