Zulks een toffe mamaquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee maandag! Tja, mams leeft nog steeds, de bikkel! Ze heeft een rolstoeltje geronseld en gaat abfab de hort op, ook al is ze wel heel moe hoor. Ze blijft me verbazen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stoer hoor!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee maandag! Tja, mams leeft nog steeds, de bikkel! Ze heeft een rolstoeltje geronseld en gaat abfab de hort op, ook al is ze wel heel moe hoor. Ze blijft me verbazen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg! Hij heeft mijn diskdrive geformatteerdquote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:50 schreef Anosmie het volgende:
Vief! Jouw mama is echt retestoer gewoon. Die foto met dr roze tasjes aan dr rolstoel. Echt super egwoon..
Hmm hmm, staat 'diskdrive formatteren' hier voor wat anders?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zeg! Hij heeft mijn diskdrive geformatteerd.
Ow ok, duidelijkquote:En nee Vikje, ik moet morgen voor een dagopname, om "dingen te bespreken"![]()
en dan zondagaaf opgenomen en maandag operatie
![]()
Echt heel apart! Ik zou het nog eens navragen, waarom je in godsnaam opgenomen moet worden om dingen te bespreken. Je bent er mondig genoeg voor en dit is gek. Vind ik. Maar misschien kan iemand anders je zo vertellen dat het vaker gebeurt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zeg! Hij heeft mijn diskdrive geformatteerd.
En nee Vikje, ik moet morgen voor een dagopname, om "dingen te bespreken"![]()
en dan zondagaaf opgenomen en maandag operatie
![]()
Een voetenbadquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:52 schreef Muis006 het volgende:
Nou dan stel ik hem wel:
Wat heeft ze gekocht?
Ik denk dat het zo zit:quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt heel apart! Ik zou het nog eens navragen, waarom je in godsnaam opgenomen moet worden om dingen te bespreken. Je bent er mondig genoeg voor en dit is gek. Vind ik. Maar misschien kan iemand anders je zo vertellen dat het vaker gebeurt?
Ja, dat wilde ik ook vragen, maar ik moet dus ff wachten tot 14.00 uur blijkbaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt heel apart! Ik zou het nog eens navragen, waarom je in godsnaam opgenomen moet worden om dingen te bespreken. Je bent er mondig genoeg voor en dit is gek. Vind ik. Maar misschien kan iemand anders je zo vertellen dat het vaker gebeurt?
Die zijn gewéldigquote:
Zoiets zal het wel zijn denk ik idd. Ze had het over een praatje met anasthesie en de verpleegkundigen enzquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo zit:
Ik werd ook een dag van tevoren opgenomen, ook omdat ik nog 'dingen moest bespreken' (met verschillende artsen, verpleegkundigen etc). Maar Vivi wordt op een zondag opgenomen, dus dan zullen er wel geen 'dingen besproken' kunnen worden.
En dan bel je en zegt het antwoordapparaat: wij zijn iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 9.30quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik ook vragen, maar ik moet dus ff wachten tot 14.00 uur blijkbaar.
Juist, dat is het danquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn denk ik idd. Ze had het over een praatje met anasthesie en de verpleegkundigen enz.
Zondagavond moet ik komen, ms wordt ik heel vroeg geopereerd?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Juist, dat is het dan. Maar waarom je dan zondag wordt opgenomen ipv maandag, dat snap ik ook niet helemaal. Maar ze zullen maandagochtend nog wel je temperatuur en bloeddruk willen meten enzo.
O zondagavond pas. Ik hoop dat je vroeg geopereerd wordtquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zondagavond moet ik komen, ms wordt ik heel vroeg geopereerd?
Het was ook heel romantisch dat ie de eerste 5 minuten bij binnenkomst meteen toplessfoto's in mijn comp. vond die ik vergeten was te wissenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:52 schreef conleche het volgende:
Vief!! Die foto!!![]()
![]()
En wat een romantisch ontmoetingsverhaal!!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het was ook heel romantisch dat ie de eerste 5 minuten bij binnenkomst meteen toplessfoto's in mijn comp. vond die ik vergeten was te wissen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het was ook heel romantisch dat ie de eerste 5 minuten bij binnenkomst meteen toplessfoto's in mijn comp. vond die ik vergeten was te wissen
Nachtje in het ziekenhuis levert meer geld op. Voor het ziekenhuis.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zondagavond moet ik komen, ms wordt ik heel vroeg geopereerd?
Geweldig Vief! Mooie foto's! Blij dat jullie nog van elkaar kunnen genietenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zit er dik in jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En dan bel je en zegt het antwoordapparaat: wij zijn iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 9.30
Is het al gelukt Greys?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
De computernerds onder ons:
Is er een niet al te moeilijke manier om telefonisch aan paps/mams uit te leggen hoe je Antivirus 360 van een computer moet afhalen? Heb Systeemherstel al geprobeerd, systeem kan niet worden hersteld naar een eerder punt. Antivirus 360 is dus iets verkeerds. Niet zo goed als het klinkt
Ik zit heel de dag op het werk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:15 schreef loveli het volgende:
Greys, vandaag is toch je strijk-en-schoonmaak-dag? Voor deze keer skippen en iets leuks voor jezelf doen!
Jij hebt een stoere moeder!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:52 schreef Vivi het volgende:
Mja, ik had haar zo'n roze konijn van het K. Wilhelminafonds gegeven, die hing eerst in d'r auto, en die heeft ze toen aan d'r rolstoel geparkeerd omdat mensen wel moeten weten dat ze niet zomaar een sufferd in een rolstoel is, en haar meest foute jas aangetrokken want het moest wel over the top zijn, natuurlijk.
Euh, even informeren of het wel gaat? Ofzo?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:20 schreef Syrena het volgende:
Er staat hier iemand luidkeels op de gang te snikkenVoor onze (open) deur. Ik kan 't niet maken natuurlijk om te vragen of dat elders/zachter kan
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:20 schreef Syrena het volgende:
Er staat hier iemand luidkeels op de gang te snikkenVoor onze (open) deur. Ik kan 't niet maken natuurlijk om te vragen of dat elders/zachter kan
je kan diegene natuurlijk wel naar de keuken/leeg kamertje begeleiden. Een glaasje water geven en een zakdoekje / rol wcpapier aanbieden. Deur dichtdoen en dan weer teruggaan naar je plek.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:20 schreef Syrena het volgende:
Niks gemerkt aan Leen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:20 schreef loveli het volgende:
Oprah is best ok, maar volgens mij moet je de deur uit.
Volgens een hyperactief beest hier moet ik NU de deur uit.
Ik moest ook een dag eerder komen voor mijn borstverkleining, maar het enige wat ze toen hebben gedaan was me aftekenen. Ik werd om 12:00u geopereerd, dus dat had nog vrij makkelijk die ochtend gekund.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:59 schreef Tinkepink het volgende:
TIjdens een dagopname worden er ook vaak vooronderzoekjes gedaan: hartslag, bloeddruk, bloedwaarden ed. Misschien dat dit erachter zit.
Fixen doe je door de regel aan te vinken in HijackThis en op "fix checked" te klikken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:13 schreef Greys het volgende:
VMW
Wat is 'de 02 te fixen'?![]()
En het punt is dus dat ik ver van mijn ouders af zit en daar niet achter de computer zit/kan. Dus een logje PM-en wordt ook nietsZe gaan de computer vandaag wegbrengen. Lullig, maar het moet maar even want ik kan er op afstand weinig aan fixen en ik weet er ook weinig van zoals je aan de 2e regel van dit bericht al kon merken.
Moet je nou een soort verband beschrijven tussen de website en de stations of heb ik het helemaal verkeerd begrepen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
@ Discotheken:
we volgen een vak: Fysieke en Digitale Bouwkunde.
Hiervoor moeten we een type gebouw beschrijven. Je bent met een groepje van 3 en kiest elk een gebouw uit die categorie (wij hebben stations gekozen)
En deze meneren hadden echt de meest inspiratieloze lange spreekbeurt hierover ooit..
mèn! Het is de bedoeling dat je de regels, principes en 'schoonheid' beschrijft van de gebouwen en dit koppelt aan een soortgelijk digitaal 'bouwwerk'.
Wij nemen dus de stations en de website van de NSdaar kun je epossen aan klaagzangen over schrijven
dus wij vermaken ons wel
![]()
Dat klinkt als een hele coole opdracht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
@ Discotheken:
we volgen een vak: Fysieke en Digitale Bouwkunde.
Hiervoor moeten we een type gebouw beschrijven. Je bent met een groepje van 3 en kiest elk een gebouw uit die categorie (wij hebben stations gekozen)
En deze meneren hadden echt de meest inspiratieloze lange spreekbeurt hierover ooit..
mèn! Het is de bedoeling dat je de regels, principes en 'schoonheid' beschrijft van de gebouwen en dit koppelt aan een soortgelijk digitaal 'bouwwerk'.
Wij nemen dus de stations en de website van de NSdaar kun je epossen aan klaagzangen over schrijven
dus wij vermaken ons wel
![]()
Oh dat klinkt eigenlijk best heel gemakkelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Fixen doe je door de regel aan te vinken in HijackThis en op "fix checked" te klikken.
Wonen ze toevallig in de buurt van Arnhem?
bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:29 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Moet je nou een soort verband beschrijven tussen de website en de stations of heb ik het helemaal verkeerd begrepen?Klinkt verder wel interessant, ik wist niet dat bouwkunde bij jouw opleiding hoorde
Dat lijkt me nogal lastig eigenlijk, omdat de NS ook een aantal historische stations heeft die niet allemaal uit hun tijd stammen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bijvoorbeeld.
Wat je zou kunnen doen is bijvoorbeeld kijken of de principes die de NS hanteert bij hun stations (toegankelijkheid, aansluiting, herkenning, weetikveelwat) ook terug te vinden zijn in hun digitale bouwwerk
nopequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hele coole opdracht.Heb je al resultaten erover?
Ooohh, dat scheelt enormquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nope
we zijn net begonnen, maar ik denk dat we wel een goed cijfer zullen krijgen
De docent is namelijk zeer gevoelig voor studenten die zijn mening delen
Nu doen we dat niet zomaar, maar deze chauvinistische Duitser kwam net toevallig met een heel relaas over de S-Bahn structuur in Duitsland! Briljant, dit kunnen we ook echt meenemen in óns werk en we weten nu al dat het in Duitsland inderdaad beter geregeld isDus als we daar een voorbeeld aan nemen, en ons verhaal gestructureerd opstellen tussen: Duitsland vs. Nederland en de digitale naast de fysieke bouwwerken vergelijken (ook kruislings), dan moet dat goed komen
klopt, maar ze horen wel te voldoen aan de huidige principes van de NSquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal lastig eigenlijk, omdat de NS ook een aantal historische stations heeft die niet allemaal uit hun tijd stammen.
Hahaha, ze hadden iig een vooruitziende blik! Of Amsterdam CS, waar ze al jaren bezig zijn om de boel te herstellen. Het gebouw is ontworpen door Pierre Cuypers meen ik, in de 19e eeuw, en nu zijn ze dus bezig om het aan te passen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De S-Bahn in Duitsland is in de jaren 20 ontworpen, waarbij toen al gedacht werd aan 'groei van de stad'. Men voorspelde dat Berlijn gigantisch zou worden, en ze hebben dus, bijvoorbeeld, al wel hele spoorlijnen aangelegd, met de MOGELIJKHEID om stations ertussen te bouwen, mochten de buitenwijken er inderdaad komen.
We kunnen kijken of de NS hier ook rekening mee heeft gehouden bijvoorbeeld.
Slaap/herstel zequote:
we hebben op dit moment gekozen voor:quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hahaha, ze hadden iig een vooruitziende blik! Of Amsterdam CS, waar ze al jaren bezig zijn om de boel te herstellen. Het gebouw is ontworpen door Pierre Cuypers meen ik, in de 19e eeuw, en nu zijn ze dus bezig om het aan te passen.
Het is al gestopt. Opleiding social work, dus genoeg mensen met ervaring in troostend optreden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:26 schreef Greys het volgende:
Syrena, zit je thuis of op het werk? Ik zou toch maar even gaan vragen wat er aan de hand is en of je iets kunt doen.
Leuk, best creatief ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bijvoorbeeld.
Wat je zou kunnen doen is bijvoorbeeld kijken of de principes die de NS hanteert bij hun stations (toegankelijkheid, aansluiting, herkenning, weetikveelwat) ook terug te vinden zijn in hun digitale bouwwerk
Dit is maar een klein vak hoor. Het stelt niet veel voor en zeker geen échte bouwkundige zaken, meer een 'tipje van de sluier' eigenlijk
maar het is best een interessant vak
Just curious: waarom Leiden?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we hebben op dit moment gekozen voor:
Utrecht Centraal
Amersfoort Centraal
Leiden Centraal (die heb ik zelf gekozen)
Dus de wat modernere stations
Bij de uni in Engeland waar ik stage liep kregen ze gewoon hun bul/diploma niet als er nog boeken uit stonden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:39 schreef Syrena het volgende:
Boeken zijn nooit meer terug gekomenMevroi wel afgestudeerd & verhuisd. Tof.
Dat Malware Bytes is maar een maandje gratis, dus zou ik er alleen opzetten als ze nog eens besmet zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
Oh dat klinkt eigenlijk best heel gemakkelijk.
Als ik in de buurt had kunnen komen daar deze week had ik het vast gekund.
Ze wonen in de kop van Noord-Holland dus niet echt in de buurt van Arnhem
Maar het komt goed. Deze keer gaan ze de computer wegbrengen en dan kost het maar even wat. En dan als ik een keer daar ben zal ik HijackThis en dat programma dat je op de vorige pagina noemde er op zetten voor als er nog een keer zoiets is. Dankjewel!
We zijn al jaren bezig om dat erdoor te krijgen, ze willen er niet aan. Er zaten juridische haken en ogen aan?!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij de uni in Engeland waar ik stage liep kregen ze gewoon hun bul/diploma niet als er nog boeken uit stonden.![]()
Echt super geregeld!Maar dan nog waren er mensen die ze nooit terug kwam brengen. Echt zo raar...
Of betaal dan die vergoeding als je die boeken kwijt bent ofzo...
Dank voor al je supere tipsquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat Malware Bytes is maar een maandje gratis, dus zou ik er alleen opzetten als ze nog eens besmet zijn.
Het lijkt me wel een goed idee als je ze met Firefox gaat leren werken.![]()
Als extensie zou ik dan Adblock Plus nemen: merken ze niets van (tenzij ze gehecht zijn aan knipperende advertenties) en voorkomt dat ze nog eens per ongeluk op een foute advertentie klikken.
Nop. Voor de zekerheid heb ik haar bij mij op bed laten slapen (alsof ze dat daarvoor nog niet deed). Ze heeft net buiten flink gerend en probeerde vriendjes te worden met een zwaan. De zwaan dacht er anders over.quote:
Welkom.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo moet? Vanwege een vereniging ofzo? met 4 man zeker, ik moet beter lezenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:11 schreef Syrena het volgende:
Ik duim alvast voor een goede uitslag DML
OMG, ik krijg net een MMSje met daarin de carnavalsoutfit die ik moet kopen vanavond. We gaan allevier hetzelfde. En het is lillijkMet kant enzo, echt zo heel erg NIET mij. Als het in het echt ook zo lelijk is doe ik wel of ze m'n maat niet meer hadden
Is misschien ook wel zo
Als je het lelijk vindt én je weet dat het not you is, dan zou ik er echt geen geld aan uitgeven! Bovendien, met carnaval moet je alleen hetzelfde aan als je de juryprijs wil winnen wanneer je meedoet met een optochtquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:11 schreef Syrena het volgende:
Ik duim alvast voor een goede uitslag DML
OMG, ik krijg net een MMSje met daarin de carnavalsoutfit die ik moet kopen vanavond. We gaan allevier hetzelfde. En het is lillijkMet kant enzo, echt zo heel erg NIET mij. Als het in het echt ook zo lelijk is doe ik wel of ze m'n maat niet meer hadden
Is misschien ook wel zo
Om 17 uur sta ik in de winkelquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je het lelijk vindt én je weet dat het not you is, dan zou ik er echt geen geld aan uitgeven! Bovendien, met carnaval moet je alleen hetzelfde aan als je de juryprijs wil winnen wanneer je meedoet met een optochtanders 'komt het thema niet goed over' (en ja ik spreek uit ervaring
)
Ik zou lekker iets aandoen waar jij je prettig in voelt!
Oh trouwens, hoe is het met je wenkbrauwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog een poging gedaan om m'n kop slanker te soepen (die VOUW) maar dat ging niet zoals ik het wenste
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:25 schreef Syrena het volgende:
Hm. Op de foto lijkt het nog steeds niks
Maar je hebt toch helemaal geen plofkop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog een poging gedaan om m'n kop slanker te soepen (die VOUW) maar dat ging niet zoals ik het wenste
Vrolijke foto![b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
ik vind het wel een heel vrolijke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog een poging gedaan om m'n kop slanker te soepen (die VOUW) maar dat ging niet zoals ik het wenste
![]()
Je hebt gewoon een rond gezicht, net als ik. Dan is de femme fatale look ver te zoeken vaakquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:33 schreef Syrena het volgende:
Jaahaa, maahaar, ik wil niet vrolijkIk wil awesome & fabulous. Niet Brigitte Kaandorp
Op foto's dan he, in het echt bén ik uiteraard awesome. Vandaar dat ze me in zo'n lillijk pak willen komende week.
Ik heb eergister serieus gezocht of je een bovenkaak recht kunt zetten trouwens
Datquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een rond gezicht, net als ik. Dan is de femme fatale look ver te zoeken vaakdan bereik je eerder het schattige. Maar ik vind niet dat daar iets mis mee is
je ziet er hartstikke leuk uit!
In het dagelijk leven kijk ik ook nog verschrikkelijk sjaggoquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een rond gezicht, net als ik. Dan is de femme fatale look ver te zoeken vaakdan bereik je eerder het schattige. Maar ik vind niet dat daar iets mis mee is
je ziet er hartstikke leuk uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog een poging gedaan om m'n kop slanker te soepen (die VOUW) maar dat ging niet zoals ik het wenste.
Doe mij de originele foto eens dan??In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
Dit is 'm. Het lukte namelijk niet zonder dat je overduidelijk zag dat ik aan m'n vouw had zitten pruttenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:46 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Doe mij de originele foto eens dan??
Nou op die foto in het restaurant (?) met je vriendje vind ik je anders welquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat![]()
En ach, ik heb ook niet echt een femme fatale look volgens mijMaar Syrena, je hebt een heel vrolijke uitstraling en dat is wel wat mensen aantrekt
Meer dan de femme fatale look denk ik.
Inclusief plofkop en dikke buik (nou ja, daar zit mijn arm voor) ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou op die foto in het restaurant (?) met je vriendje vind ik je anders wel![]()
.
Goeie truc van je vriend het is echt een heel leuke foto!quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dit is 'm. Het lukte namelijk niet zonder dat je overduidelijk zag dat ik aan m'n vouw had zitten prutten![]()
En het geheim van de sprankel op de foto? Moest van de vriend naar de TV kijken en als hij JA zei omdraaien. En daar was net Paul de Leeuw op (normaalmaar nu was het echt grappig). Als ik naar het fototoestel blijf kijken dan ga ik heel onnatuurlijk kijken. Als een bang hertje of een lijpe psycho
zo veel? ik kan het me haast niet voorstellenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt zó veel!
En je moet Greyssie ff knuffelen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goeie truc van je vriend het is echt een heel leuke foto!Leuke bril ook.
Ik heb trouwens hetzelfde, alleen leuk op foto's staan als je niet weet dat ze genomen worden. Maar ook dat gaat weleens mis, rare poses en gekke bekken enzo.Kan dat, dat sommige mensen gewoon van nature altijd lelijker op een foto staan dan op bewegend beeld? Dat hoop ik tenminste, dat het aan de foto ligt...
Grappig. Je hebt een tv-programma overwogen, maar wilt geen herkenbare foto's op i'net.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben ook héél a-fotogeniek, maar de tv-camera houdt van me
Zo erg dat ik in een ver, ver, ver verleden ooit nog eens benaderd ben voor 5 in het land. Is niets geworden natuurlijk (ben een ramp met de autocue), maar egostrelend was het wel
Dat is toch heel iets andersquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Grappig. Je hebt een tv-programma overwogen, maar wilt geen herkenbare foto's op i'net.
En nu moet ik blozen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:15 schreef loveli het volgende:
En fotogeniek of niet, je bent wel mooi.
Wel als je Patty Brard heet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is toch heel iets andersOp tv vertel je toch niets over je privéleven. Hier wel.
Schattigquote:
He lekker dingquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee McA!! Long time no see!!Whazzup??
Wat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat dit over de sex met de goudvis?
Of is dit puur toeval?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat dit over de sex met de goudvis?
Of is dit puur toeval?
Ik wist helegaar niet van het bestaan van dat topic afquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer is het meer dan een sexrelatie?
En dan zeg jij *blub*
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
He lekker ding![]()
Nothing much...beetje aan het relaxen op m'n werk, en zomaar ineens mistte ik de Slank-dames![]()
kan ook pure verveling zijn, maar ik denk persoonlijk van niet...
Dan is het gewoon een heel erg grappig toeval!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wist helegaar niet van het bestaan van dat topic af
Ik ga er vanavond wel even mee pielen, dat vind ik leukquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dit is 'm. Het lukte namelijk niet zonder dat je overduidelijk zag dat ik aan m'n vouw had zitten prutten![]()
En het geheim van de sprankel op de foto? Moest van de vriend naar de TV kijken en als hij JA zei omdraaien. En daar was net Paul de Leeuw op (normaalmaar nu was het echt grappig). Als ik naar het fototoestel blijf kijken dan ga ik heel onnatuurlijk kijken. Als een bang hertje of een lijpe psycho
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond wel even mee pielen, dat vind ik leuk.
Ik ben toch in een goede bui, want ik lees net in mijn ontslagbrief dat ik twee maanden oprotpremie meekrijg.
Twee en een half jaar. Het schijnt in de CAO te staan dat als je langer dan zoveel weken gewerkt hebt je daar recht op hebt. En ik ben nergens mee akkoord gegaan, het is gewoon het niet verlengen van een contract. Daar valt weinig uit te slepen geloof ik.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
(hoe lang heb je er gewerkt? Misschien zijn ze bang voor de kantonrechter en is er nog meer uit te slepen, mits je nu niet akkoord gaat met je ontslag)
Ik zou het voor de grap toch maar eens nagaan. Je weet nooit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Twee en een half jaar. Het schijnt in de CAO te staan dat als je langer dan zoveel weken gewerkt hebt je daar recht op hebt. En ik ben nergens mee akkoord gegaan, het is gewoon het niet verlengen van een contract. Daar valt weinig uit te slepen geloof ik.
Ik werk min of meer bij een bank, ja...en de crisis is zo ondertussen inderdaad wel merkbaar....discussies gaan veel minder over inhoud en eigenlijk alleen nog maar over geld...en qua bezig blijven met zinnige dingen is het wel wat lastiger momenteel...quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:26 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens Abba, jij werkt bij een bank toch? Of heb ik weer niet op zitten letten
Merk je veel van de kredietcrisis?
niet noodzakelijk in de mijne hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Geef maar toe, jij wilt gewoon in je bikini van de zomer!!
Padam-pishquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
niet noodzakelijk in de mijne hoor
welja...gooi je fantasieen maar op tafel...quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Abba heeft sex met een goudvis
que?quote:
Perfectquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Padam--pam-pish(zo goed, Muis?
).
Klinkt als een goede oplossingquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh joepie! Ik heb een oplossing gevonden!
Ik was me zo schuldig aan het voelen omdat ik m'n vriendje bijna dwong om met me mee te gaan naar Pinkpop, omdat Bruce daar komt optreden. Alleen durf ik ook niet, want ik ben nog nooit op een festival geweest, en het zou voor ons tweeën gewoon veel geld kosten terwijl hij eigenlijk liever niet eens wil.
Dus heb ik bedacht, dan ga ik toch gewoon in m'n eentje naar het concert in Frankfurt! Ga ik er heen met de trein van NS HiSpeed, waarmee ik al eerder heb gereisd, en blijf ik daar een nachtje slapen in een goedkoop hotelletje (ook dat heb ik eerder gedaan), en dan reis is de volgende dag weer terug, voor minder dan 200 euro inclusief concertkaartje! Vorig jaar ben ik naar het concert in Hamburg geweest, dus ik weet een beetje hoe de Duitse fans zijn: rustig!
Ik voel me ook veiliger tussen 30.000 Springsteenfans dan tussen 10.000 Pinkpopgangers..
Dus! Fijn! 't Interesseert jullie niets, maar dat maakt niet uit! Ik moest het even kwijt!
O ik zei eerder tudum-tss en dat was niet goed ofzoquote:
Ja inderdaad! En dan neem ik gewoon een zitplaats, in Frankfurt, dus kan ik op m'n gemakje naar het stadion. Hoef ik ook niet de hele dag te staan, want daar zag ik met m'n zwakke rug ook al zo tegenop.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klinkt als een goede oplossing. En nu hoef je alleen maar naar Bruce
.
op zich is tudum-tss ook niet verkeerd...hangt van het drumstel afquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ik zei eerder tudum-tss en dat was niet goed ofzo. Sommige mensen zijn heel precies.
Tell Muis!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
op zich is tudum-tss ook niet verkeerd...hangt van het drumstel af
Ik drum ook hoor, dus ik kan het ook weten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als heer G het zegt!
echte drummers zijn notoir slecht in fonetisch drummen...da's algemeen bekendquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als heer G het zegt!
Dus?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
echte drummers zijn notior slecht in fonetisch drummen...da's algemeen bekend
Echt? Waaaah! Wat goed zeg!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond wel even mee pielen, dat vind ik leuk.
Ik ben toch in een goede bui, want ik lees net in mijn ontslagbrief dat ik twee maanden oprotpremie meekrijg.
echte fonetische drummers zijn notior slecht in spellenquote:
Ja, ik zat maar te F5en, en toen bleek dat topic al lang dicht te zijn...quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:02 schreef Anosmie het volgende:
En hoera voor de terugkeer van de verloren McAbba..
Heb je een zwakke rug, dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja inderdaad! En dan neem ik gewoon een zitplaats, in Frankfurt, dus kan ik op m'n gemakje naar het stadion. Hoef ik ook niet de hele dag te staan, want daar zag ik met m'n zwakke rug ook al zo tegenop.
Lekker voor de andere zwemmers ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:07 schreef ColdFeet het volgende:
Bweh, gezwommen in mijn lunchpauze; niets zo ranzig als zwemmen als je verkouden bent, al dat snot&slijm![]()
Nja, alsof het hele zwembad niet volzit met die kekquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lekker voor de andere zwemmers ook.
Ik ben er niet mee gediagnosticeerd of zo, maar een volledig Bruceconcert lang (3 uur) staan, hou ik echt niet vol.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je een zwakke rug, dan?
Bweh, gezwommen in mijn lunchpauze; niets zo ranzig als zwemmen als je verkouden bent, al dat snot&slijm![]()
Kim, good for you2 maanden, da's niet slecht, zeg!
Jij ging liggen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Syrena, zei jij laatst niet dat je 1500 netto voor parttime dienstverband krijgt?
Dat is namelijk helemaal niet slecht kan ik je vertellen, als iemand die zo'n 500 salarisstroken in de maand voorbij ziet komen.
Dat is pas als ik mijn neue functie krijg en ik die opleiding af heb. Dan zou het zo'n 1450 worden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Syrena, zei jij laatst niet dat je 1500 netto voor parttime dienstverband krijgt?
Dat is namelijk helemaal niet slecht kan ik je vertellen, als iemand die zo'n 500 salarisstroken in de maand voorbij ziet komen.
Slapenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
mn hoofd is rood en ontploft van de hoofdpijn en het college is zo saai
![]()
We zijn al een half uur bezig met 2x2 matrixspellen en dat heb je na 2 voorbeelden ook wel door
ik ga om 8 uur slapen vanavond!
Thanks, ik vind minitentamens die uiteindelijk als een gewoon tentamen tellen erg okayquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:35 schreef Faithy het volgende:
en fijn dat je tentamentje goed ging miss_s
Ik dacht dat geld de inhoud ís bij een bank.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik werk min of meer bij een bank, ja...en de crisis is zo ondertussen inderdaad wel merkbaar....discussies gaan veel minder over inhoud en eigenlijk alleen nog maar over geld...
Pinkpop zal ook vast heel leuk zijn! Er zaten alleen voor mij iets te veel nadelen aan (waarvan de meeste alleen in m'n hoofd bestaan hoor, daar ben ik mij volledig van bewustquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Fijn dat je een oplossing hebt DaD!
Hoewel Pinkpop ook heel leuk is (in mijn hometown!) en Pinkpopgangers helemaal niet eng zijn (ik in elk geval niet). Ok, als je het goed wilt zien moet je wel staan, of je moet in het gras gaan zitten en op een scherm kijken maar ik kan me voorstellen dat je daar bij Springsteen geen genoegen mee neemt.
Oh ik lees dit nu pas.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt zó veel!
En je moet Greyssie ff knuffelen.
*noteert*quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
(en ik sleur McA straks wel ff een donker steegje in)
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Pinkpop zal ook vast heel leuk zijn! Er zaten alleen voor mij iets te veel nadelen aan (waarvan de meeste alleen in m'n hoofd bestaan hoor, daar ben ik mij volledig van bewust), dus naar Frankfurt gaan geeft me gewoon een veel rustiger gevoel!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik lees dit nu pas.
Lief hoor Vikje (en ik sleur McA straks wel ff een donker steegje in) maar er zijn mensen die dat harder nodig hebben dan ik hoor. Die knuffel heb ik het dan nog steeds over
Ik ben me momenteel misselijk aan het eten aan die snoephartjes trouwens. Niet die kleine met een woordje er op, maar die grote glimmende!
Ja preciesquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dees?.
En wat maakt het nou uit dat anderen, volgens jou, harder een knuffel nodig hebben dan jij? Geniet er eens van, mensch!![]()
.
Wij hebben dat een keer gedaan, voor ehhhh....... de Dave Matthews Band. Heer G moest en zou die zien. Wij ruim op tijd weg (écht ruim) maar gigántisch in de file. Nog steeds wel aardig op tijd aangekomen, was dat parkeerterrein zo onbegaanbaar door regen en blubber dat het levensgevaarlijk was om er uberhaupt te manouvreren door die auto's. Maar oke. Toen stonden we. En toen was het volgens Heer G nog tien minuutjes lopen... Ja dáhag! Een uur bedoel je! En dat op van die rubber laarzen - wel hele leuke, oranje roze gebloemdequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.
Het is ook een beetje gekkenwerk om helemaal naar zo'n festival te gaan voor 1 artiest als je het verder niet leuk vindt, da's zonde van het geld.
trek waarin precies?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
Doe diesmiley eens niet, daar krijg ik nog steeds trek van
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hebben dat een keer gedaan, voor ehhhh....... de Dave Matthews Band. Heer G moest en zou die zien. Wij ruim op tijd weg (écht ruim) maar gigántisch in de file. Nog steeds wel aardig op tijd aangekomen, was dat parkeerterrein zo onbegaanbaar door regen en blubber dat het levensgevaarlijk was om er uberhaupt te manouvreren door die auto's. Maar oke. Toen stonden we. En toen was het volgens Heer G nog tien minuutjes lopen... Ja dáhag! Een uur bedoel je! En dat op van die rubber laarzen - wel hele leuke, oranje roze gebloemde- die je normaal niet aan hebt. (Kan ook drie kwartier geweest zijn maar het leek in elk geval een uur
). Nou, wij rennen voor zover dat ging qua conditie en irritant schoeisel... hoorden we onderweg dat die band al begon. God dammit! Wij nog harder lopen, eindelijk het terrein op (weer een rij uiteraard) en toen we er waren konden we nog net een kwartiertje van het optreden meepakken denk ik.
De moraal van dit verhaal:
Ga NIET voor één band speciaal naar Pinkpop.
Oh. En doe geen rubberlaarzen aan als je moet rennen.
Ja! Die!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dees?.
En wat maakt het nou uit dat anderen, volgens jou, harder een knuffel nodig hebben dan jij? Geniet er eens van, mensch!![]()
.
Dan niet. Dan ga ik andere mensen knuffelen. Your lossquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Die!
* Greys neemt er nog eentje. En vanavond pannekoeken. En als toetje citroenkwark met stukjes. Fuck it![]()
En ik ben niet zo van de knuffel![]()
Whehe...quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hebben dat een keer gedaan, voor ehhhh....... de Dave Matthews Band. Heer G moest en zou die zien. Wij ruim op tijd weg (écht ruim) maar gigántisch in de file. Nog steeds wel aardig op tijd aangekomen, was dat parkeerterrein zo onbegaanbaar door regen en blubber dat het levensgevaarlijk was om er uberhaupt te manouvreren door die auto's. Maar oke. Toen stonden we. En toen was het volgens Heer G nog tien minuutjes lopen... Ja dáhag! Een uur bedoel je! En dat op van die rubber laarzen - wel hele leuke, oranje roze gebloemde- die je normaal niet aan hebt. (Kan ook drie kwartier geweest zijn maar het leek in elk geval een uur
). Nou, wij rennen voor zover dat ging qua conditie en irritant schoeisel... hoorden we onderweg dat die band al begon. God dammit! Wij nog harder lopen, eindelijk het terrein op (weer een rij uiteraard) en toen we er waren konden we nog net een kwartiertje van het optreden meepakken denk ik.
Jawelquote:
alsof het alleen maar om jou gaatquote:
Nah, hou op hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Greys mijn hart klopt harder door jou... je bent lief,je hebt het even lastig en je rookt nog steeds niet...
Lieve meid, jij red het zo erg
ik vroeg het me af...vandaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
In roken.
Voordat je dit vroeg in elk geval![]()
Het was echt niet rot bedoeld he?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan niet. Dan ga ik andere mensen knuffelen. Your loss.
Mind the PIquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was echt niet rot bedoeld he?
Maar ik weet me nooit zo raad met knuffels. Ik doe daar eigenlijk nooit aan. Nooit gedaan ook.
Ik vind dat erg ongemakkelijk. Is dat raar?
ja, dat is raarquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik weet me nooit zo raad met knuffels. Ik doe daar eigenlijk nooit aan. Nooit gedaan ook.
Nee. Ik vind knuffels raarquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijnquote:
quote:
Ah. Gelukkig!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ik vind knuffels raarKrijg je een paar van de armen om je heen en dan moet je je ineens weer goed voelen ofzo. Of huilen. Want vaak wordt er wel een emo-reactie verwacht.
O jeetje wat stom zeg dat ze niks van zich hebben laten horenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
Vik, dat was echt lullig gegaan maar ik heb er maar niet een big deal van gemaakt (ook voor het eerst...![]()
). Want ik moest en zou dus meteen een foto moeten laten maken en daarna moest en zou ik dus een echo moeten laten maken - zei de DA zelfs dus steeds he - en dat allemaal gedaan en honderden euro's verder ben ik nooit meer teruggebeld over hoe en wat. Tot ik zelf pissig aan de telefoon hing en me verteld werd dat er niets raars gevonden is. En dat was dat.
Nou ja, behalve dan die hartruis waar de echo mevrouw al meteen over vertelde en liet zien. Het hartje was in korte tijd vrij snel slechter geworden, maar daar kan De Bink nog best even mee voort. Alleen is dat niet de reden geweest dat ze 's nachts meer dood dan levend was. Dat zal misschien een allergische reactie geweest zijn op de medicijnen die ze die middag gehad had.
Nee...quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Uniekhoorn, doe jij eens vertellen of je al bij de dokter bent geweest?
Er wordt nooit hinderlijk tegen mij aangeklept, want ik geef óf minimale responsen óf ik doe m'n hoorapparaat uit en dan is de boodschap duidelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
Over emo-reactie verwachten gesproken: laatst in de sauna met Co lieten we ons masseren en ik kréég me toch een zweefteef zeg!Ze vroeg na 1,5 minuut al of ik me soms slecht voelde en of ik niet moest huilen. En daarna iets over haar praktijk (uhuh!) en sprekende harten en blablablablaaaaaaaaaablablablabla. Gedurende de hele massage. En ik niets durven zeggen dat ze haar waffel moest houden natuurlijk, dat begrijp je
![]()
De vorige keer dat ik me daar liet masseren had ik een leuke meid die me masseerde, maar die klepte 30 minuten over haar vriendje uit Mexico. Shut uppppppppppppppp!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin in bier!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb net een hard meergranen broodje uit de supermarkt met achterham gegeten... Lekker is dat altijd
Ik pak een biertje
Deze week nog bellen! Dit duurt echt veel te lang.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee...
ik heb mijn nieuwe huisarts nog nooit gesproken
Dat was je eigen schuld, want jij durfde geen kerel, dus die moest ik.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ah. Gelukkig!
Over emo-reactie verwachten gesproken: laatst in de sauna met Co lieten we ons masseren en ik kréég me toch een zweefteef zeg!Ze vroeg na 1,5 minuut al of ik me soms slecht voelde en of ik niet moest huilen. En daarna iets over haar praktijk (uhuh!) en sprekende harten en blablablablaaaaaaaaaablablablabla. Gedurende de hele massage. En ik niets durven zeggen dat ze haar waffel moest houden natuurlijk, dat begrijp je
![]()
De vorige keer dat ik me daar liet masseren had ik een leuke meid die me masseerde, maar die klepte 30 minuten over haar vriendje uit Mexico. Shut uppppppppppppppp!
* TJDoornbos belt met de huisarts van uniekhoornquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee...
ik heb mijn nieuwe huisarts nog nooit gesproken
Hoe gaat het met je? veel pijn?
True!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat was je eigen schuld, want jij durfde geen kerel, dus die moest ik.
Dunno! Echt niet. Nooit gedaan, vroeger thuis ook niet en ik voel me er enorm ongemakkelijk bij. Altijd al zo geweest, kan me echt niet anders heugen.quote:Hoezo hou jij niet van knuffelen??
Hahahahahahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat was je eigen schuld, want jij durfde geen kerel, dus die moest ik.
Hoezo hou jij niet van knuffelen??
Dus jij zit nooit lekker tegen heer G. aan en zo? Ik dacht dat iedereen daarvan hield. Weer wat nieuws geleerd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
True!
Maar dat kwam omdat we in ons nakie waren en ik me niet kon voorstellen hoe ik ook maar een béétje elegant in mijn blote bips op die tafel kon klimmen voor de neus van die gozert!
[..]
Dunno! Echt niet. Nooit gedaan, vroeger thuis ook niet en ik voel me er enorm ongemakkelijk bij. Altijd al zo geweest, kan me echt niet anders heugen.
Die kan ook opgewonden raken van een bloot vrouwenlichaam hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Of je moet zo'n dikke Bertha van 50+ hebben, dan ben je save.+.
Ik denk niet dat Greys dat soort knuffelen bedoelt, eigs.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Dus jij zit nooit lekker tegen heer G. aan en zo? Ik dacht dat iedereen daarvan hield. Weer wat nieuws geleerd.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik hem verdacht van bijgedachten. Hij kwam verdomd vaak tegen de zijkant van mijn borsten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahahahaha.
Ik zou me helemaal niet durven laten masseren. Niet door een man, omdat ik bang ben dat hij een boner van mij krijgt, niet door een vrouw omdat ik bang ben dat ik eh, nou ja![]()
.
Of je moet zo'n dikke Bertha van 50+ hebben, dan ben je save.
O ja, ondanks dat ik niet durf ga ik toch een keer naar een kuuroord hoor. Lijkt me zó zalig.
Maar dat is ook fijn. Zulk soort knuffelen. Want het helpt wel degelijk!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Greys dat soort knuffelen bedoelt, eigs.
Vast meer van: "O, voel je je kut? Kom maar even hier" *hug*.
Ik ga even een spelletje spelen op de Xbox.
Ja maar ik heb eigenlijk liever dat ze opgewonden raakt van mij dan ik van haarquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die kan ook opgewonden raken van een bloot vrouwenlichaam hoor
Nee ook niet. Moet ik ook nog eens doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Het is ook zalig Viking.En je hoeft je toch niet meteen de eerste keer te laten masseren?
Ga je wel naar een gewone sauna?
Hm, da's wel lastig ja. Aan de andere kant, meestal stellen mensen het niet echt op prijs als je gaat praten in de sauna, dus het is er meestal toch al vrij stil. Maar misschien als je CI aangesloten is?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee ook niet. Moet ik ook nog eens doen.
Nadeel: in de sauna hoor ik niks, want m'n hoorapparaat moet dan uit. Dus ik ga niet snel snel naar een sauna of zwembad oid.
@ Co: ik denk dat die man wel professioneel is hoor. Of vind je het ook vervelend om uit de kleren te gaan voor je huisarts? Ik moet morgen ook weer met m'n benen wijd voor de huisarts en I couldn't care less, eigenlijk.
Ook een professionele man is een man.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:
@ Co: ik denk dat die man wel professioneel is hoor. Of vind je het ook vervelend om uit de kleren te gaan voor je huisarts? Ik moet morgen ook weer met m'n benen wijd voor de huisarts en I couldn't care less, eigenlijk.
Uniekhoorn heeft dezelfde klachten als ik had, waarvoor ik een uitstrijkje moest laten maken en toen de medische molen in ging.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin in bier!
Waarvoor zou jij dan naar de dokter?
-edit- of ben ik de enige die dat gemist heeft? Als je geen zin hebt om het nog eens te vertellen dan laat maar hoor, dan kan iemand anders me misschien wel even bijpraten.
Zo goed als nooit. We zitten zelfs bijna nooit naast elkaar thuis, elk op een andere bank/stoel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Dus jij zit nooit lekker tegen heer G. aan en zo? Ik dacht dat iedereen daarvan hield. Weer wat nieuws geleerd.
Remember mijn huisarts verhaal???quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee ook niet. Moet ik ook nog eens doen.
Nadeel: in de sauna hoor ik niks, want m'n hoorapparaat moet dan uit. Dus ik ga niet snel snel naar een sauna of zwembad oid.
Ik ben ook niet opgevoed met huggen, maar beeb en ik huggen dagelijks meerdere kerenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
Zo goed als nooit. We zitten zelfs bijna nooit naast elkaar thuis, elk op een andere bank/stoel.
En ook die het komt wel goed *hug* voel ik me niet fijn bij.
Heb het wel ooit geprobeerd, want het leek me wel leuk om 'zo'n type' te zijn (klinkt vast belachelijk) dat dat wèl prettig vindt, maar ik vind het niets. Helaas.
Misschien als ik anders was opgevoed dat ik het dan wel fijn had gevonden hoor, ik weet het niet
Please tell!quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Remember mijn huisarts verhaal???
Ah, okee... Dan is het inderdaad wel slim om niet te lang te wachten!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Uniekhoorn heeft dezelfde klachten als ik had, waarvoor ik een uitstrijkje moest laten maken en toen de medische molen in ging.
Leiden zit net middenin een verbouwing! het wordt een proefstation, en daa ris ook een website van www.mijnproefstation.nl ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
Niet echt een duidelijke reden. Heb in Leiden gestudeerd en kende het dus al. Het is een vrij 'af' station, in tegenstelling tot Arnhem en Den Haag en Amsterdam op dit moment, dus goed te analyseren.
Daarbij heb ik het idee dat het prima aan de 'eisen' voldoet, al moeten we die nog wel gaan specificeren
Het is een groot, maar basic station met tóch alle voorzieningen.. ben benieuwd wat verdere analyse naar boven gaat brengen en of dat mij van mijn mening af gaat brengen
Maar op wat voor momenten dan? Gewoon als je langs elkaar loopt ofzo?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ook niet opgevoed met huggen, maar beeb en ik huggen dagelijks meerdere kerenVind ik echt gezellig! We zitten nooit naast elkaar, want we liggen altijd languit op de bank (ieder onze eigen bank, dat ook nog).
ik vind ze heel fijn... vroeger vond ik ze ook naar, maar tegenwoordig kan ik ze echt nodig hebben. het geeft me een kortdurend "zie je wel, ik ben niet naar en onaanraakbaar" gevoel van "warm en lief".quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ik vind knuffels raarKrijg je een paar van de armen om je heen en dan moet je je ineens weer goed voelen ofzo. Of huilen. Want vaak wordt er wel een emo-reactie verwacht.
Bij ons is er vaak niet echt een 'natuurlijk' moment, maar dan denk ik ineens "oja, dat heb ik al lang niet gedaan" en dan ga ik hem even knuffelen. Nouja, ook wel als één van ons zich niet zo fijn voelt of zich ergens zorgen om maakt natuurlijk, maar die spontane knuffels vind ik eigenlijk het leukste.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar op wat voor momenten dan? Gewoon als je langs elkaar loopt ofzo?
Oké. Nog 1 keer dan. In Frankrijk was het gewoon om ieder jaar een uitstrijkje te laten doen bij een gynaeco en toen ik weer in Nederland terugkwam en een nieuwe huisarts had, vroeg ik daarom, want ik dacht dat het hier ook normaal was. Hij keek me al wat vreemd aan, maar heeft een uitstrijkje gedaan en dat was dat. Daarna ook nooit meer gedaan dus, want ik kwam erachter dat dat in Ned. helemaal niet gebruikelijk was. Anyway, 6 of 7 jaar later was ik in de kroeg met vrienden, alwaar mijn huisarts ook was. Hij was in gesprek met 1 van mijn vrienden en die kwam later naar me toe en zei me dat ik een andere huisarts moest nemen. Ik vroeg natuurlijk waarom. Bleek dat die ongelofelijke droplul had gezegd: O Co?? Die ken ik wel, want die heb ik ooit nog eens gevingerd. Ik was flabbergasted. Ik voelde me echt best klote toen. Want ik vond het een hele aardige verstandige man.quote:
Ik vind het nog steeds een raar idee dat het bij jou ochtend is terwijl ik al af zit te tellen tot het 5 uur is.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:14 schreef conleche het volgende:
Een verhaal over een klootzak van een dokter
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:17 schreef loveli het volgende:
Wat een zak. En terecht dat 'ie uit z'n beroep is gezet. Sinds ik een onderzoek heb gelezen waaruit bleek dat tweederde van de gynaecologen zich weleens tot een patiente aangetrokken had gevoeld en eenderde (!) had ooit meer dan een arts-patientrelatie met een (ex-)patiente gehad, heb ik liever een vrouwelijke gyn..
Wat een weirdo...quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Oké. Nog 1 keer dan. In Frankrijk was het gewoon om ieder jaar een uitstrijkje te laten doen bij een gynaeco en toen ik weer in Nederland terugkwam en een nieuwe huisarts had, vroeg ik daarom, want ik dacht dat het hier ook normaal was. Hij keek me al wat vreemd aan, maar heeft een uitstrijkje gedaan en dat was dat. Daarna ook nooit meer gedaan dus, want ik kwam erachter dat dat in Ned. helemaal niet gebruikelijk was. Anyway, 6 of 7 jaar later was ik in de kroeg met vrienden, alwaar mijn huisarts ook was. Hij was in gesprek met 1 van mijn vrienden en die kwam later naar me toe en zei me dat ik een andere huisarts moest nemen. Ik vroeg natuurlijk waarom. Bleek dat die ongelofelijke droplul had gezegd: O Co?? Die ken ik wel, want die heb ik ooit nog eens gevingerd. Ik was flabbergasted. Ik voelde me echt best klote toen. Want ik vond het een hele aardige verstandige man.
Ben daar weggegaan, dat spreekt voor zich en later heb ik ook gehoord dat hij een hele erge cokeverslaving had en uit zijn beroep is gezet.
Wat een klootzakquote:
Heb je al eens gekeken bij de studentenartsen van de UvA? Een consult duurt een kwartier (langer dan 10 minuten dus) en er werken zowel mannen als vrouwen. 't Zit op de Oude Turfmarkt en je kunt dus kiezen bij wie je op consult gaat.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:21 schreef conleche het volgende:
Ik heb heel lang dus geen huisarts gehad en toen heb ik er een uit het telefoonboek geprikt en ben daar heengegaan voor hooikoorts medicijnen, maar dat vond ik een engerd. Dus nu zoek ik ook een nieuwe en liefst dus een vrouw.
Maar de artsen zijn dan allemaal dus nog studenten?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heb je al eens gekeken bij de studentenartsen van de UvA? Een consult duurt een kwartier (langer dan 10 minuten dus) en er werken zowel mannen als vrouwen. 't Zit op de Oude Turfmarkt en je kunt dus kiezen bij wie je op consult gaat.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heb je al eens gekeken bij de studentenartsen van de UvA? Een consult duurt een kwartier (langer dan 10 minuten dus) en er werken zowel mannen als vrouwen. 't Zit op de Oude Turfmarkt en je kunt dus kiezen bij wie je op consult gaat.
Nee hoor, dat zijn gewoon huisartsen. 't Is van de Universiteit van Amsterdam, daarom worden het studentenartsen genoemd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de artsen zijn dan allemaal dus nog studenten?
Of begrijp ik het nou verkeerd?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Misschien kun je gewoon naar een grotere praktijk bellen en vragen of ze ook vrouwelijke huisartsen hebben? Dat heb ik ooit gedaan, maar vervolgens ben ik me nooit gaan inschrijven.
Nou had vriendje laatst een vrouw maar dat was nogal een doos en ze nam zijn klacht niet serieus. Ze praatte een beetje alsof ze het tegen een kleuter had.Dat heb je bij een man misschien wel weer minder.
ik welquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een raar idee dat het bij jou ochtend is terwijl ik al af zit te tellen tot het 5 uur is.
En nee, daar begin ik meestal niet al 's ochtends mee...![]()
Ik had in DH een groepspraktijk, en dat heb ik nu weer. Heb je een vaste arts (in mijn geval een vent), maar kun je evt ook een andere arts vragen als je dat prettiger vindt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Misschien kun je gewoon naar een grotere praktijk bellen en vragen of ze ook vrouwelijke huisartsen hebben? Dat heb ik ooit gedaan, maar vervolgens ben ik me nooit gaan inschrijven.
Nou had vriendje laatst een vrouw maar dat was nogal een doos en ze nam zijn klacht niet serieus. Ze praatte een beetje alsof ze het tegen een kleuter had.Dat heb je bij een man misschien wel weer minder.
Uhh... jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:08 schreef Greys het volgende:
Maar op wat voor momenten dan? Gewoon als je langs elkaar loopt ofzo?
Hihi herkenbaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhh... ja![]()
Meestal in de keuken, of als ze op de bank ligt; ik neem een aanloop en spring
Prachtigquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:38 schreef kwakveense het volgende:
"hoi, ben je ziek? heb je ook gekotst?"
Daar heb je geen tienjarige studie voor nodig, geloof ikquote:
Nee, geen Dr. Bernhard, muisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |