Zulks een toffe mamaquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee maandag! Tja, mams leeft nog steeds, de bikkel! Ze heeft een rolstoeltje geronseld en gaat abfab de hort op, ook al is ze wel heel moe hoor. Ze blijft me verbazen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stoer hoor!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee maandag! Tja, mams leeft nog steeds, de bikkel! Ze heeft een rolstoeltje geronseld en gaat abfab de hort op, ook al is ze wel heel moe hoor. Ze blijft me verbazen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg! Hij heeft mijn diskdrive geformatteerdquote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:50 schreef Anosmie het volgende:
Vief! Jouw mama is echt retestoer gewoon. Die foto met dr roze tasjes aan dr rolstoel. Echt super egwoon..
Hmm hmm, staat 'diskdrive formatteren' hier voor wat anders?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zeg! Hij heeft mijn diskdrive geformatteerd.
Ow ok, duidelijkquote:En nee Vikje, ik moet morgen voor een dagopname, om "dingen te bespreken"![]()
en dan zondagaaf opgenomen en maandag operatie
![]()
Echt heel apart! Ik zou het nog eens navragen, waarom je in godsnaam opgenomen moet worden om dingen te bespreken. Je bent er mondig genoeg voor en dit is gek. Vind ik. Maar misschien kan iemand anders je zo vertellen dat het vaker gebeurt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zeg! Hij heeft mijn diskdrive geformatteerd.
En nee Vikje, ik moet morgen voor een dagopname, om "dingen te bespreken"![]()
en dan zondagaaf opgenomen en maandag operatie
![]()
Een voetenbadquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:52 schreef Muis006 het volgende:
Nou dan stel ik hem wel:
Wat heeft ze gekocht?
Ik denk dat het zo zit:quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt heel apart! Ik zou het nog eens navragen, waarom je in godsnaam opgenomen moet worden om dingen te bespreken. Je bent er mondig genoeg voor en dit is gek. Vind ik. Maar misschien kan iemand anders je zo vertellen dat het vaker gebeurt?
Ja, dat wilde ik ook vragen, maar ik moet dus ff wachten tot 14.00 uur blijkbaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt heel apart! Ik zou het nog eens navragen, waarom je in godsnaam opgenomen moet worden om dingen te bespreken. Je bent er mondig genoeg voor en dit is gek. Vind ik. Maar misschien kan iemand anders je zo vertellen dat het vaker gebeurt?
Die zijn gewéldigquote:
Zoiets zal het wel zijn denk ik idd. Ze had het over een praatje met anasthesie en de verpleegkundigen enzquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo zit:
Ik werd ook een dag van tevoren opgenomen, ook omdat ik nog 'dingen moest bespreken' (met verschillende artsen, verpleegkundigen etc). Maar Vivi wordt op een zondag opgenomen, dus dan zullen er wel geen 'dingen besproken' kunnen worden.
En dan bel je en zegt het antwoordapparaat: wij zijn iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 9.30quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik ook vragen, maar ik moet dus ff wachten tot 14.00 uur blijkbaar.
Juist, dat is het danquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn denk ik idd. Ze had het over een praatje met anasthesie en de verpleegkundigen enz.
Zondagavond moet ik komen, ms wordt ik heel vroeg geopereerd?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Juist, dat is het dan. Maar waarom je dan zondag wordt opgenomen ipv maandag, dat snap ik ook niet helemaal. Maar ze zullen maandagochtend nog wel je temperatuur en bloeddruk willen meten enzo.
O zondagavond pas. Ik hoop dat je vroeg geopereerd wordtquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zondagavond moet ik komen, ms wordt ik heel vroeg geopereerd?
Het was ook heel romantisch dat ie de eerste 5 minuten bij binnenkomst meteen toplessfoto's in mijn comp. vond die ik vergeten was te wissenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:52 schreef conleche het volgende:
Vief!! Die foto!!![]()
![]()
En wat een romantisch ontmoetingsverhaal!!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het was ook heel romantisch dat ie de eerste 5 minuten bij binnenkomst meteen toplessfoto's in mijn comp. vond die ik vergeten was te wissen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het was ook heel romantisch dat ie de eerste 5 minuten bij binnenkomst meteen toplessfoto's in mijn comp. vond die ik vergeten was te wissen
Nachtje in het ziekenhuis levert meer geld op. Voor het ziekenhuis.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zondagavond moet ik komen, ms wordt ik heel vroeg geopereerd?
Geweldig Vief! Mooie foto's! Blij dat jullie nog van elkaar kunnen genietenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zit er dik in jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En dan bel je en zegt het antwoordapparaat: wij zijn iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 9.30
Is het al gelukt Greys?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
De computernerds onder ons:
Is er een niet al te moeilijke manier om telefonisch aan paps/mams uit te leggen hoe je Antivirus 360 van een computer moet afhalen? Heb Systeemherstel al geprobeerd, systeem kan niet worden hersteld naar een eerder punt. Antivirus 360 is dus iets verkeerds. Niet zo goed als het klinkt
Ik zit heel de dag op het werk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:15 schreef loveli het volgende:
Greys, vandaag is toch je strijk-en-schoonmaak-dag? Voor deze keer skippen en iets leuks voor jezelf doen!
Jij hebt een stoere moeder!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:52 schreef Vivi het volgende:
Mja, ik had haar zo'n roze konijn van het K. Wilhelminafonds gegeven, die hing eerst in d'r auto, en die heeft ze toen aan d'r rolstoel geparkeerd omdat mensen wel moeten weten dat ze niet zomaar een sufferd in een rolstoel is, en haar meest foute jas aangetrokken want het moest wel over the top zijn, natuurlijk.
Euh, even informeren of het wel gaat? Ofzo?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:20 schreef Syrena het volgende:
Er staat hier iemand luidkeels op de gang te snikkenVoor onze (open) deur. Ik kan 't niet maken natuurlijk om te vragen of dat elders/zachter kan
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:20 schreef Syrena het volgende:
Er staat hier iemand luidkeels op de gang te snikkenVoor onze (open) deur. Ik kan 't niet maken natuurlijk om te vragen of dat elders/zachter kan
je kan diegene natuurlijk wel naar de keuken/leeg kamertje begeleiden. Een glaasje water geven en een zakdoekje / rol wcpapier aanbieden. Deur dichtdoen en dan weer teruggaan naar je plek.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:20 schreef Syrena het volgende:
Niks gemerkt aan Leen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:20 schreef loveli het volgende:
Oprah is best ok, maar volgens mij moet je de deur uit.
Volgens een hyperactief beest hier moet ik NU de deur uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |