Naakt!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zonder inhoud? vraag dan gewoon om foto's, die zijn altijd goed
Vrijdag de 13equote:Op woensdag 18 februari 2009 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
Had de 13e een afspraak op school, gewoon helemaal vergeten.. oeps
Zie signaturequote:
weet ik ook wel, maar ik probeer tenminste iets.. kom me dan tegemoet ofzo?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*aai*
Maar papiereten kan ik zo ook welPapier is bah
![]()
Ja maar wat wil je dan dat ik zegquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
weet ik ook wel, maar ik probeer tenminste iets.. kom me dan tegemoet ofzo?
(Hap hap) Die andere!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat zijn de beste
[..]
Daar zijn geen spaties nodig
Niet met opzetquote:
Is het niet een beetje te breed?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:18 schreef Bootje84 het volgende:
Klinkt deze probleemstelling nou al een beetje goed of hebben jullie suggesties..?
[..]
N a a k t .quote:
quote:
Moest er nog eens bijkomen ookquote:
Als je een vent bent bel je een broodjeszaak in de buurt en laat je wat bij haar bezorgen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik.. ik.. ik weet het niet meeeeheeeeer!!
Mama, ze pesten mequote:
Suggesties zijn van harte welkom. Brand losquote:
Nou dan weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik.. ik.. ik weet het niet meeeeheeeeer!!
Een echte vent gaat zelf smeren.... Een echte vent met geld laat dan inderdaad doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je een vent bent bel je een broodjeszaak in de buurt en laat je wat bij haar bezorgen.
Well donequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:26 schreef Yesse het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH zelfs mn deelvragen zijn goed![]()
![]()
![]()
![]()
Houston.. We're on our way.. psst Over.
Nou kijk, nu lijkt het net alsof je 2 totaal verschillende dingen gaat onderzoeken dus zeg maar het imago van het bedrijf maar ook de interne opleiding.. Snap je?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Suggesties zijn van harte welkom. Brand los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |