SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ja ik had iets van 16 ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
record van 16 op een rij of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
geen bier maar een worst dit keerno, you didn'tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
geen bier maar een worst dit keerwaar is de worst dan ik zie alleen 2 witte bollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
geen bier maar een worst dit keerze mag best langskomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik roggel het wielquote:
kan hier photobucket niet openenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok
http://i80.photobucket.com/albums/j188/lars_vargas/BeerGirl.jpg
NFSW!!!
niet nuttig lelijk wijfquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kan hier photobucket niet openen
quote:
niet! als ze zo groot zijn, hoeven ze niet nep te zijn hoor!quote:
maar die welquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet! als ze zo groot zijn, hoeven ze niet nep te zijn hoor!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet! als ze zo groot zijn, hoeven ze niet nep te zijn hoor!
Jullie krijgen ook altijd makkelijk vrijquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:07 schreef Ladylike het volgende:
nog 54 minuten
Kom er net achter dat ik mn broek niet moet optrekken.. cameltoe-gevaar
ze had ook haar broek opgetrokkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jullie krijgen ook altijd makkelijk vrij
36 uurquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jullie krijgen ook altijd makkelijk vrij
werkt niet bij mn vrouwelijke baasquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze had ook haar broek opgetrokken
* debbie rent naar boven naar haar baas en creeert een cameltoequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze had ook haar broek opgetrokken
das chillquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:07 schreef Ladylike het volgende:
nog 54 minuten
Kom er net achter dat ik mn broek niet moet optrekken.. cameltoe-gevaar
quote:
Ach, feitelijk is het patat frites. Dus het maakt geen hol uit hoe je het noemt, klopt allebei.quote:
spreek voor jezelfquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:09 schreef tripack het volgende:
[..]
das chill
whehehe dat hoeft niet iedereen te zien
Je hebt ook een vrouwelijke baas?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie rent naar boven naar haar baas en creeert een cameltoe
Werkt niet
Ik geniet er van zo lang het nog kanquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:09 schreef tripack het volgende:
[..]
das chill
whehehe dat hoeft niet iedereen te zien
Dat is helemaal lekkerquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]tja ik werk maar 32 uur dus heb niks te klagen
Dreaaaams dreams dreams dreamsquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, feitelijk is het patat frites. Dus het maakt geen hol uit hoe je het noemt, klopt allebei.
neejquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt ook een vrouwelijke baas?
Toch is het zoquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dreaaaams dreams dreams dreams
Of het is zo'n homo met een schijn-levenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
neejvolgens mij snapt ie de hint niet
ik bedoelde ook daar op haar werkquote:
Dat magquote:
ik verberg het volgens mij niet goed genoegquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:13 schreef tripack het volgende:
[..]
ik bedoelde ook daar op haar werk
maja dan heb je weer de kans dat je ondergoed erboven uit komtquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik geniet er van zo lang het nog kan
en nee, daarom laat ik mn broek lekker rond mn heupen zitten
Met dat dilemma zat ik dus iddquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:14 schreef tripack het volgende:
[..]
maja dan heb je weer de kans dat je ondergoed erboven uit komt
kerel zit nu te rukkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
neejvolgens mij snapt ie de hint niet
ik vraag me af hoe jullie kroketten enzo noemenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat mag
Ik voor friet, aangezien het Friture is en niet Patature
Ook friet want dat wordt ook gefrituurdquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe jullie kroketten enzo noemen
we gaan even kroketurenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ook friet want dat wordt ook gefrituurd
quote:
Als ze te lang in de frituur liggen noem ik ze altijd plofstavenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
of uit doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Met dat dilemma zat ik dus idd
oplossing: onderbroek lager doen
heb je zelf veroorzaakt met je kameelteenquote:
Dat vroeg hij nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ze te lang in de frituur liggen noem ik ze altijd plofstaven
Ik moest lachen, dat kan echt niet hierquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb je zelf veroorzaakt met je kameelteen
lul er maar omheenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
is het zo serieus daar ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik moest lachen, dat kan echt niet hier
stomme belgquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
WHAHAHHAquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:23 schreef debbie_19 het volgende:
Wordt wel lastig als je daar kroketten of frikandellen gaat bestellen.
Ik wil graag 2 broodjes friet en nog een broodje friet speciaal.
En dan graag nog een friet met frietsaus
Nee dat niet, maar als er klanten zijn en ik zit ineens zo stom te lachen terwijl er niemand bij mij zit is ook zo domquote:
ja dat welquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar als er klanten zijn en ik zit ineens zo stom te lachen terwijl er niemand bij mij zit is ook zo dom
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:23 schreef debbie_19 het volgende:
Curryworsten bestaan toch gewoon?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
uhm in belgie heet het toch een curryworst of zoiets ?
waarom heet het dan geen patatsausquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:23 schreef debbie_19 het volgende:
Gelukkig jullie nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom heet het dan geen patatsaus
echt, het boeit me niet hoe jullie het noemen, maar jullie lullen jezelf steeds meer tegen
Dat is een frikandel, geen kroketquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
wij noemen dat mayonaisequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
echt, het boeit me niet hoe jullie het noemen, maar jullie lullen jezelf steeds meer tegen
ja maar volgens mij heten frikadellen , curryworsten in belgiequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Curryworsten bestaan toch gewoon?
niet poep lullenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
ja, in duitsland vooralquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Curryworsten bestaan toch gewoon?
Ja heet een frikandel een curryworst in belgie? gofferquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is een frikandel, geen kroket
Maar ik zeg nooit curryworst, al eet ik hem wel altijd met curry, en mayo en ajuin
*harde zoemer*quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar volgens mij heten frikadellen , curryworsten in belgie
mayo hebben ze in belgie nietquote:
niet ? ik dacht van wel ?quote:
ho ho... er is een wezenlijk verschil (vooral in structuur en smaak) tussen mayo en frietsausquote:
jewel.. met echt ei...quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mayo hebben ze in belgie niet
riiightquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ho ho... er is een wezenlijk verschil (vooral in structuur en smaak) tussen mayo en frietsaus
carebearquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ho ho... er is een wezenlijk verschil (vooral in structuur en smaak) tussen mayo en frietsaus
In nederland is het wat anders iddquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja heet een frikandel een curryworst in belgie? gofferdacht dat het echt bestond.
jij woont helemaal niet in belgiequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jewel.. met echt ei...
en die van ons noemen ze zoete mayo
iddquote:
waar de fuck eet jij in belgie?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is een frikandel, geen kroket
Maar ik zeg nooit curryworst, al eet ik hem wel altijd met curry, en mayo en ajuin
wtfquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd
In de volkstaal kent de frikandel nog diverse andere benamingen. In Vlaanderen wordt de frikandel in de de provincies Vlaams-Brabant en Antwerpen curryworst genoemd. Door de verwarring met een frikadel krijgen Nederlanders er nogal eens een soort gehaktbal geserveerd. In sommige Belgisch-Limburgse streken wordt een frikandel ook wel een lange hamburger of simpelweg een "lange" genoemd.
Een frikandel speciaal wordt ook wel een "open been" of "leuning" genoemd.
source: wikipedia
Heb er gewoondquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij woont helemaal niet in belgie
In Antwerpen en alles ten westen er van wel hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar de fuck eet jij in belgie?
ik in Diepenbeek, hasselt, ham, tongeren, steevoort, maasmechelen, maaseik en Leopolsburg, maar daar noemen ze het toch echt niet curryworst ofzo hoor..
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb er gewoond
Hasselt...
daarbij is mn schoonvader belg en kom ik minimaal 2 dagen per week op diverse plaatsen in belgie...
het heet ook mayonaise maar jullie belgen noemen het frietsaus het is heel simpel als het maar niet verkracht is door de zuiderlingenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het heet ook mayonaise maar jullie belgen noemen het frietsaus het is heel simpel als het maar niet verkracht is door de zuiderlingen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In Antwerpen en alles ten westen er van wel hoor
kut ik liep achterquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het heet ook mayonaise maar jullie belgen noemen het frietsaus het is heel simpel als het maar niet verkracht is door de zuiderlingen
ja toch wel he? dacht ik al welquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In nederland is het wat anders idd
psst ik heb nog nooit frietsaus gezegdquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echte mayonaise is zurig en van ei gemaakt, Fritesaus is de "mayo" die we in nederland kennen die we onterecht mayo noemen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en:quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
er is dus echt verschil..quote:Fritessaus is een mayonaiseachtige saus met slechts 25% vet. Dit in tegenstelling tot de 75% tot 80% vet die zich in de meeste soorten mayonaise bevindt. Derhalve wordt de saus vaak gebruikt als slasaus, doordat de saus gezonder lijkt te zijn dan veel mayonaisesoorten. De saus wordt soms ook frietsaus genoemd.
De grootste aanbieder van fritessaus in Nederland is sauzenfabrikant Remia. Andere fabrikanten zijn Gouda's Glorie en Calvé.
dan is het nu alleen nog maar rossdale tegen de restquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
psst ik heb nog nooit frietsaus gezegd
ik zeg al 30 jaar mayo
en wij hebben dus het echte werkquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en:
[..]
er is dus echt verschil..
(en ik lust geen frietsaus)
Omdat ik durf te wedden dat niemand hier ooit eigen mayo heeft gemaakt, durf ik ook wel te wedden dat ze dat gaan tegenspreken...quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Echte mayonaise is zurig en van ei gemaakt, Fritesaus is de "mayo" die we in nederland kennen die we onterecht mayo noemen.
fout!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Echte mayonaise is zurig en van ei gemaakt, Fritesaus is de "mayo" die we in nederland kennen die we onterecht mayo noemen.
Wedje leggen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat ik durf te wedden dat niemand hier ooit eigen mayo heeft gemaakt, durf ik ook wel te wedden dat ze dat gaan tegenspreken...
schat, helaas heb je het toch echt mis..quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en wij hebben dus het echte werk
en belgen denken dat ze nederlands zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
right on !quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:35 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb gister patat gehad. Met mayo en een broodje kroket.
Geen friet met frietsaus en een broodje friet. Dus dat Friture gaat gewoon niet op.
Want dan zou een loempia nog friet heten.
Okeej...nog 5,5 uur the HORRORRRR
ze zijn wel komischquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
pinguins roeleren
[ afbeelding ]
ik wed dat debbie dat wel eens heeft gedaan !quote:
ze zei schatquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schat, helaas heb je het toch echt mis..
de echte mayo is die zure uit belgie![]()
En? wassie lekker zoet?quote:
Een grote friet met frionaise en een broodje friket. Eventueel nog een friepia naquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:35 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb gister patat gehad. Met mayo en een broodje kroket.
Geen friet met frietsaus en een broodje friet. Dus dat Friture gaat gewoon niet op.
Want dan zou een loempia nog friet heten.
Okeej...nog 5,5 uur the HORRORRRR
dat denken de belgen alleen maarquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
trap er niet in debsquote:
ze weten niet waar het vandaan komtquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hahahahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat denken de belgen alleen maar
het is gewoon de afval of overdatum troep van de echte mayo die jullie krijgen
dank je voor de bevestigingquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
Trivia
* In een aantal andere talen wordt mayonaise met dubbel 'n' geschreven.
* In de film Pulp Fiction van Quentin Tarantino vinden John Travolta en Samuel L. Jackson het vies dat men in Nederland frieten eet met mayonaise in plaats van ketchup.
* Op het Waddeneiland Schiermonnikoog wordt mayonaise in het dagelijks taalgebruik vaak aangeduid met de naam 'pretsaus'.
* Wanneer men in Nederland frieten met mayonaise bestelt, zegt men patatje met. Het woord mayonaise wordt dus weggelaten.
* Wanneer Nederlanders in Vlaanderen in een eetgelegenheid mayonaise bestellen, zeggen ze er vaak bij Hollandse of Belgische. In het eerste geval bedoelen ze zoete mayonaise, in het tweede geval, zure.
* Dierenrechtenorganisaties hebben actie gevoerd om fabrikanten te bewegen uitsluitend scharreleieren te gebruiken.
* In echte mayonaise hoort, in tegenstelling tot wat in een aantal producten van de grote multinationals wel gebruikt wordt, beslist geen gemodificeerd zetmeel, suiker, glucosestoop, of verdikkingsmiddel thuis! de binding wordt uitsluitend veroorzaakt door de eidooiers. suiker, en andere zoetwaren verzieken de fris/zure smaak van de mayonaise alleen maar.
Ik heb twee paspoorten dus ik kan zo switchen tussen belg en nederlanderquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en belgen denken dat ze nederlands zijn
zeg dat maar eens in een cafetariaquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een grote friet met frionaise en een broodje friket. Eventueel nog een friepia na
Ik zie het probleem niet?
een belg en dan nog een landverrader ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb twee paspoorten dus ik kan zo switchen tussen belg en nederlander
quote:
zie WL zn postquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat denken de belgen alleen maar
het is gewoon de afval of overdatum troep van de echte mayo die jullie krijgen
Dude wat denk jequote:
quote:
En daar ben je trots opquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb twee paspoorten dus ik kan zo switchen tussen belg en nederlander
ik zeg het alleen maar voor het geval dat..ik bedoel..bij p00p heb je jezelf ook al verlultquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude wat denk jeben niet achterlijk
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
iemand durft het eindelijk toe te geven
Debs, ik begin echt van je te houden
Ik ben ook wel heel erg leuk enzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
Ja maar doos ik heb echt weleens echte mayo gemaaktquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zeg het alleen maar voor het geval dat..ik bedoel..bij p00p heb je jezelf ook al verlult
dat weet ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar doos ik heb echt weleens echte mayo gemaakt
heb ik ooit gezegd dat het zoet was danquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
heet jij debs dan ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heb ik ooit gezegd dat het zoet was dan
heb je ook gelezen dat ze niet weten waar het vandaan komt ?quote:
Natuurlijk ben ik er trots op. Als Nederlander kan ik zeiken op al die buitenlanders en als belg kan ik als buitenlander in de slachtofferrol kruipen.quote:
Kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
wat hoop ik dat ik deze sluit, alleen al om de TT te maken
OMFG je bent geen psycho of freak. Je bent gewoon een Schizo!!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik er trots op. Als Nederlander kan ik zeiken op al die buitenlanders en als belg kan ik als buitenlander in de slachtofferrol kruipen.
ok, dude..you need helpquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik er trots op. Als Nederlander kan ik zeiken op al die buitenlanders en als belg kan ik als buitenlander in de slachtofferrol kruipen.
nee maar LL zei eindelijk iemand die het toegeeft maar ik heb nooit gezegt dat het zoet was ofzoquote:
Ik heb eigenlijk nog nooit zoete mayo geproefdquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee maar LL zei eindelijk iemand die het toegeeft maar ik heb nooit gezegt dat het zoet was ofzo
stiekem is het wel moozziequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMFG je bent geen psycho of freak. Je bent gewoon een Schizo!!!
je hebt gewoon verschillende soorten mayonaisse. hetzelfde als bier moet je maar denken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee maar LL zei eindelijk iemand die het toegeeft maar ik heb nooit gezegt dat het zoet was ofzo
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit zoete mayo geproefd
Ook goedquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMFG je bent geen psycho of freak. Je bent gewoon een Schizo!!!
ik heb zelf altijd de zoute variant op zakquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit zoete mayo geproefd
er is maar 1 bier, de rest is baggerquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt gewoon verschillende soorten mayonaisse. hetzelfde als bier moet je maar denken.
en in belgie schenken ze alleen maar oranjeboom![]()
![]()
waarom kunnen we het niet gewon bij dit standpunt houdenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt gewoon verschillende soorten mayonaisse. hetzelfde als bier moet je maar denken.
![]()
Maar wij kunnen om ze lachenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom kunnen we het niet gewon bij dit standpunt houden
schizo's zijn knetter en belgen leven in hun eigen wereld en verneuken daarbij de rest van de wereld
niet!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom kunnen we het niet gewon bij dit standpunt houden
schizo's zijn knetter en belgen leven in hun eigen wereld en verneuken daarbij de rest van de wereld
Oranjeboom in Belgie?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
Jupiler zul je bedoelenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
TMIquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb zelf altijd de zoute variant op mijn zak
maar dat chocolade blijven ze evengoed wel maken en mijn standpunt maken ze ook waarquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet!
belgische chocolade![]()
belgisch bier![]()
![]()
![]()
dat was het wel zo een beetje
je snapt het niet. het was een vergelijking. niet een voorbeeldquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oranjeboom in Belgie?
En je kunt zeggen wat je wilt, maar geen enkel land heeft zoveel heerlijke bieren als Belgie
Okeej hier spreek je jezelf een beetje tegenquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
Maar dan zei je het wel verkeerd dudequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je snapt het niet. het was een vergelijking. niet een voorbeeld
belgie heeft het beste bier van europa
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Okeej hier spreek je jezelf een beetje tegen
[..]
hier weerquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik bedoelde juist dat belgie juist lekkerder bier heeft dan belgie en dus zeker geen oranjeboom kwaliteitquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hou mn mond wel weerquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar dan zei je het wel verkeerd dudewant ik snapte het ook niet
belgie heeft het betere bier.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik bedoelde juist dat belgie juist lekkerder bier heeft dan belgie en dus zeker geen oranjeboom kwaliteit
Ik snapte je (na je korte uitleg)quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hou mn mond wel weer![]()
ik kraam aleen maar onzit uit!
het wordt wel erg complex nuquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik bedoelde juist dat belgie juist lekkerder bier heeft dan belgie en dus zeker geen oranjeboom kwaliteit
En dan ben ik natuurlijk weer raar, omdat ik je wel snapte..quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hou mn mond wel weer![]()
ik kraam aleen maar onzit uit!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dan ben ik natuurlijk weer raar, omdat ik je wel snapte..
dan rest mij maar een ding heh. emigreren naar belgiequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft het toch voordelen om geen "Ollander" te zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ik kan het natuurlijk ook op zn zeeuws verteld hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft het toch voordelen om geen "Ollander" te zijn
Ehm, even zonder grappen, in Mimizan (zo'n surfplaatsje in Zuid Frankrijk) heeft een aantal tentjes die verkopen een 'Pain American'.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:23 schreef debbie_19 het volgende:
Godverdomme, ik moet nog 30 kwartiertjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga lekker naar huis![]()
verlof vieren
werk ze mensen
JIJ! Jou heb ik al een paar x op msn geprobeerd te bereiken, maar jij negeert mij gewoon!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:59 schreef renedis het volgende:
goede middag peepz
hoe is het met iedereen?
Nog 5 uur...dus 20quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godverdomme, ik moet nog 30 kwartiertjes
Have funquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
verlof vieren
werk ze mensen
en mij werd een pijnlijke langzame dood gewenstquote:
ciaoquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
verlof vieren
werk ze mensen
Ja maar jij werd vervelendquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en mij werd een pijnlijke langzame dood gewenst
maar LL is coolquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en mij werd een pijnlijke langzame dood gewenst
ik noemde jou net ook coolquote:
oh jaquote:
owja waardanquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik noemde jou net ook cool
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
pinguins roeleren
[ afbeelding ]
schijtebakquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:10 schreef debbie_19 het volgende:
Rene is wel weer ineens verdacht stil..bangerd
hmm..thnx i guessquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:13 schreef debbie_19 het volgende:
Rene zei namelijk een poosje terug blijkbaar dat hij alles van mij wist. Was benieuwd eigenlijk...maar ja...kreeg steeds geen antwoordt. En nu dus nog steeds niet.
En dat voor iemand die buurmeisjes stalked en hij durft mij niks te zeggenquote:
jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En dat voor iemand die buurmeisjes stalked en hij durft mij niks te zeggen
maar dat heeft niks met rene te makenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
janou accepteert mijn buurmeisje ook zo''n beetje iedereen volgens mij
het gaat helemaal neit hard hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:16 schreef Crazy-p het volgende:
damn.. dit ga ik niet eens proberen bij te houden
Aha okeejquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar dat heeft niks met rene te maken![]()
![]()
misschien weet jij teveelquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Aha okeejmaar toch...wel vreemd dat hij mij niks meer durft te zeggen.
Neu dat denk ik nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
misschien weet jij teveel
ja preciesquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neu dat denk ik nietmaar ga niet opscheppen dat je alles van mij weet als je helemaal niks weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
hij is meer een SherNOT Homo dan een sherlock holmesquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neu dat denk ik nietmaar ga niet opscheppen dat je alles van mij weet als je helemaal niks weet
wat een slechte grap thomasquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij is meer een SherNOT Homo dan een sherlock holmes
ja, ik weet hetquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat een slechte grap thomas
quote:
Zo ben ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh kut
bedankt voor de tip
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja tochquote:
Had ze zaterdag trouwens wat te doen? Anders kun je d'r gelijk meenemenquote:
Laat ze ook iedereen binnen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eetsequote:Op woensdag 18 februari 2009 12:27 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Had ze zaterdag trouwens wat te doen? Anders kun je d'r gelijk meenemen
Anyways ik ben ook ook lunchen
Hoi en doei dan maarquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:27 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Had ze zaterdag trouwens wat te doen? Anders kun je d'r gelijk meenemen
Anyways ik ben ook ook lunchen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Laat ze ook iedereen binnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
niksquote:
Nu heb je me vraag nog steeds niet beantwoordquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
niks
ey ik heb nog leuk verhaal
AHAHHAHAHHAquote:
kom ff op msn dan..typt wat makkelijkerquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nu heb je me vraag nog steeds niet beantwoord
Vertel je verhaal jonge
Ik zie het verschil nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kom ff op msn dan..typt wat makkelijker
*zuchtquote:
Ik ben er al hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
OK ok, gaat ie dan..dan typ ik het hele verhaal in 1x
Lunch time?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:44 schreef WhiteLightning het volgende:
oeps! topickiller
ah toch niet
oh wat voor een verhaal ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:45 schreef Moozzie het volgende:
En -mad is bezig een verhaal te typen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik reed gister avond over ramtin's brug, daar fietsen 3 van die meisjes..
ik dacht, zal ik toeteren of niet (player als ik ben) maar niet gedaan..
En toen kwam je dus met een natte vinger thuisquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Na die brug is meteen een tankstation, daar ging ik tanken.
Kwamen die 3 meisjes (ik schat, 15 a 16 jaar) aangefietst dik schreeuwend enzo..
ik sta dus te tanken, en hun gingen voor de ingang staan. Ik was klaar met tanken, hang de slang terug..
loop naar de ingang..zegt eentje: heb jij je slang in het gaatje gehangen?
ik dacht: wtfen ik zei dus.. ja !
Meisje zegt: ooh geil..
ik wederom: wtf
ik naar binnen, betaald en alles (doe ik normaal niet hoor)
en die meisjes stonden daar nog steeds..
ik loop er langsheen.
Zegt datzelfde wicht: tot ziens, meneer...
ik wederom : wtf
ik draai me om en zeg: meneer?
wichtje zegt: geen meneer? Jongen, jochie, lekkertje, lekker dier?
ik zeg: die laatste 2 vind ik goed, de rest niet
Zegt ze: ok goed dan, lekkertje van me..
ik dacht : riiiiiightwhookeeej
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]!
[..]
En toen kwam je dus met een natte vinger thuis
je had haar gewoon bruut op de toonbank van het tankstation moeten nemen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik reed gister avond over ramtin's brug, daar fietsen 3 van die meisjes..
ik dacht, zal ik toeteren of niet (player als ik ben) maar niet gedaan..
Na die brug is meteen een tankstation, daar ging ik tanken.
Kwamen die 3 meisjes (ik schat, 15 a 16 jaar) aangefietst dik schreeuwend enzo..
ik sta dus te tanken, en hun gingen voor de ingang staan. Ik was klaar met tanken, hang de slang terug..
loop naar de ingang..zegt eentje: heb jij je slang in het gaatje gehangen?
ik dacht: wtfen ik zei dus.. ja !
Meisje zegt: ooh geil..
ik naar binnen, betaald en alles (doe ik normaal niet hoor)
en die meisjes stonden daar nog steeds..
ik loop er langsheen.
Zegt datzelfde wicht: tot ziens, meneer...
ik wederom : wtf
ik draai me om en zeg: meneer?
wichtje zegt: geen meneer? Jongen, jochie, lekkertje, lekker dier?
ik zeg: die laatste 2 vind ik goed, de rest niet
Zegt ze: ok goed dan, lekkertje van me..
ik dacht : riiiiiightwhookeeej
Je moet wel de rest vertellen he..quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je had haar gewoon bruut op de toonbank van het tankstation moeten nemen!
ach tienermeisjes doen vaak rare dingen hoor!quote:
skillz you has themquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
gelijk een topickiller
Jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
kon je deze al moozzie ?
[ afbeelding ]
je bent toch niet stiekem friet mayo wezen halen ?quote:
oh dat is toch zo fucking irritant. kutlui zijn hetquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:07 schreef Moozzie het volgende:
Ik zat gister in de trein opweg naar huis en in de coupe zat nog een meisje en een groepje ehm 'nieuw nederlanders'Nah as bored as it could be zat ik dus een beetje te msn'n om de tijd te doden.
En toen kwam meneertje de kaartjes stempelaar langs, dus kaartje geven. En daarna was meneertje de kaartjes stempelaar zijn met zijn vrouwelijke collega bij het groepje. En die hadden dus geen kaartjes
Daar begon de pretVan afstand een beetje kunnen volgen. Er werd gevraagd waarom ze geen kaartjes hadden en daar antwoordde ze niet echt op. Daarna moesten ze hun legitimatie laten zien maar die hadden ze niet bij zich.
Maar deze mensjes waren tovenaars want toen de stempel meneer zij dat ze dan maar de politie moesten bellen hadden ze opeens wel legitimatieHoe doen ze het
Anyways daarna volgde er een taal wat ik niet kon verstaan en nadat alle papiertje getekend werden hadden ze nog het lef ook om te zeggen "Alleen maar omdat we zwart zijn" Toen had ik het niet meer
![]()
Friet bestaat nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent toch niet stiekem friet mayo wezen halen ?
ja een plastic bakje, met ULO (unidentified Lying Object)quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan heb je dus alleen nog een plastic bakje
nee niet veel, madz heeft met een paar tienermeisjes liggen rollenbollen in het tankstation , das alquote:
Dat kind heeft teveel fantasiequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee niet veel, madz heeft met een paar tienermeisjes liggen rollenbollen in het tankstation , das al
foto's of het is niet gebeurdquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee niet veel, madz heeft met een paar tienermeisjes liggen rollenbollen in het tankstation , das al
ja als je om fotos vraagt , krijg je ditquote:
Wat was je gister laat zeg, ik heb 20min moeten wachten op die parkeerplaats voordat je er eindelijk wasquote:
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja als je om fotos vraagt , krijg je dit
[ afbeelding ]
Ja sorry hoor, ik was eerst bij die ene parkeerplaats beland. Je weet wel..waar letterlijk alleen mannen aanwezig zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat was je gister laat zeg, ik heb 20min moeten wachten op die parkeerplaats voordat je er eindelijk was
quote:
Die blond hier vooraan is wel het leukstequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |