Aaahquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je een vent bent bel je een broodjeszaak in de buurt en laat je wat bij haar bezorgen.
Nice !quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:26 schreef Yesse het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH zelfs mn deelvragen zijn goed![]()
![]()
![]()
![]()
Houston.. We're on our way.. psst Over.
Thank youquote:
Hmm, lastigquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:28 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij is mijn afstudeerbegeleidster dood ofzo
Uh, het is een intern onderzoek naar de Administratieve organisatie, en de opleiding is er eigenlijk bijgekomen..quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou kijk, nu lijkt het net alsof je 2 totaal verschillende dingen gaat onderzoeken dus zeg maar het imago van het bedrijf maar ook de interne opleiding.. Snap je?
Heeft het wel wat met elkaar te maken?
Dat is nu wat te krap denk ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je een vent bent bel je een broodjeszaak in de buurt en laat je wat bij haar bezorgen.
Ja.. ik heb het idee dat je hier met 2 verschillende opdrachten zit, dus ook 2 verschillende probleemstellingen. Dus als ik jou was zou ik dus nu eerst overleggen met begeleidersquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uh, het is een intern onderzoek naar de Administratieve organisatie, en de opleiding is er eigenlijk bijgekomen..
Komt vast goed, lig je een beetje op koers qua studie?quote:
het moet ook allemaal van mijn kant komenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou dan weet ik het ook niet meerJe hebt de kans gehad in ieder geval
Klinkt niet ideaalquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:28 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij is mijn afstudeerbegeleidster dood ofzo
Wauwquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Thank youhelemaal happy nu
![]()
Oja, mijn afstudeerbegeleidster is zo tof. Ze reageert binnen 5 minuten en brengt ideeën binnen![]()
Gemiste kans, droeftoeterquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is nu wat te krap denk ik
Jij begon gisteren over een bonbonnetje en vandaag over brood/tosti/andere etenswaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het moet ook allemaal van mijn kant komen
[..]
Klinkt niet ideaal
niet verstandig.. je moet je richten op 1 ding en niet stiekem dingen erbij laten komen, zeker niet als ze helemaal niet bij elkaar passen..quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uh, het is een intern onderzoek naar de Administratieve organisatie, en de opleiding is er eigenlijk bijgekomen..
hey! misschien moeten we juist samenwerkenquote:
Volgende keer laat ik echt wat bezorgen, nu ben ik het zatquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jij begon gisteren over een bonbonnetje en vandaag over brood/tosti/andere etenswaar
Is Daph zo tof (lees: knap) ?!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:34 schreef Psychonikeo het volgende:
Volgende keer laat ik echt wat bezorgen, nu ben ik het zat
Ik stel een vraagquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
er stonden foto's in het vorige topic
Kijk, dat wilde ik horenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik vind het appetijtelijk ja
vorige topic tegen het einde ergensquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Kijk, dat wilde ik horen
Maar, foto's... waar?
Hmm... ik zie ze nergensquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vorige topic tegen het einde ergens
Wingmanquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hey! misschien moeten we juist samenwerken
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |