Heh wat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die blond hier vooraan is wel het leukste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smoesjes, daar is helemaal niemand in jou geïnteresseerd dus daar had je meteen weer weg kunnen gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik was eerst bij die ene parkeerplaats beland. Je weet wel..waar letterlijk alleen mannen aanwezig zijn
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Heh wat?too ....... muchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Er stond toch wel een pallet bier op het karretje he?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
lol, er werd hier net een opname gemaakt van sbs6 van editie NLloop ik daar met karretje achterlangs
fail
Ja maar ik had echt gedacht jou daar te kunnen vindenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Smoesjes, daar is helemaal niemand in jou geïnteresseerd dus daar had je meteen weer weg kunnen gaan.
* Moozzie doet tissues geeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohw en dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Moozzie doet aandelen status controleren![]()
neequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Er stond toch wel een pallet bier op het karretje he?
een beroemdheidquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
morgen om kwart over 6 op sbs6 editie NL .. ik hoop dat ik erin kom
Neem het opquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
morgen om kwart over 6 op sbs6 editie NL .. ik hoop dat ik erin kom
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik had echt gedacht jou daar te kunnen vinden
het zou wel vet zijnquote:
Dat is nou gister anderhalf uur lang met m'n broek op m'n enkels achterin een cabrio-limousine zat betekent niet meteen dat ik graag op gaye ontmoetingsplaatsen kom hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik had echt gedacht jou daar te kunnen vinden
je gaat ervan stotteren zelfsquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is nou gister anderhalf uur lang met m'n broek op m'n enkels achterin een carbio-limousine zat bekekent niet meteen dat ik graag op gaye ontmoetingsplaatsen kom hoor
kan ik wat aan doenquote:
schiet je er eenden mee neer?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kan ik wat aan doendie moest ik naar een ruimte brengen, om daar vervolgens een dikke luchtbuks te bekijken
Wtf, twee typefouten in één post, da's niks voor mijquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je gaat ervan stotteren zelfs
preciesquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
Eigenlijk had er dit in de TT moeten staan:
"waar belgen broodjes friet eten" of eh "waar een broodje kroket friet is" ofzo iets
Ron Jeremy schijnt ook een dikke luchtbuks te hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kan ik wat aan doendie moest ik naar een ruimte brengen, om daar vervolgens een dikke luchtbuks te bekijken
Hé, ik kom er net achter dat ik ook Radio Veronica op heb staanquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:30 schreef Moozzie het volgende:
radio veronica, hungry eyes
Wat een kut nummer
Maar dat haalt beelden op joh![]()
de volgende ronde is voor jou!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
"waar belgen broodjes friet eten" of eh "waar een broodje kroket friet is" ofzo iets
lol, dudequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ron Jeremy schijnt ook een dikke luchtbuks te hebben
Let me google that for you, good jobquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=friet
daarom wilde ik hem graag sluitenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
Wat leukquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, ik kom er net achter dat ik ook Radio Veronica op heb staan
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is nou gister anderhalf uur lang met m'n broek op m'n enkels achterin een cabrio-limousine zat betekent niet meteen dat ik graag op gaye ontmoetingsplaatsen kom hoor
en dat is door belgen gemaaktquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:34 schreef Friday12 het volgende:
http://www.weekvandefriet.be/index.html_!
oud maar triest
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:34 schreef Friday12 het volgende:
oud maar triest
lol verschillende frietvorkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:34 schreef Friday12 het volgende:
oud maar triest
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik heb geeen zin meer
morgen lekker vrij
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik heb geeen zin meer
morgen lekker vrij
Moeten we je nou weer martelenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik heb geeen zin meer
morgen lekker vrij
neequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moeten we je nou weer martelen
Je vindt het gewoon leuk he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
Dat is toch zielig voor de vietnamezenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dit keer geven we hem aan de vietnamezen [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
neetopic killerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heul niet zielig die schreeuwen altijd zoals mads dat daar ook gaat doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is toch zielig voor de vietnamezen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
omg..wackjobquote:
ik ken de slagen van de zweep alquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
idd, 20 slagen voor madz
[ afbeelding ]
Je hebt de slag te pakkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ken de slagen van de zweep al
dudequote:
* Sm0keZ geeft Madskillz een bosje bloemenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dude
why's everybody being so mean ?
quote:
Zo laten we zien dat we van je houdenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dude
ik niet hoor!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dude
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
homoquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ geeft Madskillz een bosje bloemen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ geeft Madskillz een bosje bloemen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik niet hoor!i love you, in an ungay waySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
your a dickquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dude
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik niet hoor!* Moozzie doet aandelen checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes weer gestegen![]()
Like i carequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
er zitten hoorns aan rozen ken je hem mee open snijden
Ik denk het nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:46 schreef Crazy-p het volgende:
tvp.. zou ik het nu wel een beetje bij kunnen houden dan
daar ben je te gek voorquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:46 schreef Crazy-p het volgende:
tvp.. zou ik het nu wel een beetje bij kunnen houden dan
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
er zitten hoorns aan rozen ken je hem mee open snijden
dat is niet het enige dat stijgtquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie doet aandelen checken
Yes weer gestegen
well thank you very muchquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is niet het enige dat stijgt
quote:
quote:
* Sm0keZ accepteert het niet dat iemand mij met spelfouten toespreektquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
homowat moet ik nou met bloemen
oh wacht...
* -Madskillz28TH accepteerd met liefde de bloemen![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echte bazen vallen altijd in herhaling.
I'm so sorryquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ accepteert het niet dat iemand mij met spelfouten toespreekt
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echte bazen vallen altijd in herhaling..
geil, hoe ze het vast houdtquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echte bazen vallen altijd in herhaling
oh ohquote:
De eindbaasquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echte bazen vallen altijd in herhaling.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echte bazen vallen altijd in herhaling
quote:
quote:
kachel onder bureauquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef debbie_19 het volgende:
Godverik heb hier een kacheltje onder mijn bureau en ik zit daar dus fijn met mijn laarsjes tegenaan terwijl dat ding aanstaat
smelt er gewoon een stukje laars weg
Whahahhahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef debbie_19 het volgende:
Godverik heb hier een kacheltje onder mijn bureau en ik zit daar dus fijn met mijn laarsjes tegenaan terwijl dat ding aanstaat
Een kacheltje onder je bureau is weer eens wat anders dan... ehm.. nvmquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef debbie_19 het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
kachel onder bureau
bang dat er iets koud werd en niet meer functioneerde
Ja zeg het maar....ik daag je uitquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Een kacheltje onder je bureau is weer eens wat anders dan... ehm.. nvm
watjequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
neeheee
anders krijg ik koude voetjes
wat was dat ook alweer?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die van MD in me hoofd van 3 weken gelede
Ik kijk wel uit zegquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja zeg het maar....ik daag je uit
Vanavond komt me nieuwe aanstaande ex verloofde langsquote:
lol, dudequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij mijDaarvoor moet je bij debbie wezen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vanavond komt me nieuwe aanstaande ex verloofde langs
dus??quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben toch een meisje
HAHAHAquote:
Ik ook net onder de 1.70quote:
haha, wel handig hoor! morgen maar een paar curryworsten meenemen dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef debbie_19 het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ook net onder de 1.70of misschien net onder de 1.65
![]()
Maar ik ben 1.65
echt zon sgele opmerking waarmee drinken in de rondte vliegtquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, wel handig hoor! morgen maar een paar curryworsten meenemen dus
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
HAHAHA
Ook uitgerekend die he
Een vriendin heeft laatst in een eerlijke bui toegegeven dat ze zich eens door haar baas had laten palen. Dus natuurlijk hebben wij daar de grootste lol om gehad, vooral omdat mevrouw opeens promotie te pakken had
Dus, na haar wekenlang met de woorden 'baas' en 'eindbaas' geindoctrineerd te hebben, besloot ze er toch maar aan toe te geven omdat wij toch niet kunnen ophoudenEn uiteindelijk stond dát plaatje dus als achtergrond op haar telefoon
midgetquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben 1.65
ja inderdaadquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, wel handig hoor! morgen maar een paar curryworsten meenemen dus
pics or it didn't happen (je vriendin en baas dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
HAHAHA
Ook uitgerekend die he
Een vriendin heeft laatst in een eerlijke bui toegegeven dat ze zich eens door haar baas had laten palen. Dus natuurlijk hebben wij daar de grootste lol om gehad, vooral omdat mevrouw opeens promotie te pakken had
Dus, na haar wekenlang met de woorden 'baas' en 'eindbaas' geindoctrineerd te hebben, besloot ze er toch maar aan toe te geven omdat wij toch niet kunnen ophoudenEn uiteindelijk stond dát plaatje dus als achtergrond op haar telefoon
wij passen wel goed bij elkaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben 1.65
en hoe ziet die vriendin eruit ? voor de beeldvormingquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
HAHAHA
Ook uitgerekend die he
oké ! hoe laat wordt ik verwacht ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:08 schreef tripack het volgende:
ik heb geen zin meer![]()
wel vanavond eten op kosten van de zaak
Ik heb meer eigenlijk met jongens die donker haar hebben, blauwe ogen en kuiltjes in de wangen als ze lachen en ongeveer een lengte van...wat zal het zijn...1.93 mquote:
Ik wist niet dat ik vanavond met je had afgesprokenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vanavond komt me nieuwe aanstaande ex verloofde langs
19:00 kaat mosselquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oké ! hoe laat wordt ik verwacht ?
veraaisterquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb meer eigenlijk met jongens die donker haar hebben, blauwe ogen en kuiltjes in de wangen als ze lachen en ongeveer een lengte van...wat zal het zijn...1.93 m(weet niet precies hoor, maar 1.93 is wel mooie lengte)
debbie haar droomprinsquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb meer eigenlijk met jongens die donker haar hebben, blauwe ogen en kuiltjes in de wangen als ze lachen en ongeveer een lengte van...wat zal het zijn...1.93 m(weet niet precies hoor, maar 1.93 is wel mooie lengte)
Ben je dat vergeten???quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik vanavond met je had afgesproken
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
niet echt iets maar het klonk wel leuk
ah gossiequote:
Dude doe die eens achter een spoilerquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
debbie haar droomprins
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
debbie haar droomprins
[ afbeelding ]
Da's geen geldquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben 1.65
sorry debbiequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:14 schreef debbie_19 het volgende:
Ikk an hier TOCH NIET ZO HARD LACHEN
Wat mij bij het volgende punt brengt...neuken?quote:
Ja sinds ze af is gekicked van de redbull en pillen is ze niet meer zo vlotquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja sinds ze af is gekicked van de redbull en pillen is ze niet meer zo vlot
* Sm0keZ tovert ¤ 1.65 tevoorschijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat mij bij het volgende punt brengt...neuken?
Nou laat die maar zittenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ tovert ¤ 1.65 tevoorschijn
zit ze op fok danquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Oh, en nee, ik ga geen pics van die vriendin posten, dat vindt ze vast niet relaxed
Had daar dan slagroom van gekochtquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ tovert ¤ 1.65 tevoorschijn
Hey das wel een idee voor dit weekendquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Had daar dan slagroom van gekocht
Voor zondag bedoel je dan hequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey das wel een idee voor dit weekend
Dus eigenlijk..zaterdagquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Is dubbel he
Voor zondag, dus niet zondag maar ervoor
Of toch voor op zondag
Die heb ik nog wel, ik haal er wel een doosje aardbeien van ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Had daar dan slagroom van gekocht
Oe nicequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel, ik haal er wel een doosje aardbeien van ofzo
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Oh, en nee, ik ga geen pics van die vriendin posten, dat vindt ze vast niet relaxed
Sorryquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:28 schreef Sm0keZ het volgende:
En wederom sluit debbie de laatste 5 posts af met eenaan het einde
Maar wel lekkerquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of chocoladesaus, maar dat geeft meteen weer zo'n zooitje
Nou als dat het um niet doetquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel, ik haal er wel een doosje aardbeien van ofzo
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou als dat het um niet doet
Kan zij lekker aardbeien vreten en kan jij voetbal kijke
Ohw wacht
Dudequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw wacht
Whahahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw wacht
Alleen de samenvatting van ajaxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Alleen de samenvatting van ajax
Als ze hebben gewonnen danlaatste tijd nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt tijdens de sex beter chocoladesaus pakken dan slagroom, slagroom is echt ijskoud. Zeker omdat je het in zo'n situatie als het goed behoorlijk warm hebt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of chocoladesaus, maar dat geeft meteen weer zo'n zooitje
hahahhaaquote:
Slagroom is veel praktischer, koelt ze nog een beetje afquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je kunt tijdens de sex beter chocoladesaus pakken dan slagroom, slagroom is echt ijskoud. Zeker omdat je het in zo'n situatie als het goed behoorlijk warm hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja sinds ze af is gekicked van de redbull en pillen is ze niet meer zo vlot
geen woorden maar daden hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:36 schreef Klonk het volgende:
debbie neuken ?
en harde tepelsquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Slagroom is veel praktischer, koelt ze nog een beetje af
Daar zitten jullie met z'n 4 of 5 'en te wachten?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Loop maar ff naar die limousine achterin de showroom
spreken is zilver zwijgen is goudquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:40 schreef debbie_19 het volgende:
Hallo mannen...er wordt over me gepraat waar ik zelf bij ben...das nogal...vreemd
klonk wil je keihard nemen van achterquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:40 schreef debbie_19 het volgende:
Hallo mannen...er wordt over me gepraat waar ik zelf bij ben...das nogal...vreemd
beter dan achter je rug omquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:40 schreef debbie_19 het volgende:
als je nog 3 of 4 vriendinnen mee neemt welquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar zitten jullie met z'n 4 of 5 'en te wachten?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
al iemand kicked op een foutmelding is dat wel ernstig of niet?
collega van mij kicked op een foutmelding die die in een icgay tijdschrift zietquote:
Hij is ziek ziek ziekquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
collega van mij kicked op een foutmelding die die in een icgay tijdschrift ziet
daar moet jij ook heul niet in kijkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik kijk er niet inquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
daar moet jij ook heul niet in kijken
bats hem en maak een pic van zijn gezicht en post die hierquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik kijk er niet in
hij verteld dat
Je praat gewoon over jezelf in derde persoon..quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik kijk er niet in
hij verteld dat
hij is ook schizoquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je praat gewoon over jezelf in derde persoon..
dat doe ik ook!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat doe ik ook!
[ afbeelding ]
Ja doei, dacht je dat ik daar met m'n broek op m'n enkels zat als ik daar met 3 of 4 andere gasten zat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar zitten jullie met z'n 4 of 5 'en te wachten?
Nietus!!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij is ook schizo
net zoals mooz dat verklaart wel heel veel
Ja weet ik veel..ik had ook gedacht dat je op die ene parkeerplaats zou zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja doei, dacht je dat ik daar met m'n broek op m'n enkels zat als ik daar met 3 of 4 andere gasten zat?
ik ook ik kwam er achter dat 1vd 4 ramsticks naar de klote is, en in de RMA moetquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik had er gister thuis nog 1
een driver error me pc reboot elke 10 minuten![]()
toen had ik geen zin meer en ben ik maar gaan slapen anders was het weer zo laat geworden
Dat ligt meer aan jou dan aan mijquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel..ik had ook gedacht dat je op die ene parkeerplaats zou zijn
alles is net nieuw dus ook maar vast nieuwe driver gedownload en straks ubersnel installequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook ik kwam er achter dat 1vd 4 ramsticks naar de klote is, en in de RMA moet
preuts hoor!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja doei, dacht je dat ik daar met m'n broek op m'n enkels zat als ik daar met 3 of 4 andere gasten zat?
Je hebt liever dat ze weer beginnen dat ze jou willen neuken?quote:
ik zit te wachten op catalist 9.2 en vista sp2 rc2.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
alles is net nieuw dus ook maar vast nieuwe driver gedownload en straks ubersnel installe
Nee hoor want ik heb daar al iemand voor gevondenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt liever dat ze weer beginnen dat ze jou willen neuken?
quote:
maar debs wil nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Iemand moet het doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee hoor want ik heb daar al iemand voor gevonden
ja laten we allemaal debbie gaan batsen, totdat haar enkels achter haar oorlellen zittenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ati hd? welke versie?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit te wachten op catalist 9.2 en vista sp2 rc2.
tot dusver mn nerdtalk
Als je het zo zegt, klinkt het net alsof het een slachtoffer is voor een vreselijke taakquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee hoor want ik heb daar al iemand voor gevonden
DUDE KAPPEN NUquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja laten we allemaal debbie gaan batsen, totdat haar enkels achter haar oorlellen zitten
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://whitelightning.hyves.net/
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
DUDE KAPPEN NUgodverdomme komt er net een dame langs lopen
zit ik daar
te grinniken met een big smile op mijn face
[..]
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je nijn is erg op een mens gaan lijken
http://tripack.hyves.net/
of deze mischienquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:04 schreef Friday12 het volgende:
MOOZ IS EEN CHICKhttp://mooz.hyves.net/
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:03 schreef Friday12 het volgende:
LL heeft ook http://ladylike.hyves.net/
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voetje vrijen
Bustedquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:04 schreef Friday12 het volgende:
MOOZ IS EEN CHICKhttp://mooz.hyves.net/
Whahahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
of deze mischienhttp://moozzie.hyves.net/
quote:
Zoek jij de hyves van SmOkeZ eensquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:07 schreef Friday12 het volgende:
het valt helaas niet op dat ik geen tyf te doen heb he
u vraagt wij zoekenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zoek jij de hyves van SmOkeZ eens
Whahaahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://smokez.hyves.net/![]()
smokez is een huilie
Dude ik negeerde je heul niet gisteraafquote:
ohhh, ja maar hoe kan dat dan je stond niet op afwezigquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik negeerde je heul niet gisteraafik was tv aan't kijken
wb76quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Btw WL wat is jouw hyves?
Ja dat was ik weer vergetenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:13 schreef Runx het volgende:
[..]
ohhh, ja maar hoe kan dat dan je stond niet op afwezig
das mn weekend hyvesquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
naja gelukkig maarquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik negeerde je heul niet gisteraafik was tv aan't kijken
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:14 schreef Friday12 het volgende:
runx is geen allochtoon![]()
[ afbeelding ]
http://schapenneuker.hyves.net/
[ afbeelding ]
omg sickquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:14 schreef Moozzie het volgende:
Meisje pleegt zelfmoord na voorstel triootje
Pedo
Incest
heus welquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:14 schreef Friday12 het volgende: