Ja, ik ben het nu ook wel zat eigenlijk dat het steeds zo koud is...quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zou echt willen dat het wat minder koud was...
Oeh, lekkerquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ok!
Ik ga even chips halen. Bij het benzinestation. Brb.
En welke heb je uiteindelijk gekozen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kon niet kiezen maar heb me ingehouden. Ik ben dan ook in staat om gewoon 3 zakken te halen omdat ik niet weet waar ik trek in heb!![]()
Thai Sweet Chiliquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:57 schreef Raissa het volgende:
[..]
En welke heb je uiteindelijk gekozen?
ieuwquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Thai Sweet Chili
Die brandt zo erg in mijn mond dat ik er niet al te veel van op krijg.
Geen maiskorrels in huis, en lijkkt me ook niet verstandig nu om te gaan doen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:17 schreef mrien het volgende:
Popcorn maken? Of heb je geen maiskorrels in huis?
Nu krijg ik ook zin in lekkers door jullie![]()
Heb je uiteindelijk nog wat kunnen doen vandaag p_iglet?
Slaap lekker en veel plezier morgenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:30 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ga lekker mijn bedje inkruipen! Voel me een beetje bleh.
Huup, check je PM!
Als mijn teen een beetje wil morgen zie ik je gewoon op de afgesproken tijd en plaats!
koud? vond t vandaag wel meevallenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zou echt willen dat het wat minder koud was...
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef Memmel het volgende:
Memmel...voor al uw transploftjes!
Ik wilde vandaag na de creche even met Anna naar IKEA en dan daar eten. Geen slim idee, delen ze het eten daar voor noppes uit ofzo? Wat een drukte!!!
Goed ideequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Mss moet je dat in Z&G vragen, daar leest ze mss nog wel mee.
quote:
Truste!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, het is ook nog eens vakantie idd.
Rocka, ik ga met je mee!
Althans... ik ga ook.Tot morgen meisjes!
Ik heb ze daar niet gezien, wel superman pyama's bij Action voor weinig. Wellicht vind ie dat niet zo eng/vreemd/vervelend? Of je knipt het logo daar uit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:24 schreef dutchie het volgende:
Weet iemand of die Superman-applicaties te koop zijn bij de H&M?
Ik dacht van wel, maar ik weet het niet zeker.
En een los rood capeje?
thank youquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo`n aanschuifbedje verkopen ze bij babywalz zag ikVoor niet zo heel gek veel geld ook
wel een batman pyjama met zwarte cape.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:24 schreef dutchie het volgende:
Weet iemand of die Superman-applicaties te koop zijn bij de H&M?
Ik dacht van wel, maar ik weet het niet zeker.
En een los rood capeje?
En die pyama is een ellende. Met plassen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:15 schreef pinquit het volgende:
[..]
wel een batman pyjama met zwarte cape.
en een hele toffe dinopyjama![]()
maar ik geloof geen superman, wel een tijd ook spiderman gehad.
Ja op zich kan dat best natuurlijk als verkleedpak. Oh laat je de fijne postbode weer komen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:21 schreef pinquit het volgende:
hahaha, maar als verkleedpak kan het wel toch?
het lijkt me ook best lastig idd, tis best veel werk zo'n hele pyjama uitdoen en goed mikken en zitten
heb gisteren ook een pyjamapak besteldweet ik nu wat me te wachten staat. niet dat ie al zindelijk is
gelukkig maar blijkbaar
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En die pyama is een ellende. Met plassen.Of heel de mouwen in de pot, of de knoopjes willen niet dicht met kleine 4jarige vingerd of lui alleen het onderste knoopje open en dan over de pyama plassen wegens te klein gaatje.
(ja, wij zitten nogal ruim in de superhelden pyama's![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een boevenpak voor Christan voor carnaval morgen op schoolZo'n strepending met een nummer op zijn borst. En we vonden er nog zo'n bal-aan-een-ketting bij
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:19 schreef freecell het volgende:
Whehe! Die bloemen!Tof!
Jaina behangkrabt maar op één plek en daar halen we af en toe even een kwast met saus over
Oh, grappig dat ik dit zie en dat er blijkbaar weleens iemand op klikt!quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:48 schreef mijsje het volgende:
Sugar, die foto's in je link zijn mooi!heb je ze zelf gemaakt?
ja ik heb dus een besteld die gewoon als pyjama moet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja op zich kan dat best natuurlijk als verkleedpak. Oh laat je de fijne postbode weer komen?
Mja, ik ook, maar héél af en toe had ik mazzelquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:03 schreef Ticootje het volgende:
ik mocht nooit mee de klassen rond... Ik werd altijd gepest op de lagere school. Jeugdtrauma's.
ik ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:47 schreef pinquit het volgende:
ik vond klassenrond gaan altijd doodeng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |