ohwquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik steeds door al het metselwerk heen.
Ja heb ik! Dat is een goed idee voor de volgende.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ohwdat graaft inderdaad nog minder makkelijk... schuurtje nemen dan maar
Vicky, inderdaad handige timing
'T is frambozenroodquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:54 schreef Lishe het volgende:
O Mous, ik dacht dat je een muur gedaan had, maar gewoon de kastjes roze gesmeerd? Cool! Ik vind de kleur erg mooi.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, het is zo simpel.
Je geeft zelfs een linkje, ik voel me vereerd!![]()
wat voor kleur wil je dan? Gewoon doen toch? Goed schuren en netjes verven en dan moet et goed gaanquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:56 schreef Ticootje het volgende:
En kan je de keukenkastjes niet met spuitverf doen? Zou dat niet mooier worden? Eigenlijk moeten we gewoon nieuwe deurtjes hebben, dat zal echt waanzinnig opknappen.
Twijfel, daarom zocht ik de keuken van BE ook weerquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
'T is frambozenrood![]()
Maar het wordt wel heel mooi! Ga je de zijkant ook doen? Je kijkt nu nog best tegen wit aan....
Ik heb fineer, nooit primer gebruikt bij de eerste keer, heeft er ruim 9 jaar op gezeten, maar het laatste jaar krabte je het er af. Nu heb ik ontvet, geschuurd, met amoniak afgenomen en de tante til uitgehangenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ticoo, het kan ook wel met een spuitbus, maar dat luistert ook wel heel nauw. Het hangt ook van je kastjes af. Ik had niet van dat bobbeltjesfineer, maar een houtnerfje dat zich makkelijk op liet schuren. Dat scheelt ook. Als je echt fineer hebt zou ik (denk ik) eerst primeren, maar ikw eet niet wat Mous voor ondergrond heeft.
Met spuiten moet je ook wel een paar lagen wil dat echt mooi zijn geloof ik, qua glans enzo.
Jawel, maar de randen is van heel erg glad plastik en wat ik ook doe, de verf hecht niet. Zelfs als ik er wel primer onder doequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Mous, kan je ze er niet even afschroeven (als ze droog zijn dan he), en dan de zijkanten doen?
Ik heb gesmokkeld, maar mijn kleur is zo licht dat het niet echt opvalt zeg maar.![]()
maar dit is frambozenroodquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:04 schreef Vicky het volgende:
hihi je bent lekker bezig Mous! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat!
Ik hou het bij saaie witte kastjes met een gouden randje erin...
Denk niet dat M. staat te juichen als ik zeg dat ik de kastjes knalroze ga verven
al vind ie een rode keuken wel mooi..
M. is idd niet kleurenblind... dus helaasquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:05 schreef moussy het volgende:
[..]
jaOf M. is niet kleurenblind, das dan wel jammer.
Het is hier net villa kakelbont, dus P. is er inmiddels wel aan gewend, alleen nog steeds niet aan mijn NU!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:06 schreef Ticootje het volgende:
nou misschien als ik een weekje vrij ben ofzo. Maar inderdaad niet knalrood of roze. M. ziet me aankomen, nee sterker nog hij doet me wat aan.
Alleen alle kastjes moeten bij ons een waterpas gehangen worden. Mij lukt het niet en M. heeft er geen zin in. Dus dat ziet er ook neit uit.
wat in je kop zit zit ook in je kontquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:07 schreef moussy het volgende:
[..]
Het is hier net villa kakelbont, dus P. is er inmiddels wel aan gewend, alleen nog steeds niet aan mijn NU!!
Ja, altijd, en dan het liefst gister af.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:08 schreef Ticootje het volgende:
haha, als jij iets in je hoofd hebt doe je het ook meteen? Dat lijkt me een geweldige eigenschap. Ik zit zovaak te tobben wel of niet, dat het er meestal niet van komt.
zeker niet! Ik vind het wel wat hebben hoor!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef huuphuup het volgende:
Felle kleuren doen het goed bij mannen die kleurendoof zijn geloof ik
Dit is de woonkamer van mn ouders, met helemaal links mn pa
mooi groen is nie lellik...
Nou.. toen ik voor behang wilde voor onze slaapkamer, zwanger, dus heel erg NU!! Gister!!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:11 schreef Ticootje het volgende:
In de meeste gevallen hebben mannen weinig te vertellen over de inrichting van het huis.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hahahahahah, en ik zie je gáán hè, met een schepje naar de overburen.![]()
Zeg! een beetje omdraaien, dat hadden we niet afgesproken hè?
ja... Zo heb ik de slaapkamer eens lichtblauw gemaakt tijdens 1 van zn nachtdiensten en het bed op een hele andere plaats.. hij brak zn nek over het bed toen hij de slaapkamer in kwamquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:12 schreef Ticootje het volgende:
Ja dan moet je net als Moussy zijn, komt ie thuis en is het al gebeurt.
ROOOHOOOOD!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:12 schreef freecell het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat roze echt heel stoer trouwens!Krijg ik er hier nooooit door, haha.
Al wil hij best dit vloerkleedstuk beter dan dat oranje ding wat er nu ligt
En dan gaat de kleine bank er uit, Ruimte!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:13 schreef moussy het volgende:
[..]
ja... Zo heb ik de slaapkamer eens lichtblauw gemaakt tijdens 1 van zn nachtdiensten en het bed op een hele andere plaats.. hij brak zn nek over het bed toen hij de slaapkamer in kwam
Volgens mij heeft mijn kast die kleur ook.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:14 schreef freecell het volgende:
Oja, onze muur is ook behoorlijk groenDe kleur van de pakjes vloei van Mascotte zeg maar
Maar het is niet heel knallend geloof ik.
Hoquote:
Haha!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn kast die kleur ook.
Oh ja, kan ook!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey Mous, kan je de randjes niet beplakken met hetzelfde als de vaatwasser? eenheid en geen gefrut met niet hechtende verf.
streepjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:22 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh ja, kan ook!
Maar.. wat moet er op de afwasmachine... ik kan niet kiezen..
[ afbeelding ]
bestaat er geen catproof behang?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:29 schreef Ticootje het volgende:
mijn huis is al een tijdje toe aan een makeover. Maar ik vind het eigenlijk zonde om te doen, aangezien mijn katten de boel echt afbreken/slopen.
Ik ben blij dat dat volk van mij dat niet binnen doet. Maarja, de bomen buiten zijn flink gehavendquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:31 schreef Ticootje het volgende:
weet ik niet. Maar goed, de kinderkamers zijn pas nog gedaan, maar de katten hebben er nu alweer ingehangen. 1 muur van Jen dr kamer moet al over.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:05 schreef Nijna het volgende:
Ynske, gefeliciteerd
Moussy, heb je ook een totaalplaatje van je kleurige keuken straks?
Ik heb er een vrolijke voorstelling bij. Ik hou wel van kleurtjes, maar durf niet zo goed (en gaan we nu ook maar niet doen nu t huis te koop staat, neutraal verkoopt denk ik toch net wat makkelijker...)
klussen voor kinderen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:58 schreef Ynske het volgende:![]()
![]()
vandaag is de grote dag
![]()
![]()
k kom net van de kvk af
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:41 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie is uit logeren gegaan en vroeg voordat ze vertrok met tranen in haar ogen; 'Ik ga het wel leuk krijgen hoor en ik ga je missen hoor maar euhm mama je gaat toch niet zomaar verhuizen deze week he?'![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:19 schreef freecell het volgende:
Whehe! Die bloemen!Tof!
Jaina behangkrabt maar op één plek en daar halen we af en toe even een kwast met saus over
Chocoladesausquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
chilisaus? pindasaus? knoflooksaus?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:02 schreef Ticootje het volgende:
krabpaal?? Ja als ik die neerzet piesen ze ertegen. Maar krabben, nee.
verven, ja graag, maar dan moet eerst alles gestuuckt worden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aalsum_(Friesland)quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:30 schreef Noli. het volgende:
[..]Aalsum toch.. Dat ligt toch tussen Irnsum en Grou?
Dat is hier heeeeeel ver vandaan hoor. Ik zit tussen Leeuwarden en het eiland.
(zit nu bij schoonouders, dus in principe zit ik er nú niet heel erg ver vandaan.Maar ik hoorde net idd op Omrop Fryslân dat het idd iets met opbouw van gassen te maken heeft.
[edit] volgens de L'warder Courant is de zon de schuldige)
Buuvetkastquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:53 schreef bixister het volgende:
debuuv. maar lishe misschien ook wel?
Dat is plakplastic!! Ik heb net een stukje beplakt, het plakt ook nogquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:51 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh dat bloemenbehang!!![]()
dat is echt supergaaf Mous, zeker in combinatie met dat knallende roze!![]()
kun je je kasten niet een kleurtje geven?
Wie had er hier nou zo'n fantastische buffetkast? Was dat niet Lishe??
quote:
Dat is Aalzum met een Z. Maar ik weet nu ook niet meer zeker waar het precies is want met die Friese plaatsnamen hier is niks zeker.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aalsum_(Friesland)
Volgens wiki ligt het daar
En als ik jou woonplaats intoets ligt het er naast?
(Ik heb een internetstoring van een half uur gehad. Dus ik ben wat laat met reageren..
Hoe kom je er bij dat het met een Z is?ik zie dat nergens staan? En zijn er meer aalsums dan? Ik kan geen andere vinden?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:06 schreef Noli. het volgende:
[..]
Dat is Aalzum met een Z. Maar ik weet nu ook niet meer zeker waar het precies is want met die Friese plaatsnamen hier is niks zeker.
Serieus in deze SC heb ik geloof ik de domste taalfouten van mijn leven gemaaktquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
chilisaus? pindasaus? knoflooksaus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |