abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66803505
Ik.. ga niet.. En ben wel jaloers!
pi_66813479
pi_66816053
nice!!!
And It Hurts With Every HeartBeat
pi_66840873
Mooie Ajaxtaart!

Ik heb gisteren een verjaardagstaart gedecoreerd, maar ben helaas vergeten een foto te maken. Had zo'n kant en klaar kapsel van de AH gehaald. Een beetje valsgespeeld dus, maar het scheelt wel stress als het binnen twee uurtjes klaar moet zijn
A balanced diet is a cookie in each hand
  zondag 8 maart 2009 @ 22:13:42 #80
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_66841776
Leuk gedaan trusten
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_66863219

kokoscakes met frambozen erin en chocoglazuur
pi_66864032
Mooie taart Trusten!

Ziet er erg lekker uit Soares, krijg er gewoon trek van...
pi_66938107
Decoreert iemand van jullie ook wel eens koekjes? Ik wil morgen een poging gaan wagen met royal icing en vroeg me af of jullie nog tips hebben!
pi_66938473
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Taartje het volgende:
Decoreert iemand van jullie ook wel eens koekjes? Ik wil morgen een poging gaan wagen met royal icing en vroeg me af of jullie nog tips hebben!
Eerst de buitenrandjes\ omtrek doen en daarna pas inkleuren. Meer tips heb ik zo niet...
pi_66991890
Net een klein boltaartje gemaakt met zo'n sierrandje. Dat is nog best moeilijk zeg. Zal van 't weekend de foto uploaden, heb nu geen zin meer
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_67000013
Gisteren wat geexperimenteerd met royal icing. De hartjes vind ik best goed gelukt, het groene glazuur was achteraf gezien een beetje te dik. Het duurde allemaal ook iets langer dan ik had verwacht, dus let niet teveel op de creaties die ik in mijn verveling heb gemaakt (groene klodder enzo... )

pi_67002108
Lief
pi_67003274
Ik vind ze leuk Taartje
pi_67018741
Leuk Taartje, ziet er vrolijk uit!

Hier mijn mini-boltaartje, gevuld met dulce de leche. Gemaakt voor een collega. Oordeel: 'Dit is errug lekker'

En ik heb pas ook koekjes gebakken en versierd met icing (daarna konden ze de prullenbak in: veel te droog )

O ja, en mijn meest recente bestelling van de leukste taarten webshop
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zaterdag 14 maart 2009 @ 15:24:57 #90
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_67040463
De workshop was leuk! Veel geleerd ook, uiteindelijk lukte het me om mooie bloemetjes te spuiten.
Tenzij ik een makkelijk (met makkelijk aan te komen ingrediėnten) recept vind, ga ik wel aan de kant en klaar icing.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_67041191
Ik ga hazelnoot chocolade cakejes bakken vanavond!..Akelig lekkerrrrrr
Ik zeg ik hou der van
pi_67041932
Royal icing is helemaal niet moeilijk om te maken. Het recept dat ik heb gebruikt voor mijn koekjes bestaat uit (heul veul) poedersuiker, gepasteuriseerde eiwitten en een beetje citroensap. Weet de verhoudingen zo niet precies, maar als je wilt kan ik het even voor je opzoeken!
  zaterdag 14 maart 2009 @ 16:55:59 #93
94046 PM-girl
pi_67043220
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 16:11 schreef Taartje het volgende:
Royal icing is helemaal niet moeilijk om te maken. Het recept dat ik heb gebruikt voor mijn koekjes bestaat uit (heul veul) poedersuiker, gepasteuriseerde eiwitten en een beetje citroensap. Weet de verhoudingen zo niet precies, maar als je wilt kan ik het even voor je opzoeken!
Wat zijn gepasteuriseerde eiwitten dan? Ik heb nu 1 bakje eiwitpoeder gekocht, dat samen met suiker en water icing wordt. Maar ook dat poeder koop je niet zomaar overal.
Kun je niet met vers eiwit iets doen?
*
pi_67043300
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 15:47 schreef sgattie het volgende:
Ik ga hazelnoot chocolade cakejes bakken vanavond!..Akelig lekkerrrrrr
Hier kun je je niet versierde baksels showen
[Centraal] Zelfgemaakt gebak #2
pi_67049009
ik show mijn niet versierde dingetjes ook hier... is dat erg?
  zaterdag 14 maart 2009 @ 20:16:06 #96
94046 PM-girl
pi_67049270
Wat een geweldige cursusruimte was het trouwens in Den Bosch! Helemaal PIP-studio-achtig ingericht! Super vrolijk. En een goed uitgeruste taartbak keuken zeg, wauw!
*
  zondag 15 maart 2009 @ 21:16:24 #97
94046 PM-girl
pi_67083030
Moest eigenlijk zwart-wit worden, maar op den duur was ik ook blij met grijs! Er moet nog een randje onderaan gespoten worden.
*
  zondag 15 maart 2009 @ 22:40:22 #98
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67086333
Netjes PM
Saartje
pi_67093888
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 16:55 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Wat zijn gepasteuriseerde eiwitten dan? Ik heb nu 1 bakje eiwitpoeder gekocht, dat samen met suiker en water icing wordt. Maar ook dat poeder koop je niet zomaar overal.
Kun je niet met vers eiwit iets doen?
Je kunt vers eiwit gebruiken, maar dat wordt vaak afgeraden ivm bacterien etc. Gepasteuriseerde eiwitten zijn heel kort heel erg verwarmd, zodat je van die bacterien geen last meer hebt. Vroeger werd het verkocht bij de AH, maar nu helaas niet meer. Heb de mijne gehaald bij de Sligro, een voedselgroothandel. Het zit in een soort melkpak en ze hebben pakken van 1 en van 2 liter.

Heb het voor het eerst gebruikt bij de koekjes en vond het een groot succes. Met zo'n 10 seconden mixen heb je al super stevig schuim!
pi_67141666
Ik heb 't elders al gepost ; mijn lief en ik gaan trouwen

Alleen zie ik 't niet zo zitten om zelf mijn bruidstaart te maken. Iets met stresslevels enzo

Kan iemand mij een goede betaalbare taartenmaker aanraden in de buurt van Schiedam?

Ik heb taart nodig voor ongeveer 75 man.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')