Heh wat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die blond hier vooraan is wel het leukste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smoesjes, daar is helemaal niemand in jou geïnteresseerd dus daar had je meteen weer weg kunnen gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik was eerst bij die ene parkeerplaats beland. Je weet wel..waar letterlijk alleen mannen aanwezig zijn
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Heh wat?too ....... muchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Er stond toch wel een pallet bier op het karretje he?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
lol, er werd hier net een opname gemaakt van sbs6 van editie NLloop ik daar met karretje achterlangs
fail
Ja maar ik had echt gedacht jou daar te kunnen vindenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Smoesjes, daar is helemaal niemand in jou geïnteresseerd dus daar had je meteen weer weg kunnen gaan.
* Moozzie doet tissues geeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohw en dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Moozzie doet aandelen status controleren![]()
neequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Er stond toch wel een pallet bier op het karretje he?
een beroemdheidquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
morgen om kwart over 6 op sbs6 editie NL .. ik hoop dat ik erin kom
Neem het opquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
morgen om kwart over 6 op sbs6 editie NL .. ik hoop dat ik erin kom
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik had echt gedacht jou daar te kunnen vinden
het zou wel vet zijnquote:
Dat is nou gister anderhalf uur lang met m'n broek op m'n enkels achterin een cabrio-limousine zat betekent niet meteen dat ik graag op gaye ontmoetingsplaatsen kom hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik had echt gedacht jou daar te kunnen vinden
je gaat ervan stotteren zelfsquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is nou gister anderhalf uur lang met m'n broek op m'n enkels achterin een carbio-limousine zat bekekent niet meteen dat ik graag op gaye ontmoetingsplaatsen kom hoor
kan ik wat aan doenquote:
schiet je er eenden mee neer?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kan ik wat aan doendie moest ik naar een ruimte brengen, om daar vervolgens een dikke luchtbuks te bekijken
Wtf, twee typefouten in één post, da's niks voor mijquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je gaat ervan stotteren zelfs
preciesquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
Eigenlijk had er dit in de TT moeten staan:
"waar belgen broodjes friet eten" of eh "waar een broodje kroket friet is" ofzo iets
Ron Jeremy schijnt ook een dikke luchtbuks te hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kan ik wat aan doendie moest ik naar een ruimte brengen, om daar vervolgens een dikke luchtbuks te bekijken
Hé, ik kom er net achter dat ik ook Radio Veronica op heb staanquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:30 schreef Moozzie het volgende:
radio veronica, hungry eyes
Wat een kut nummer
Maar dat haalt beelden op joh![]()
de volgende ronde is voor jou!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
"waar belgen broodjes friet eten" of eh "waar een broodje kroket friet is" ofzo iets
lol, dudequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ron Jeremy schijnt ook een dikke luchtbuks te hebben
Let me google that for you, good jobquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=friet
daarom wilde ik hem graag sluitenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
Wat leukquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, ik kom er net achter dat ik ook Radio Veronica op heb staan
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is nou gister anderhalf uur lang met m'n broek op m'n enkels achterin een cabrio-limousine zat betekent niet meteen dat ik graag op gaye ontmoetingsplaatsen kom hoor
en dat is door belgen gemaaktquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:34 schreef Friday12 het volgende:
http://www.weekvandefriet.be/index.html_!
oud maar triest
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:34 schreef Friday12 het volgende:
oud maar triest
lol verschillende frietvorkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:34 schreef Friday12 het volgende:
oud maar triest
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik heb geeen zin meer
morgen lekker vrij
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik heb geeen zin meer
morgen lekker vrij
Moeten we je nou weer martelenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik heb geeen zin meer
morgen lekker vrij
neequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moeten we je nou weer martelen
Je vindt het gewoon leuk he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Dat is toch zielig voor de vietnamezenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dit keer geven we hem aan de vietnamezen [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
neetopic killerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heul niet zielig die schreeuwen altijd zoals mads dat daar ook gaat doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is toch zielig voor de vietnamezen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
omg..wackjobquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |