Krijgen "we" ruzie met haar bedoelde ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:55 schreef remlof het volgende:
Dit wordt geen reeks hoor, Ade wordt straks gewoon weer blue, anders krijg ik ruzie met shmoops
Maak me gek!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De anonieme bronnen spreken van een warme en vochtige, masserende, doch stuwende kracht.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:50 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Oi! Hij blijft in ons kamp okay! Back off bitch!
Schizo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Krijgen "we" ruzie met haar bedoelde ik
Wanneer heb je tijd?quote:
borsthaar? die vier sprietjes?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:55 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil even melden dat ik fan ben van Adelante en dat hij heel stoer en mannelijk is met heul veul borsthaar, en dat ik denk ik wel namens alle Slankdames mag spreken als ik zeg dat hij onze opper-adoreerbare-blauwert/rozert is
Nou volposten dan en klaar en over. Weer een smet op m'n FOK! historiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:55 schreef remlof het volgende:
Dit wordt geen reeks hoor, Ade wordt straks gewoon weer blue, anders krijg ik ruzie met shmoops
JA VERPEST HET MAAR WEER.quote:
Modje worden?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
Favo subforum: achter de schermen.
Dat was geen arm, greys!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]!
* Greys trekt samen met Conleche aan een arm van Adelante
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
Favo subforum: achter de schermen.
Die zijn niet kalendequote:
Zeggen ze dan he, niet dat ik dat van dichtbij bekijkquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
JA VERPEST HET MAAR WEER.
Nemen we het voor je op en dan gooi je je eigen glazen in.
Kalende kontenadoreerder die je bent.
Van wat? ELF?quote:
Ik net.quote:
Ik vind zelfs dat alleen échte mannen roze kunnen hebben!quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:00 schreef conleche het volgende:
Ik persoonlijk vind, dat jij mans genoeg bent om dat roze kleurtje te kunnen dragen hoor Ade!! Het heeft wel wat, zo'n metroman!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |