Volgens mij vriest het al dagen/nachten niet meerquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:22 schreef Spellmeista het volgende:
De vraagt rijst nu bij mij: Vroor het de betreffende nacht wel?
Het vriest al een week of 2 elke nacht. Met af en toe een uitzondering.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:23 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Volgens mij vriest het al dagen/nachten niet meer
Nee idd, maarja misschien dat het gisterenavond lokaal heeft gevroren in Friesland? Ik zal eens even kijken op de KNMI site.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:23 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Volgens mij vriest het al dagen/nachten niet meer
Ik woon er. Volgens mij vroor het niet..quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:25 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Nee idd, maarja misschien dat het gisterenavond lokaal heeft gevroren in Friesland? Ik zal eens even kijken op de KNMI site.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik woon er. Volgens mij vroor het niet..
Waarom lijkt je dat sterk?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:36 schreef keizerpinguin het volgende:
hmm door ijs lijkt me sterk maar vreemd is het wel?!
450 kilo is nog al een gewicht.... dan zou er een mini gledjer onder moeten liggenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarom lijkt je dat sterk?
als hij instabiel ligt omdat hij maar op twee punten rust op de ongelijke randen van het graf.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
450 kilo is nog al een gewicht.... dan zou er een mini gledjer onder moeten liggen
een zeer kleine verzakking kan zo'n instabiele dekplaat in beweging zetten.quote:'Logisch dat een graf af en toe verzakt'
http://www.ad.nl/rotterdam/article462461.ece
Maar dit monument lijkt me van een kaliber dat het op 4 palen staat om verzakking te voorkomen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:06 schreef Caesu het volgende:
[..]
als hij instabiel ligt omdat hij maar op twee punten rust op de ongelijke randen van het graf.
dan hoeft er niet veel te gebeuren en hij schuift er al af.
bij graven heb je wel vaak verzakkingen doordat de lichamen afbreken.
dat moet dan onderhouden worden door de gaten op te vullen.
[..]
een zeer kleine verzakking kan zo'n instabiele dekplaat in beweging zetten.
Graven verzakken omdat er net een groot gat is geweest. Dat zand moet weer zetten, zeker met die gewichten. De lichamen breken vooralsnog in de kist af en hebben verder vlg mij weinig invloed op het zand om de kist heenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:06 schreef Caesu het volgende:
[..]
bij graven heb je wel vaak verzakkingen doordat de lichamen afbreken.
dat moet dan onderhouden worden door de gaten op te vullen.
[..]
Nee, die kisten zijn van spaanplaat, en de deksel breekt na verloop van tijd waardoor de kist volloopt. Daardoor verzakt het in eerste instantie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:17 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Graven verzakken omdat er net een groot gat is geweest. Dat zand moet weer zetten, zeker met die gewichten. De lichamen breken vooralsnog in de kist af en hebben verder vlg mij weinig invloed op het zand om de kist heen
maar de kist breekt ook af.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:17 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Graven verzakken omdat er net een groot gat is geweest. Dat zand moet weer zetten, zeker met die gewichten. De lichamen breken vooralsnog in de kist af en hebben verder vlg mij weinig invloed op het zand om de kist heen
Ik wil dit zien!!!..quote:De steen, die 450 kilo weegt, verschuift een meter binnen een aantal seconden.
al was het 450 ton.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:44 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik wil dit zien!!!..![]()
Elke temperatuurwisseling, ijsvorming of plaatselijke klimaatverandering is bullshit, alleen een lawine of een orkaan of een aardbeving zou dit kunnen veroorzaken, die komen in Nederland niet voor, ook zou dat dan voor de andere graven moeten gelden die daar liggen, en die liggen allemaal nog op hun plek zoals ze daar geplaatst zijn. Het gaat hier om maar 1 graf, dus kom maar met een andere verklaring ipv grondverzakkingen, vrieskoude, de zon of dooi!..
Mijn auto weegt ook redelijk wat kilo's en staat redelijk instabiel op een helling, en die staat ook niet na een nachtje vriezen en in de ochtend met een matig zonnetje, en een ligt briesje aan de overkant van de straat!..quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:54 schreef Caesu het volgende:
[..]
al was het 450 ton.
als het erg instabiel ligt is er erg weinig voor nodig om het in beweging te zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |