abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66216322
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Microsoft heel regelmatig nieuwe problemen. Vaak ook problemen die maandenlang blijven zitten maar stil gehouden worden.
Waaruit blijkt dat de vervoersbedrijven geen enkele moeite doen om die fouten eruit te halen? Heeft die site, al maanden dezelfde fout?
Inderdaad nieuwe problemen.

Helaas niet bij de chipkaart, maar het dezelfde problemen blijven.
Ja, ook de OV chipkaart site
pi_66216387
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:27 schreef macca728 het volgende:

[..]

Inderdaad nieuwe problemen.

Helaas niet bij de chipkaart, maar het dezelfde problemen blijven.
Ja, ook de OV chipkaart site
Jij hebt drie maanden geleden al naar ze gemaild dat station Lombardijen er niet tussen stond?
pi_66216431
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:24 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Jij denkt dat de software van een reisplanner dezelfde software is als bij de poortjes worden gebruikt?
nee, als je doordenkt snap je dat, maar je gaat niet in op de 2 andere punten
pi_66216617
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:29 schreef macca728 het volgende:

[..]

nee, als je doordenkt snap je dat, maar je gaat niet in op de 2 andere punten
Omdat ik die 2 andere punten niet de moeite waard vind.
Of de informatie nu op de RET site te vinden is of dat de RET naar de OV site verwijst, als de informatie er maar is.

En jouw stelling dat er elke dag alarmbellen afgaan... Uit jouw mond is het toch niet zo overtuigend en sowieso geen probleem waardoor mensen niet kunnen reizen.
pi_66216732
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Of de informatie nu op de RET site te vinden is of dat de RET naar de OV site verwijst, als de informatie er maar is.

En jouw stelling dat er elke dag alarmbellen afgaan... Uit jouw mond is het toch niet zo overtuigend en sowieso geen probleem waardoor mensen niet kunnen reizen.
Nee jij gelooft dat niet omdat je er ook dagelijks mee reist en er niet mee geconfronteerd wordt.
pi_66216799
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Eerst wel infornatie geven en daarna opeens niet meer, wel raar voor een informatiesite.

Nog wat vb van een niet goed werkende site zijn bv het feit, dat ik mijn abonnement niet kan zien in de OV chipkaart site en ook niet een enkele reis van 1 maand terug. Die is spoorloos.
pi_66216860
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:37 schreef macca728 het volgende:

[..]

Eerst wel infornatie geven en daarna opeens niet meer, wel raar voor een informatiesite.

Nog wat vb van een niet goed werkende site zijn bv het feit, dat ik mijn abonnement niet kan zien in de OV chipkaart site en ook niet een enkele reis van 1 maand terug. Die is spoorloos.
Ik kan mijn NS abbo zien én alle reizen die ik de afgelopen weken gemaakt heb. Bijgewerkt t/m afgelopen maandag
pi_66216969
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:38 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ik kan mijn NS abbo zien én alle reizen die ik de afgelopen weken gemaakt heb. Bijgewerkt t/m afgelopen maandag
Alle 2 ? Ook je geldigheid van je abbo ?
Je hebt dus NS chipkaart ?

Ik kan het niet zien dus, mijn dagelijkse reizen met mijn abbo wel, maar niet die ene losse reis.
pi_66217170
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef macca728 het volgende:

[..]

Alle 2 ? Ook je geldigheid van je abbo ?
Je hebt dus NS chipkaart ?

Ik kan het niet zien dus, mijn dagelijkse reizen met mijn abbo wel, maar niet die ene losse reis.
Alle 4
Ik heb NS chipkaart waarmee ik prima in Rotterdam én Amsterdam kan reizen
pi_66217281
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Alle 4
Ja zeker met voordeelurenabonnement. Gratis he.
pi_66217402
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Alle 4
dus de geldigheid van je abbo zie je niet, omdat je geen abbo heb.
Voordeelurenkaart is geen abbo
pi_66217856
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:50 schreef macca728 het volgende:

[..]

dus de geldigheid van je abbo zie je niet, omdat je geen abbo heb.
Voordeelurenkaart is geen abbo
Ach en wee.
Ik krijg van de NS op tijd de melding dat mijn abbo is afgelopen. Lekker handig

Heb jij misschien een uitleg waarom die wetenschappers zeggen wel de adresgegevens te kunnen veranderen, maar alleen de geboortedatum tevoorschijn toveren.

Stupendous en Basp doen veel moeite om dat maar niet uit te hoeven leggen. Misschien weet jij het.
pi_66218056
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 19:10 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Je mag van mij prima tegen de OV chipkaart zijn. Maar dan wel op basis van valide argumenten.
Dagenlang gaan lopen zeuren dat de kaart zoveel extra tijd kost of dat je niet uit kunt zoeken hoeveel de reis kost vind ik aanstellerij.

De OV bedrijven kunnen niet zomaar de prijs verhogen. Dat moet vantevoren duidelijk kenbaar worden gemaakt en goedgekeurd. De supermarkten kunnen zelf doen met de prijzen wat ze willen. Dus die vergelijking gaat niet op.

Maar ik begrijp dat jij elke keer dat jij in de supermarkt bent dus van alles de prijs controleert. Vandaag in de supermarkt heb ik niemand gezien die dat bij elk artikel deed. Dus ik verwacht ook niet dat er veel mensen zijn die elke keer dat ze reizen de prijs willen checken vooraf.
Dus als jij voortaan in een supermarkt komt neem jij er genoegen mee dat je ten eerste een door hun bepaald bedrag op je een door hun bepaalde chipkaart (je weet wel, die kaart die ze door onze strot wilden drukken maar die niemand wilde) moet hebben staan die ze afschrijven.
Dan mag jij gaan winkelen en zij bepalen hoeveel ze afschrijven en daar kun je niks aan doen want anders kun je de winkel niet uit.
Audaces fortuna juvat
pi_66218234
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:03 schreef Colnago het volgende:

[..]

Dus als jij voortaan in een supermarkt komt neem jij er genoegen mee dat je ten eerste een door hun bepaald bedrag op je een door hun bepaalde chipkaart (je weet wel, die kaart die ze door onze strot wilden drukken maar die niemand wilde) moet hebben staan die ze afschrijven.
Dan mag jij gaan winkelen en zij bepalen hoeveel ze afschrijven en daar kun je niks aan doen want anders kun je de winkel niet uit.
Ik betaal veelal met mijn bankpas en als ik rood sta kan ik niet betalen, dus deel 1 is al zo goed als realiteit.
En als ik niet het bedrag wil betalen wat die producten kosten is het nogal logisch dat ik word tegengehouden.
In dit geval zie ik geen schokkende verschillen.
pi_66218263
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:59 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ach en wee.
Ik krijg van de NS op tijd de melding dat mijn abbo is afgelopen. Lekker handig

.
Je hebt niet eens een abbo. Nee ik hoef geen medling te krijgen, maar ik kan het niet meer zien op mijn fysieke kaart. Lijkt me handig dat dat wel kan op de OV chipkaart site, wat trouwens wel mogelijk zou moeten zijn volgens hun.

Hoe kan ik het anders zien dan ?
pi_66218411
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:08 schreef macca728 het volgende:

[..]

Je hebt niet eens een abbo. Nee ik hoef geen medling te krijgen, maar ik kan het niet meer zien op mijn fysieke kaart. Lijkt me handig dat dat wel kan op de OV chipkaart site, wat trouwens wel mogelijk zou moeten zijn volgens hun.

Hoe kan ik het anders zien dan ?
Waarom laat je een groot deel van mijn post weg en reageer je er niet op?

Lijkt me ook handig dat het voor jou ergens te zien is. Geen idee waarom dat niet zo is. Onhandig maar ook oplosbaar. In je agenda noteren wanneer je een nieuw abbonement moet halen.
pi_66218488
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:07 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ik betaal veelal met mijn bankpas en als ik rood sta kan ik niet betalen, dus deel 1 is al zo goed als realiteit.
En als ik niet het bedrag wil betalen wat die producten kosten is het nogal logisch dat ik word tegengehouden.
Nou ja, als jij iets wilt kopen van 10 cent dan lijkt het me vreemd als je de winkel niet in mag omdat zij eisen dat je minimaal 4 euro bij je moet hebben.
Vervolgens moet je afrekenen anders mag je niet naar buiten en als het bedrag dan niet klopt of te duur is naar je zin dan verwijzen ze je naar het internet waar je vooraf maar had moeten kijken wat de kosten zijn.
Ik denk dat die winkel geen dag open blijft.
Audaces fortuna juvat
pi_66218670
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:10 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Lijkt me ook handig dat het voor jou ergens te zien is. Geen idee waarom dat niet zo is. Onhandig maar ook oplosbaar. In je agenda noteren wanneer je een nieuw abbonement moet halen.
Lijkt mij normaal te zien tot wanneer ik een product kan gebruiken.

Te meer, omdat ik wel kan zien dat ik een abonnement heb op de site en ook al mijn transacties er mee.
pi_66218813
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:12 schreef Colnago het volgende:

[..]

Nou ja, als jij iets wilt kopen van 10 cent dan lijkt het me vreemd als je de winkel niet in mag omdat zij eisen dat je minimaal 4 euro bij je moet hebben.
Vervolgens moet je afrekenen anders mag je niet naar buiten en als het bedrag dan niet klopt of te duur is naar je zin dan verwijzen ze je naar het internet waar je vooraf maar had moeten kijken wat de kosten zijn.
Ik denk dat die winkel geen dag open blijft.
Blijkbaar weet jij niet goed hoe die chipkaart werkt.
Als er maar 1 cent op die kaart staat, kun je dat poortje al door. Als je dan een reis maakt van een paar euro, uitchecked en die kaart wegdoet, is er niemand die achter je aan komt.
Die 4 euro borg per reis, hoeft niet perse op de kaart te staan.

In een winkel kun je de prijzen op de kaartjes zien, behalve bij de losse groente en fruit. Dan moet je dat eerst in een zakje doen, een de weegschaal zoeken en dan pas weet je hoeveel het kost. Dus wat dat betreft moet je net zo goed zelf moeite doen om een prijs te weten te komen.

Aangezien er bij dit OV systeem 9817349719679136897163678 verschillende reizen mogelijk zijn (of meer) wordt het niet echt overzichtelijk als je al die variaties op de bushalte gaat plakken.
pi_66218848
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef macca728 het volgende:

[..]

Lijkt mij normaal te zien tot wanneer ik een product kan gebruiken.

Te meer, omdat ik wel kan zien dat ik een abonnement heb op de site en ook al mijn transacties er mee.
Ben ik met je eens.

Waarom haal je nu weer een deel van mijn reactie weg? Gevoelig punt?
pi_66218852
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:07 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Je bankpas is dus niet meer geldig in het voorbeeld. Je moet eerst een kaart voor die winkel kopen van 7,50
En rood kan je ook niet meer staan, want jij hebt natuurlijk gelijk de optie automatisch opwaarderen gekozen
pi_66218929
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:20 schreef macca728 het volgende:

[..]

Je bankpas is dus niet meer geldig in het voorbeeld. Je moet eerst een kaart voor die winkel kopen van 7,50
En rood kan je ook niet meer staan, want jij hebt natuurlijk gelijk de optie automatisch opwaarderen gekozen
Om met een bankpas te kunnen betalen, moet ik de bank betalen
pi_66219020
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Blijkbaar weet jij niet goed hoe die chipkaart werkt.
Als er maar 1 cent op die kaart staat, kun je dat poortje al door. Als je dan een reis maakt van een paar euro, uitchecked en die kaart wegdoet, is er niemand die achter je aan komt.
Die 4 euro borg per reis, hoeft niet perse op de kaart te staan.

In een winkel kun je de prijzen op de kaartjes zien, behalve bij de losse groente en fruit. Dan moet je dat eerst in een zakje doen, een de weegschaal zoeken en dan pas weet je hoeveel het kost. Dus wat dat betreft moet je net zo goed zelf moeite doen om een prijs te weten te komen.

Aangezien er bij dit OV systeem 9817349719679136897163678 verschillende reizen mogelijk zijn (of meer) wordt het niet echt overzichtelijk als je al die variaties op de bushalte gaat plakken.
Hier staat anders gewoon wat groente en fruit kost hoor, beter kijken misschien ?
Met de strippenkaart zijn die combinaties ook mogelijk, daar is het wel gelukt.
pi_66219085
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:22 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Om met een bankpas te kunnen betalen, moet ik de bank betalen
mee dat je ten eerste een door hun bepaald bedrag op je een door hun bepaalde chipkaart (je weet wel, die kaart die ze door onze strot wilden drukken maar die niemand wilde) moet hebben staan die ze afschrijven.

Wie heeft het over bankpas nodig hebben ?
pi_66219158
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:24 schreef macca728 het volgende:

[..]

Hier staat anders gewoon wat groente en fruit kost hoor, beter kijken misschien ?
Met de strippenkaart zijn die combinaties ook mogelijk, daar is het wel gelukt.
Veel van de groente en fruit bij mijn super staat een kilo of pond prijs bij en kan ik zelf de hoeveelheid pakken wat ik wil.
Dus de prijs die ik uiteindelijk moet betalen, moet ik zelf uitzoeken.

Moet ik je nog het verschil tussen reizen in zones en reizen per kilometer uit gaan leggen? Of snap je dat na maanden van gezeur wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')