O ben ik geen taartquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
"Principessa" is Italiaans dus het is géén PIE!
Ik zag het al een paar keer voorbij komen en het stoorde me.
Ik heb dr geen enkel probleem mee. Bril is stoer, met steunzolen kan ik daarna álle schoenen kopen die ik leuk vind en puisten, achquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Je hebt toch nu lenzen!! En pukkels gaan weg!
Wel vervelend tough..
Oehquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:30 schreef P.F het volgende:
Chico, alle hotels zijn nu ±15% goedkoper! Kredietcrisis ftw!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:46 schreef P.F het volgende:
Ik vind dit een leuke foto van ons samen! Alleen is hij nu dikker aangekomen in spieren en ik ben dunner (geen plofkop meer)!Sexy stelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar met mutsje vond ik hem nog 10x leuker! (op die foto in je kamer)
En leuke foto's Miss S. Ziet er heel erg gezellig uit.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ik las zetpilletjequote:
Ik natuurlijk meteen aan de Oscilococinum (oid) en hard hopen dat het helpt. Het goede nieuws is: ik doe verkouden worden (en zijn) altijd in een snelle vorm. Met een beetje mazzel loop ik morgen als een bezetene te hoesten, proesten en snotteren en is het overmorgen weer over.quote:
Que?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:07 schreef P.F het volgende:
[..]
O ben ik geen taartBen ik niet 3.14??
Ik ben er nog woohoo!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Heeft je vriendje zo'n punt onder zijn lip PF?
Of zit er een stip op de foto?
Jullie staan er echt heel stralend op!
Muizelientje, trusten alvast!
Pie = taart en Pie = getal = 3,14quote:
Je hebt een mooie kamer, muis, met mooie meubels, en in het donker is het vast nog toffer.quote:
Oh ja, lekker snugger van mijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Pie = taart en Pie = getal = 3,14.
Daar zal jij nooit achterkomenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hebt een mooie kamer, muis, met mooie meubels, en in het donker is het vast nog toffer.
Nee, dat mag niet.quote:
Excuse me? Je bedoelt PIquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Pie = taart en Pie = getal = 3,14.
Wat ben je mooi! En je ziet er zo sereen uit!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ja, lekker snugger van mij.
Uit den oude doosch:
spoiler][ afbeelding ][/spoiler]
Ja ik wel, maar PF bedoelt Piequote:
Wat liefquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Uit den oude doosch:
Viev je staat er práchtig op!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Uit den oude doosch:
Ik leg me er maar bij neer.quote:
Greys!quote:
Dank je, hoewel ik mijzelve op die foto echt zo'n degelijk sexloos vrouwtje vindquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat ben je mooi! En je ziet er zo sereen uit!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Uit den oude doosch:Wat een ge-wel-dige blik van Dean! En jullie maar happy kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dank je, hoewel ik mijzelve op die foto echt zo'n degelijk sexloos vrouwtje vind.
Deze is ook wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik werd helemaal melancholisch van het doorbladeren van mijn pics..Ja dat is het! Maar je bent evengoed mooi en lief. Alleen niet sexy en GRRROOOAWWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar blijft de tijd.
![]()
![]()
is Deze kastquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Greys!
Heeft jouw zus nog behoefte aan een grote kast met wat glazen deuren en een lade?
Soort vitrinekast, grenen, met een stuk 'onzichtbaar' (2 planken ofzo) en een deel vitrine?
Mijn ouders hebben 'm te koop staan, maar hij mocht ook gratis weg naar mensen die 'm konden gebruikendus moest meteen aan jou denken?
ik zal nog 's een gratis kast aanbiedenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:29 schreef Muis006 het volgende:
Is Greysie er nog? Ik heb de perfecte oplossing! Voortaan als iemand iets vraagt en ze wil niet, mailt ze gewoon:
[ afbeelding ]
Kast heeft potentie! Als je hem wit verft, donker (blauw, groen, grijs?) servies in uitstalt. Woahquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is Deze kast
Mijn moeder is alleen niet zo goed met foto's draaien
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zal nog 's een gratis kast aanbieden
yup: makkelijk schuurbaar enzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Kast heeft potentie! Als je hem wit verft, donker (blauw, groen, grijs?) servies in uitstalt. Woah
Ik denk niet dat greys dat ding makkelijk van DH naar Drenthe krijgtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zal nog 's een gratis kast aanbieden
Had ze niet een Smart?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk niet dat greys dat ding makkelijk van DH naar Drenthe krijgt
misschien issie uit elkaar te halen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk niet dat greys dat ding makkelijk van DH naar Drenthe krijgt
Je bent een hele lieve schat!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is Deze kast
Mijn moeder is alleen niet zo goed met foto's draaien
Hmja, toen bleken zijn dictatoriale eigenschappen alquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:27 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Wat een ge-wel-dige blik van Dean! En jullie maar happy kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |