Een kacheltje onder je bureau is weer eens wat anders dan... ehm.. nvmquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef debbie_19 het volgende:
Godverik heb hier een kacheltje onder mijn bureau en ik zit daar dus fijn met mijn laarsjes tegenaan terwijl dat ding aanstaat
smelt er gewoon een stukje laars weg
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
kachel onder bureau
bang dat er iets koud werd en niet meer functioneerde
Ja zeg het maar....ik daag je uitquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Een kacheltje onder je bureau is weer eens wat anders dan... ehm.. nvm
watjequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
neeheee
anders krijg ik koude voetjes
wat was dat ook alweer?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die van MD in me hoofd van 3 weken gelede
Ik kijk wel uit zegquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja zeg het maar....ik daag je uit
Vanavond komt me nieuwe aanstaande ex verloofde langsquote:
lol, dudequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij mijDaarvoor moet je bij debbie wezen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vanavond komt me nieuwe aanstaande ex verloofde langs
dus??quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben toch een meisje
HAHAHAquote:
Ik ook net onder de 1.70quote:
haha, wel handig hoor! morgen maar een paar curryworsten meenemen dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef debbie_19 het volgende:
Godverik heb hier een kacheltje onder mijn bureau en ik zit daar dus fijn met mijn laarsjes tegenaan terwijl dat ding aanstaat
smelt er gewoon een stukje laars weg
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ook net onder de 1.70of misschien net onder de 1.65
![]()
Maar ik ben 1.65
echt zon sgele opmerking waarmee drinken in de rondte vliegtquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, wel handig hoor! morgen maar een paar curryworsten meenemen dus
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
HAHAHA
Ook uitgerekend die he
Een vriendin heeft laatst in een eerlijke bui toegegeven dat ze zich eens door haar baas had laten palen. Dus natuurlijk hebben wij daar de grootste lol om gehad, vooral omdat mevrouw opeens promotie te pakken had
Dus, na haar wekenlang met de woorden 'baas' en 'eindbaas' geindoctrineerd te hebben, besloot ze er toch maar aan toe te geven omdat wij toch niet kunnen ophoudenEn uiteindelijk stond dát plaatje dus als achtergrond op haar telefoon
midgetquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben 1.65
ja inderdaadquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, wel handig hoor! morgen maar een paar curryworsten meenemen dus
pics or it didn't happen (je vriendin en baas dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
HAHAHA
Ook uitgerekend die he
Een vriendin heeft laatst in een eerlijke bui toegegeven dat ze zich eens door haar baas had laten palen. Dus natuurlijk hebben wij daar de grootste lol om gehad, vooral omdat mevrouw opeens promotie te pakken had
Dus, na haar wekenlang met de woorden 'baas' en 'eindbaas' geindoctrineerd te hebben, besloot ze er toch maar aan toe te geven omdat wij toch niet kunnen ophoudenEn uiteindelijk stond dát plaatje dus als achtergrond op haar telefoon
wij passen wel goed bij elkaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben 1.65
en hoe ziet die vriendin eruit ? voor de beeldvormingquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
HAHAHA
Ook uitgerekend die he
oké ! hoe laat wordt ik verwacht ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:08 schreef tripack het volgende:
ik heb geen zin meer![]()
wel vanavond eten op kosten van de zaak
Ik heb meer eigenlijk met jongens die donker haar hebben, blauwe ogen en kuiltjes in de wangen als ze lachen en ongeveer een lengte van...wat zal het zijn...1.93 mquote:
Ik wist niet dat ik vanavond met je had afgesprokenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vanavond komt me nieuwe aanstaande ex verloofde langs
19:00 kaat mosselquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oké ! hoe laat wordt ik verwacht ?
veraaisterquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb meer eigenlijk met jongens die donker haar hebben, blauwe ogen en kuiltjes in de wangen als ze lachen en ongeveer een lengte van...wat zal het zijn...1.93 m(weet niet precies hoor, maar 1.93 is wel mooie lengte)
debbie haar droomprinsquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb meer eigenlijk met jongens die donker haar hebben, blauwe ogen en kuiltjes in de wangen als ze lachen en ongeveer een lengte van...wat zal het zijn...1.93 m(weet niet precies hoor, maar 1.93 is wel mooie lengte)
Ben je dat vergeten???quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik vanavond met je had afgesproken
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
niet echt iets maar het klonk wel leuk
ah gossiequote:
Dude doe die eens achter een spoilerquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
debbie haar droomprins
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |