Kleurstoffen kun je online kopen, onder andere bij deleukstetaarten.nl. Maar vaak kun je ze ook vinden bij Chinese Toko's etc. En naar mijn eigen ervaring was het daar goedkoper.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:53 schreef sieske het volgende:
Waar kan ik trouwens die kleurstoffen kopen, niet online maar zo in een winkel of drogist ofzo?
Ooit gelezen dat het zou helpen om een plank op je cakejes te leggen als ze uit de oven komen, zodat ze in de vorm gedrukt worden en ook plat worden, zodat ze makkelijker te decoreren zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:48 schreef Taartje het volgende:
Alle papiertjes van m'n cupcakes laten losZe blijven als het ware niet aan de cakejes 'plakken', maar gaan wijduit staan. Iemand tips om dit te voorkomen?
Als ze uit de oven komen, DIRECT (kort) een zware plank (bijv snijplank) op. Je cupcakes niet met iets van metaal uit de vorm halen en ook niet aan het papiertje trekken maar met een sateprikker doen. Gewoon in het midden steken van de cupcake, eruit tillen en op het aanrecht zetten.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:48 schreef Taartje het volgende:
Alle papiertjes van m'n cupcakes laten losZe blijven als het ware niet aan de cakejes 'plakken', maar gaan wijduit staan. Iemand tips om dit te voorkomen?
Och,sleezy was 'ie toch al!quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:05 schreef Maeghan het volgende:
Haha, sorry, maar ik vind dat briefje van 20 in een taart echt ranzig. Weet je wel hoeveel bacterien daarop zitten?![]()
Of ben ik de enige die daar aan denkt?
Nogal ja, haha.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:33 schreef PM-girl het volgende:
[Haha, sorry, maar ik vind dat briefje van 20 in een taart echt ranzig. Weet je wel hoeveel bacterien daarop zitten?
Of ben ik de enige die daar aan denkt? ]
Och,sleezy was 'ie toch al!
Lol, ja dat was ik ookquote:Op woensdag 22 april 2009 09:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wilde je doorverwijzen naar het forum van deleukstetaarten, omdat ik meende dat iemand daar dezelfde vraag stelde, maar blijkbaar ben jij dat..
Het klinkt als vet of zo, en ik weet dat je rvs perfect vetvrij krijgt met een stukje keukenpapier met citroensap. Verder zou ik het niet weten!
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:07 schreef sieske het volgende:
yes, ik heb mijn eerste megapakket besteld bij deleukstetaarten. Morgen of overmorgen binnen denk ik en dan .......bakken, bakken en nog eens bakken
Vind ik ook super, een felle kleur met witte stippen! Ik wil 'm gaan maken met een knalblauwe ondergrondquote:Op woensdag 22 april 2009 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk Lips!
Ik heb een geweldige bakpan van 19 cm doorsnee en 9 cm hoogte gekocht, dus daar ga ik volgende week een taartje mee maken. Ik denk roze-met-witte-stippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |