quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:32 schreef superworm het volgende:
[..]
Alleen is het nog maar de vraag of de ING dat geld óók heeft staan
Ja maar kan je dan direct over je geld bij ING beschikken bij nationalisatie?quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:39 schreef BlaZ het volgende:
Buitenlandse spaarders hebben bij elkaar 8,1 miljard euro weggehaald bij ING Direct. Dat blijkt uit vandaag gepresenteerde cijfers van ING.
http://www.z24.nl/bedrijv(...)_bij_ING_Direct.html
Bij nationalisatie wel ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:52 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Ja maar kan je dan direct over je geld bij ING beschikken bij nationalisatie?
Btw Binck is ook via ING.
quote:Van de zeven grootste economieen ter wereld hielden de Verenigde Staten de krimp het meest beperkt tot 1,0%, terwijl Japan juist de grootste economische teruggang optekende met 3,3%.
De grootste klap komt nog in de VS dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:08 schreef BlaZ het volgende:
Die hypotheekaanvragen nog niet tegengekomen. Wel dit :
Economische groei OESO krimpt 1,5% in KW4 2008
Vooral opmerkelijk :
[..]
Dat hoop ik eigenlijk ook, dan vrijdag herstel ofzo..quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Het zou mooi zijn als de Dow en de S&P vandaag gezamelijk door de november low drammen. Al vrees ik dat er weer iets anders gaat gebeuren en dat we voor de PTT sake +2 of +3% gaan zien. Al hoop ik dat natuurlijk niet.
Als we door de low heen drammen, dan zie ik het ook zo nog gebeuren dat we donderdag en vrijdag nog even door kelderen om na het weekend weer een +5 / +6% te maken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:32 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dat hoop ik eigenlijk ook, dan vrijdag herstel ofzo..
Herstel vrijdagavond op WS bedoel ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als we door de low heen drammen, dan zie ik het ook zo nog gebeuren dat we donderdag en vrijdag nog even door kelderen om na het weekend weer een +5 / +6% te maken.
http://www.forexpf.ru/_quote_show_/java/ hier staat iig veel opquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:37 schreef BlaZ het volgende:
Er gaan weer wat beurzen flink onderuit overigens. Weet iemand een site waar je alle beurzen ineens cijfers van kan zien?
Rusland -6.56%
Wat is de RTST -7,13%?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:39 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
http://www.forexpf.ru/_quote_show_/java/ hier staat iig veel op
quote:In de Verenigde Staten zijn de hypotheekaanvragen vorige week bijzonder hard toegenomen ten opzichte van de week daarvoor. Dat blijkt woensdag uit gegevens van de Mortgage Bankers Association (MBA).
De index voor het aantal hypotheekaanvragen steeg in de week eindigend op 13 februari met 45,7%, ten opzichte van de week ervoor, tot een niveau van 875,3.
Herfinancieringen namen toe met 64,3% tot 4.472,9. Tegelijkertijd steeg het aantal aanvragen voor nieuwe hypotheken, om huizen mee te kopen, met 9,1% ten opzichte van een week eerder.
De gemiddelde rente op 15-jarige hypotheken daalde verder naar 4,66% van 5,00%, en die op 30-jarige hypotheken zakte zelfs naar 4,99% van 5,19%.
De gegevens van de Mortgage Bankers Association (MBA) worden sinds 1990 wekelijks gepubliceerd. Het onderzoek beslaat ongeveer de helft van de Amerikaanse particuliere markt voor woonhypotheken.
We need a new bubble! We need a new bubble!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:59 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
VS wekelijkse hypotheekaanvragen stijgen met 45,7%
[..]
Rusland is echt extreem onstabiel, Jim Rogers denkt zelfs dat Rusland uit elkaar valtquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:03 schreef Llotyhy het volgende:
Gisteren waren ze ook al dicht gegaan omdat ze te ver onderuit gingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |