Ah, dus je vond die voorstellen wel leukquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:24 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik nooooit doen!![]()
Daarom heet het Private Message
Hij komt er wel weer overheenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind het zielig. Niet meer pesten.
troost jezelf met een lekker stevige komkommerquote:
Je bent gewoon hoofdredacteur en hebt het blad naar jezelf vernoemd!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:24 schreef Adelante het volgende:
Oh, ik had mijn nick trouwens eerder dan dat blad bestond, dus het kan allemaal helemaal niet!
Zeker! Ben dr ook op ingegaan!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, dus je vond die voorstellen wel leuk?
A. Kennende is dat niet genoegquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
troost jezelf met een lekker stevige komkommer
Ja, ik denk in ONZ komt geen hond meer, dus dit topic is zo weggezaktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ken iemand die spijt heeft van het verwijderen van een slotje
Hij dacht natuurlijk dat je een mannelijke fok!ker was maar dat je expres een vrouwtje naast je naam hebt gezet zoals zovelen hierquote:
quote:
Wat naar beneden zakt kan weer omhoog geduwt worden, nou geen verkeerde ideeën krijgen ehquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, ik denk in ONZ komt geen hond meer, dus dit topic is zo weggezakt
Ze hebben het naar jou genoemd!!!11!!1!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:24 schreef Adelante het volgende:
Oh, ik had mijn nick trouwens eerder dan dat blad bestond, dus het kan allemaal helemaal niet!
Neequote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, ik denk in ONZ komt geen hond meer, dus dit topic is zo weggezakt
Dat ook! En hij weet 'em goed te gebruiken!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En, hoe was hij? Zo groot als ze zeggen?
Weet je de reactie van jouw ouders nog?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Originele come out dat dan weer wel, kudo's Ade!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:32 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Dat ook! En hij weet 'em goed te gebruiken!.
Oeh nicequote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:32 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Dat ook! En hij weet 'em goed te gebruiken!.
Wat heb je gehoord dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh niceen hoe is hij met zn tong dan? Zo magisch als ik heb gehoord
?
Ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Weet je de reactie van jouw ouders nog?
Doffy?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:36 schreef Pieter. het volgende:
[..]
ik ben geen kloon. Origineler dan dit ben ik nog nooit geweest
.
Nou vertel, houdt ons niet langer in spanning.quote:
Ah, dit kan ik niet geheel ontkennen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De anonieme bronnen spreken van een warme en vochtige, masserende, doch stuwende kracht.
Wel makkelijk contact leggen met de lekkerste vrouwen zo'n homotopic.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:38 schreef conleche het volgende:
Ik kwam ook even Adelante adoreren!
Haaai!
Misschien heb je zelfs iets toe te voegen aan de omschrijving?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:41 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ah, dit kan ik niet geheel ontkennen!
Ik ben verstoten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou vertel, houdt ons niet langer in spanning.
Ja bij jou denken ze nu toch dat je niks wil. Behalve winkelen met zequote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel makkelijk contact leggen met de lekkerste vrouwen zo'n homotopic.
Ik probeer ze altijd te bekeren, die mooie homo's, vind het anders zo'n waste!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel makkelijk contact leggen met de lekkerste vrouwen zo'n homotopic.
samen beha's passen, ik kan!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja bij jou denken ze nu toch dat je niks wil. Behalve winkelen met ze
En lukt dat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik probeer ze altijd te bekeren, die mooie homo's, vind het anders zo'n waste!!
Nee, zo dik ben ik niet.quote:
Pulserend met een oneindig uithoudingsvermogen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien heb je zelfs iets toe te voegen aan de omschrijving?
Oi! Hij blijft in ons kamp okay! Back off bitch!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik probeer ze altijd te bekeren, die mooie homo's, vind het anders zo'n waste!!
Ja, dan mag je dus hoogstens lingeriesetjes voor haar uit zoeken.quote:
Wauwquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:50 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Pulserend met een oneindig uithoudingsvermogen!
Whehehe, ooit nog gezien of is ie nu helemaal van het pad af?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Eentje ooit. Die was in de war
Ik zweer het je!!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:50 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Oi! Hij blijft in ons kamp okay! Back off bitch!
Nope, nooit meer gezien! Geen idee wat er van geworden is!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Whehehe, ooit nog gezien of is ie nu helemaal van het pad af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |