heb ik ooit gezegd dat het zoet was danquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
iemand durft het eindelijk toe te geven
Debs, ik begin echt van je te houden
heet jij debs dan ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heb ik ooit gezegd dat het zoet was dan
heb je ook gelezen dat ze niet weten waar het vandaan komt ?quote:
Natuurlijk ben ik er trots op. Als Nederlander kan ik zeiken op al die buitenlanders en als belg kan ik als buitenlander in de slachtofferrol kruipen.quote:
Kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
wat hoop ik dat ik deze sluit, alleen al om de TT te maken
OMFG je bent geen psycho of freak. Je bent gewoon een Schizo!!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik er trots op. Als Nederlander kan ik zeiken op al die buitenlanders en als belg kan ik als buitenlander in de slachtofferrol kruipen.
ok, dude..you need helpquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik er trots op. Als Nederlander kan ik zeiken op al die buitenlanders en als belg kan ik als buitenlander in de slachtofferrol kruipen.
nee maar LL zei eindelijk iemand die het toegeeft maar ik heb nooit gezegt dat het zoet was ofzoquote:
Ik heb eigenlijk nog nooit zoete mayo geproefdquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee maar LL zei eindelijk iemand die het toegeeft maar ik heb nooit gezegt dat het zoet was ofzo
stiekem is het wel moozziequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMFG je bent geen psycho of freak. Je bent gewoon een Schizo!!!
je hebt gewoon verschillende soorten mayonaisse. hetzelfde als bier moet je maar denken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee maar LL zei eindelijk iemand die het toegeeft maar ik heb nooit gezegt dat het zoet was ofzo
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit zoete mayo geproefd
Ook goedquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMFG je bent geen psycho of freak. Je bent gewoon een Schizo!!!
ik heb zelf altijd de zoute variant op zakquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit zoete mayo geproefd
er is maar 1 bier, de rest is baggerquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt gewoon verschillende soorten mayonaisse. hetzelfde als bier moet je maar denken.
en in belgie schenken ze alleen maar oranjeboom![]()
![]()
waarom kunnen we het niet gewon bij dit standpunt houdenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt gewoon verschillende soorten mayonaisse. hetzelfde als bier moet je maar denken.
![]()
Maar wij kunnen om ze lachenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom kunnen we het niet gewon bij dit standpunt houden
schizo's zijn knetter en belgen leven in hun eigen wereld en verneuken daarbij de rest van de wereld
niet!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom kunnen we het niet gewon bij dit standpunt houden
schizo's zijn knetter en belgen leven in hun eigen wereld en verneuken daarbij de rest van de wereld
Oranjeboom in Belgie?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
Jupiler zul je bedoelenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
TMIquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb zelf altijd de zoute variant op mijn zak
maar dat chocolade blijven ze evengoed wel maken en mijn standpunt maken ze ook waarquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet!
belgische chocolade![]()
belgisch bier![]()
![]()
![]()
dat was het wel zo een beetje
je snapt het niet. het was een vergelijking. niet een voorbeeldquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oranjeboom in Belgie?
En je kunt zeggen wat je wilt, maar geen enkel land heeft zoveel heerlijke bieren als Belgie
Okeej hier spreek je jezelf een beetje tegenquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
Maar dan zei je het wel verkeerd dudequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je snapt het niet. het was een vergelijking. niet een voorbeeld
belgie heeft het beste bier van europa
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Okeej hier spreek je jezelf een beetje tegen
[..]
hier weerquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik bedoelde juist dat belgie juist lekkerder bier heeft dan belgie en dus zeker geen oranjeboom kwaliteitquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hou mn mond wel weerquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar dan zei je het wel verkeerd dudewant ik snapte het ook niet
belgie heeft het betere bier.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik bedoelde juist dat belgie juist lekkerder bier heeft dan belgie en dus zeker geen oranjeboom kwaliteit
Ik snapte je (na je korte uitleg)quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hou mn mond wel weer![]()
ik kraam aleen maar onzit uit!
het wordt wel erg complex nuquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik bedoelde juist dat belgie juist lekkerder bier heeft dan belgie en dus zeker geen oranjeboom kwaliteit
En dan ben ik natuurlijk weer raar, omdat ik je wel snapte..quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hou mn mond wel weer![]()
ik kraam aleen maar onzit uit!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dan ben ik natuurlijk weer raar, omdat ik je wel snapte..
dan rest mij maar een ding heh. emigreren naar belgiequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft het toch voordelen om geen "Ollander" te zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ik kan het natuurlijk ook op zn zeeuws verteld hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft het toch voordelen om geen "Ollander" te zijn
Ehm, even zonder grappen, in Mimizan (zo'n surfplaatsje in Zuid Frankrijk) heeft een aantal tentjes die verkopen een 'Pain American'.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:23 schreef debbie_19 het volgende:
Wordt wel lastig als je daar kroketten of frikandellen gaat bestellen.
Ik wil graag 2 broodjes friet en nog een broodje friet speciaal.
En dan graag nog een friet met frietsaus
Godverdomme, ik moet nog 30 kwartiertjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga lekker naar huis![]()
verlof vieren
werk ze mensen
JIJ! Jou heb ik al een paar x op msn geprobeerd te bereiken, maar jij negeert mij gewoon!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:59 schreef renedis het volgende:
goede middag peepz
hoe is het met iedereen?
Nog 5 uur...dus 20quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godverdomme, ik moet nog 30 kwartiertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |