Hoi!quote:
Ik houd m'n spreekbeurt over discotheken. Dat is een plek waar je kunt dansen en chickies kunt hosselenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik houd mn spreekbeurt over de vis..
de vis is een dier dat doorgaans leeft in water...
dat komt omdat het een koudbloedige soort is... qua dier..dit niveau, maar dan over discotheken
geweldig dit!
Nee hij zit er nog in, maar ik zit wel op 62 ipv 61 deze ochtendquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi!
Heb je de nasi al uitgepoept?.
(ik typte eerst 'nazi'rare typo's
)
Citroenkwark rules big time trouwens.
O kut.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee hij zit er nog in, maar ik zit wel op 62 ipv 61 deze ochtend
En ik ga zo eens mijn aardbeienkwark pakken!
14 uur is het nieuwe 9 uur, jeweetsquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:30 schreef Vivi het volgende:
DML doe es melden, we willen weten hoe het met je gaat?!
In de categorie "onbegrijpelijk" : Ik moest vandaag tussen 9.00-9.30 bellen om mijn afspraak te bevestigen in het ziekenhuis, wa sheel belangrijk en zulks. Krijg je een antwoordapparaat dat zegt "Wij zijn alleen tussen 14.00-14.30 bereikbaar"
.
Wat een droeftoetersquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:30 schreef Vivi het volgende:
In de categorie "onbegrijpelijk" : Ik moest vandaag tussen 9.00-9.30 bellen om mijn afspraak te bevestigen in het ziekenhuis, wa sheel belangrijk en zulks. Krijg je een antwoordapparaat dat zegt "Wij zijn alleen tussen 14.00-14.30 bereikbaar"
.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een droeftoeterstreurwilgen!![]()
Nee, het bandje zei "U kunt op deze band geen bericht inspreken".quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een droeftoeters![]()
Heb je het hele bandje van het antwoordapparaat volgepraat?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:30 schreef Vivi het volgende:
In de categorie "onbegrijpelijk" : Ik moest vandaag tussen 9.00-9.30 bellen om mijn afspraak te bevestigen in het ziekenhuis, was heel belangrijk en zulks. Krijg je een antwoordapparaat dat zegt "Wij zijn alleen tussen 14.00-14.30 bereikbaar"
.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:51 schreef Vivi het volgende:
Oh, en toen dacht ik zo slim te zijn om via de receptie te bellen en kwam ik uit bij plastische chirurgie.
Lijkt ook enorm op orthopedie, natuurlijk.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:52 schreef Vivi het volgende:
En mijn teerbeminde zei: "Denk je dat je dinsdag wel mee kan naar de motorbeurs als je maandag geopereerd bent?"
Zal de wind wel de verkeerde kant op staanquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:54 schreef Vivi het volgende:
Tink.
Dat probeerde ik dus ook, en toen kreeg ik plastische chirurgie!
Ik wacht wel gewoon tot 14.00 uur denk ik zo.
En ik ruik niks heur.
Informatiekunde (toch?) <=> discotheken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik houd mn spreekbeurt over de vis..
de vis is een dier dat doorgaans leeft in water...
dat komt omdat het een koudbloedige soort is... qua dier..dit niveau, maar dan over discotheken
geweldig dit!
Dat is dan wel weer liefquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:58 schreef Vivi het volgende:
Ik heb hem niet gestompt want hij was wederom erg lief, mijn wasmachine is stuk en toen heeft ie bij hem thuis 3 vuilniszakken was van mij en mini gewassen en gestreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |