Doffy?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:36 schreef Pieter. het volgende:
[..]
ik ben geen kloon. Origineler dan dit ben ik nog nooit geweest
.
Nou vertel, houdt ons niet langer in spanning.quote:
Ah, dit kan ik niet geheel ontkennen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De anonieme bronnen spreken van een warme en vochtige, masserende, doch stuwende kracht.
Wel makkelijk contact leggen met de lekkerste vrouwen zo'n homotopic.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:38 schreef conleche het volgende:
Ik kwam ook even Adelante adoreren!
Haaai!
Misschien heb je zelfs iets toe te voegen aan de omschrijving?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:41 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ah, dit kan ik niet geheel ontkennen!
Ik ben verstoten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou vertel, houdt ons niet langer in spanning.
Ja bij jou denken ze nu toch dat je niks wil. Behalve winkelen met zequote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel makkelijk contact leggen met de lekkerste vrouwen zo'n homotopic.
Ik probeer ze altijd te bekeren, die mooie homo's, vind het anders zo'n waste!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel makkelijk contact leggen met de lekkerste vrouwen zo'n homotopic.
samen beha's passen, ik kan!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja bij jou denken ze nu toch dat je niks wil. Behalve winkelen met ze
En lukt dat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik probeer ze altijd te bekeren, die mooie homo's, vind het anders zo'n waste!!
Nee, zo dik ben ik niet.quote:
Pulserend met een oneindig uithoudingsvermogen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien heb je zelfs iets toe te voegen aan de omschrijving?
Oi! Hij blijft in ons kamp okay! Back off bitch!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik probeer ze altijd te bekeren, die mooie homo's, vind het anders zo'n waste!!
Ja, dan mag je dus hoogstens lingeriesetjes voor haar uit zoeken.quote:
Wauwquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:50 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Pulserend met een oneindig uithoudingsvermogen!
Whehehe, ooit nog gezien of is ie nu helemaal van het pad af?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Eentje ooit. Die was in de war
Ik zweer het je!!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:50 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Oi! Hij blijft in ons kamp okay! Back off bitch!
Nope, nooit meer gezien! Geen idee wat er van geworden is!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Whehehe, ooit nog gezien of is ie nu helemaal van het pad af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |