Nou en!quote:
eh, ik geloof het wel jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je begint weer op gang te komen vandaag?
Good for you!quote:
quote:
Manderijnijs?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:13 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een mandarijn
Alleen voelt ie alsof ie net uit de vriezer komt
Het is wel gezellig hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sorry
Mandarijnijs, was het maar waar
Oh okee, dan ga ik gewoon nog even doorquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is wel gezellig hoor
Manderijnijs kan ik me niet zoveel bij voorstellen, misschien wel lekker
Dat dacht ik zelf ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik dacht dat bij jou alles geblokkeerd was
Ontdooien niet mogelijk?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh okee, dan ga ik gewoon nog even door![]()
Ik heb eigenlijk nog nooit mandarijnijs gegeten, maar ik denk dat het beter smaakt dan een mandarijn die halfbevroren is
help me maarquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:24 schreef PieterBas het volgende:
Een beetje ICT-student weet die blokkering te omzeilen
Eigenlijk wel héquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:24 schreef PieterBas het volgende:
Een beetje ICT-student weet die blokkering te omzeilen
Daar hadden Bootje en ik.. 'silent Bob' voor...quote:
Leg uit?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar hadden Bootje en ik.. 'silent Bob' voor...
ongeduldig dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had hem naast mijn beker dampende thee gezet maar ook dat schoot niet op
De jongen die geen woord zei, tenzij je hem duidelijk aansprak. Verder léek hij beetje autistisch. Hij was iig verdomd goed met computers..quote:
Wij hadden echt een nerd.. die echt mensenschuw was, maar de netwerk/systeembeheerder op hol draaide..quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De jongen die geen woord zei, tenzij je hem duidelijk aansprak. Verder léek hij beetje autistisch. Hij was iig verdomd goed met computers..
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wij hadden echt een nerd.. die echt mensenschuw was, maar de netwerk/systeembeheerder op hol draaide..
daardoor hadden wij weer internet..
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hij ligt hier al een uur op mijn bureau hoor
Jij hebt je vriendje toch?quote:
Ik heb silent bob alleen horen spreken tijdens een presentatie.. De rest van de klas stond er bij... HIJ KAN PRATEN!!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De jongen die geen woord zei, tenzij je hem duidelijk aansprak. Verder léek hij beetje autistisch. Hij was iig verdomd goed met computers..
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb silent bob alleen horen spreken tijdens een presentatie.. De rest van de klas stond er bij... HIJ KAN PRATEN!!!
Goeiemoggel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |