Dat is inderdaad erg liefquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:58 schreef Vivi het volgende:
Ik heb hem niet gestompt want hij was wederom erg lief, mijn wasmachine is stuk en toen heeft ie bij hem thuis 3 vuilniszakken was van mij en mini gewassen en gestreken.
Nee ok, dan heeft ie wat margequote:Op woensdag 18 februari 2009 09:58 schreef Vivi het volgende:
Ik heb hem niet gestompt want hij was wederom erg lief, mijn wasmachine is stuk en toen heeft ie bij hem thuis 3 vuilniszakken was van mij en mini gewassen en gestreken.
Neh, hij heeft sinds verleden jaar zijn motor (en rijbewijs) en dit is de eerste grote beurs waar ie heen wil.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:01 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Nee ok, dan heeft ie wat marge
Ga je dan vaker mee naar van die motorbeurzen?
philipsquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zal de wind wel de verkeerde kant op staan![]()
Nog 10 minuten, dan moet ik aan het werk. Kent iemand nog een bedrijf met veel te hoge energiekosten? Ik heb vandaag koude aquisitie op de planning staan en daar heb ik zo-geen-zin-in.
Oh, minimeetquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
motorbeurs!
ik ga volgende week vrijdag
STV: ga je straks het waarom van de disco's uitleggen
Ga je mee dan???quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Neh, hij heeft sinds verleden jaar zijn motor (en rijbewijs) en dit is de eerste grote beurs waar ie heen wil.
Ik heb zó niks met motoren maar ach, je moet elkaar wat gunnen he.
Not if I can help it...quote:
Oh vandaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Neh, hij heeft sinds verleden jaar zijn motor (en rijbewijs) en dit is de eerste grote beurs waar ie heen wil.
Ik heb zó niks met motoren maar ach, je moet elkaar wat gunnen he.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:52 schreef Vivi het volgende:
En mijn teerbeminde zei: "Denk je dat je dinsdag wel mee kan naar de motorbeurs als je maandag geopereerd bent?"
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Not if I can help it...
Ik zat al heel onschuldig te doen, zo van "Goh, wat lullig nou, dat ik de 22e geopereerd word en de motorbeurs is de 23e en 24e toch? Ik denk niet dat dat gaat want ik heb vast heel veel last van de narcose enzo"
En toen kwam ie gisteren heel blij vertellen "Ja, maar het is tot de 26e hoor, leuk he! " .
Ja heel leuk schatje*mmbbll*
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De secret gateway naar die wereld sloot zich alweer snel, daar niet van.
Ja hoi, sorry dat ik nu pas wat laat horen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:30 schreef Vivi het volgende:
DML doe es melden, we willen weten hoe het met je gaat?!
Dat dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou te allen tijde proberen te voorkomen dat je op zo'n beurs terecht komt. Hoe dan ook. Alle middelen geoorloofd.
Ik geloof dat ik nog liever carnaval zou vieren.
Wel als ik na een paar dagen slecht eten weer even aan de teugels moet trekkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:44 schreef cyclechick het volgende:
Morning!
Een dag vol boeken en studie voor me liggen, en ik heb er eigenlijk best wel zin in
Maar eerst even ontbijten..
Vik: weeg jij je altijd elke dag?
Oww. En hoe is het nu met je?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja hoi, sorry dat ik nu pas wat laat horen.
Ik moest een nachtje blijven wegens koorts en meer dan verwachte bloeding
Jemig, wat vervelend! Ben je nu weer wat fitter?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ach jee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik doe het juist andersomquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel als ik na een paar dagen slecht eten weer even aan de teugels moet trekkenAls ik gezond eet, doe ik het niet elke dag
Fijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Toen moest ik terug de OK in om de boel dicht te brandenen nu is alles oké.
Ben alleen een beetje sloom nog
Echt? wat vervelend, dan denk je dat het erop zit, en dan moet je weer terug!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
"Secret gateway"quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De beste vriend van mijn vriendje zei hun vaste sportavond pas af omdat zijn aanstaande ziek was en hij haar wilde vertroetelen. Er ging een wereld voor me open! Een wereld waarin je niet blij hoeft te zijn als je vriendje een wasje voor je doet als je wasmachine kapot gaat, maar waarin het vanzelfsprekend is dat hij je vertroetelt als je ziek bent.
De secret gateway naar die wereld sloot zich alweer snel, daar niet van.
quote:
Ja dat heb ik dus de afgelopen 3 weken wel gedaanquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]! Ik soms ook hoor, hahaha. Maar het is zo kut om te constateren dat je met je kop in het zand gedrag 2 kilo erbij hebt gegeten. Dat wil ik mezelf besparen
.
Oeh, balen! En hoe voel je je nu? En wat gaat er verder gebeuren?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh jakkes. Doe maar rustig aan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hij speelt geen gitaar nee, maar toen ik hem nog niet kende en hem wel eens buiten zag staan voor zijn werk en hem stiekem bespieddequote:Op woensdag 18 februari 2009 10:25 schreef Anosmie het volgende:
Vief, Mister Vief en Mini..
(Kan het kloppen dat ik denk dat Mister V. gitaar speelt. Of lijkt op iemand die gitaar speelt? Hij heeft een soort van Hey-ik-speel-in-een-band-hoofd.)
Ja n.a.v. een slecht uitstrijkje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Echt? wat vervelend, dan denk je dat het erop zit, en dan moet je weer terug!
Gelukkig dat het nu goed is, kun je lekker herstellen (ik geloof dat ik even heb gemist wat er precies is gedaan, maar heeft t te maken met iets wat je een tijdje geleden vertelde? (lekker duidelijke vraag, maar ik ben vergeten hoe het heette...)
Heb jij hem gehosseld??quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij speelt geen gitaar nee, maar toen ik hem nog niet kende en hem wel eens buiten zag staan voor zijn werk en hem stiekem bespieddeverdacht ik hem er ook van het gitaarspelende type te zijn.
Hij schrijft wel gedichten![]()
.
Ik weet wat je doormaaktquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja n.a.v. een slecht uitstrijkje.
* Dizzy-Miss-Lizzy kijkt even streng naar Uniekhoorn![]()
Nu hoor ik over twee weken de uitslag van wat er nu weg geschraapt is. Hopelijk zitten daar gaan afwijkende cellen in en zijn de snijranden schoon. *fingers crossed*
Ik ook voor jou. Je moet vrijdag toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik weet wat je doormaakt.
Ik duim voor je.
Ohja, dat was het!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja n.a.v. een slecht uitstrijkje.
* Dizzy-Miss-Lizzy kijkt even streng naar Uniekhoorn![]()
Nu hoor ik over twee weken de uitslag van wat er nu weg geschraapt is. Hopelijk zitten daar geen afwijkende cellen in en zijn de snijranden schoon. *fingers crossed*
Nou, ik zag hem wel eens staan en ik vond hem lekker en probeerde oogcontact te maken maar hij bekeek me nietquote:
Landschap rolt voorbij.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij speelt geen gitaar nee, maar toen ik hem nog niet kende en hem wel eens buiten zag staan voor zijn werk en hem stiekem bespieddeverdacht ik hem er ook van het gitaarspelende type te zijn.
Hij schrijft wel gedichten![]()
.
In natura jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, ik zag hem wel eens staan en ik vond hem lekker en probeerde oogcontact te maken maar hij bekeek me niet.
En toen had mijn computer op een dag een virus en ging ik in die winkel ernaast vragen of ze dat konden oplossen en verwees die man me naar hun buurwinkel, zeg maar, en daar werkte Stanley ik dacht "Oh! Die leuke jongen!![]()
" en zijn collega zei later eens "Ja, toen Stan en jij elkaar voor het eerst spraken dacht ik "Wat gebeurt er nu?"Het leek wel een soap, want Stan had sterretjes in zijn ogen"
. En Stan kon zich dat niet meer herinneren
.
Maar enfin, toen kwam hij dus bij mij thuis om mijn computer te repareren en hebben we tot 2 uur 's nachts zitten praten en ik was bang dat hij al die uren in rekening zou brengen.
Nee maandag! Tja, mams leeft nog steeds, de bikkel! Ze heeft een rolstoeltje geronseld en gaat abfab de hort op, ook al is ze wel heel moe hoor. Ze blijft me verbazen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ook voor jou. Je moet vrijdag toch?
En hoe is het met mams?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |