*zuchtquote:
Ik ben er al hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
OK ok, gaat ie dan..dan typ ik het hele verhaal in 1x
Lunch time?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:44 schreef WhiteLightning het volgende:
oeps! topickiller
ah toch niet
oh wat voor een verhaal ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:45 schreef Moozzie het volgende:
En -mad is bezig een verhaal te typen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik reed gister avond over ramtin's brug, daar fietsen 3 van die meisjes..
ik dacht, zal ik toeteren of niet (player als ik ben) maar niet gedaan..
En toen kwam je dus met een natte vinger thuisquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Na die brug is meteen een tankstation, daar ging ik tanken.
Kwamen die 3 meisjes (ik schat, 15 a 16 jaar) aangefietst dik schreeuwend enzo..
ik sta dus te tanken, en hun gingen voor de ingang staan. Ik was klaar met tanken, hang de slang terug..
loop naar de ingang..zegt eentje: heb jij je slang in het gaatje gehangen?
ik dacht: wtfen ik zei dus.. ja !
Meisje zegt: ooh geil..
ik wederom: wtf
ik naar binnen, betaald en alles (doe ik normaal niet hoor)
en die meisjes stonden daar nog steeds..
ik loop er langsheen.
Zegt datzelfde wicht: tot ziens, meneer...
ik wederom : wtf
ik draai me om en zeg: meneer?
wichtje zegt: geen meneer? Jongen, jochie, lekkertje, lekker dier?
ik zeg: die laatste 2 vind ik goed, de rest niet
Zegt ze: ok goed dan, lekkertje van me..
ik dacht : riiiiiightwhookeeej
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]!
[..]
En toen kwam je dus met een natte vinger thuis
je had haar gewoon bruut op de toonbank van het tankstation moeten nemen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik reed gister avond over ramtin's brug, daar fietsen 3 van die meisjes..
ik dacht, zal ik toeteren of niet (player als ik ben) maar niet gedaan..
Na die brug is meteen een tankstation, daar ging ik tanken.
Kwamen die 3 meisjes (ik schat, 15 a 16 jaar) aangefietst dik schreeuwend enzo..
ik sta dus te tanken, en hun gingen voor de ingang staan. Ik was klaar met tanken, hang de slang terug..
loop naar de ingang..zegt eentje: heb jij je slang in het gaatje gehangen?
ik dacht: wtfen ik zei dus.. ja !
Meisje zegt: ooh geil..
ik naar binnen, betaald en alles (doe ik normaal niet hoor)
en die meisjes stonden daar nog steeds..
ik loop er langsheen.
Zegt datzelfde wicht: tot ziens, meneer...
ik wederom : wtf
ik draai me om en zeg: meneer?
wichtje zegt: geen meneer? Jongen, jochie, lekkertje, lekker dier?
ik zeg: die laatste 2 vind ik goed, de rest niet
Zegt ze: ok goed dan, lekkertje van me..
ik dacht : riiiiiightwhookeeej
Je moet wel de rest vertellen he..quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je had haar gewoon bruut op de toonbank van het tankstation moeten nemen!
ach tienermeisjes doen vaak rare dingen hoor!quote:
skillz you has themquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
gelijk een topickiller
Jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
kon je deze al moozzie ?
[ afbeelding ]
je bent toch niet stiekem friet mayo wezen halen ?quote:
oh dat is toch zo fucking irritant. kutlui zijn hetquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:07 schreef Moozzie het volgende:
Ik zat gister in de trein opweg naar huis en in de coupe zat nog een meisje en een groepje ehm 'nieuw nederlanders'Nah as bored as it could be zat ik dus een beetje te msn'n om de tijd te doden.
En toen kwam meneertje de kaartjes stempelaar langs, dus kaartje geven. En daarna was meneertje de kaartjes stempelaar zijn met zijn vrouwelijke collega bij het groepje. En die hadden dus geen kaartjes
Daar begon de pretVan afstand een beetje kunnen volgen. Er werd gevraagd waarom ze geen kaartjes hadden en daar antwoordde ze niet echt op. Daarna moesten ze hun legitimatie laten zien maar die hadden ze niet bij zich.
Maar deze mensjes waren tovenaars want toen de stempel meneer zij dat ze dan maar de politie moesten bellen hadden ze opeens wel legitimatieHoe doen ze het
Anyways daarna volgde er een taal wat ik niet kon verstaan en nadat alle papiertje getekend werden hadden ze nog het lef ook om te zeggen "Alleen maar omdat we zwart zijn" Toen had ik het niet meer
![]()
Friet bestaat nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent toch niet stiekem friet mayo wezen halen ?
ja een plastic bakje, met ULO (unidentified Lying Object)quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan heb je dus alleen nog een plastic bakje
nee niet veel, madz heeft met een paar tienermeisjes liggen rollenbollen in het tankstation , das alquote:
Dat kind heeft teveel fantasiequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee niet veel, madz heeft met een paar tienermeisjes liggen rollenbollen in het tankstation , das al
foto's of het is niet gebeurdquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee niet veel, madz heeft met een paar tienermeisjes liggen rollenbollen in het tankstation , das al
ja als je om fotos vraagt , krijg je ditquote:
Wat was je gister laat zeg, ik heb 20min moeten wachten op die parkeerplaats voordat je er eindelijk wasquote:
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja als je om fotos vraagt , krijg je dit
[ afbeelding ]
Ja sorry hoor, ik was eerst bij die ene parkeerplaats beland. Je weet wel..waar letterlijk alleen mannen aanwezig zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat was je gister laat zeg, ik heb 20min moeten wachten op die parkeerplaats voordat je er eindelijk was
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |