Roos kwam de internetredactie nog binnenvallen vorige week, om weg te duiken voor de nieuwsrief van Giel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zelfs dan wil je niet werken in het pand bij 3FM
Ook goedemorgenquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Beter pik in je mail, dan meel in je pik
Idemquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Drie kwartier tussen ogen open doen, douchen, fietsen autorijden en op kantoor aankomen.
Oja. Met hoeveel had Zwolle Groningen nu ingemaakt het afgelopen weekend?quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
He vertegenwoordiger van het groningse basketbal
Hmja, dat laatste moet ik ook nog ff doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Idem. Scheren maar even achterwege gelaten
.
Nu nog wel wakker worden :/.
Ik gooi het altijd maar weer op "ik heb een kunstzinnige baan dus dan kan dat".quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, dat laatste moet ik ook nog ff doen.
Inmaken kan je het niet noemen als je verleging nodig hebtquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja. Met hoeveel had Zwolle Groningen nu ingemaakt het afgelopen weekend?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik gooi het altijd maar weer op "ik heb een kunstzinnige baan dus dan kan dat".
O, ik heb het helemaal niet gevolgd hoor. Ik herinnerde me alleen dat Hans het had over Zwolle/Groningen van het weekendquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Inmaken kan je het niet noemen als je verleging nodig hebt
zou er gewoon wat leuke poppetjes bijtekenenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Hm, dan maak ik van de rapportages hier ook maar es wat kunstzinngs.
Bijvoorbeeld jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou er gewoon wat leuke poppetjes bijtekenen
Moi MaW !quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
He vertegenwoordiger van het groningse basketbal
Was dat Krezip? Wat een vreselijk gejank was dat zegquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Krezips uitvoering van Crazy, komen ze allemaal nog ergens te downloaden ?
Zal wel niet kunnen ivm rechten enzo, je kan ze wel gewoon zelf uit de GIEL-audiostream halen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sirolf kan je ergens veroorzaken dat de crazies ergens te downloaden worden.
Stiekum vond ik "best friend" wel leuk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gavin DeGraw![]()
. Ook weer zo'n drama uit de 00's.
Kate Bush heeft dit toch juist gebruiktquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het origineel is nogal veel beter.
gelukkig nietquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kate Bush heeft dit toch juist gebruikt
Het gevalletje eindelijk Ekdom tijdquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:04 schreef Dichterbijer het volgende:
Ekdom tijd
Met gelijk een gevalletje Mika
Hmja, da's idd ook 00s.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:08 schreef on_air het volgende:
Zeg, niet dat ik er echt op zit te wachten, maar wel een beetje. Moet er ook niet een soort happy dance middag komen? Walk on Water en dergelijke. Dat is toch ook '00. Mislukte beat eronder en bouncen maar.
Oh! Dat. En nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:12 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jemig... lelijk ding
En Britney Spears als kickstart?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:14 schreef Sersjee het volgende:
Was dit niet die clip met dat rode pakje?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:14 schreef Sersjee het volgende:
Was dit niet die clip met dat rode pakje?
Zal hem best goed staanquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
Giel met een felroze pruik. Oh god...
Dat zou dan toch allemaal als een soort Hakkuhdag kunnen? Genoeg foute bounce muziek gemaakt me dunkt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, da's idd ook 00s.
http://en.wikipedia.org/wiki/Milk_Inc
http://en.wikipedia.org/wiki/Lasgo
enz.
enz.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoi trouwens. Zit thuis. Fietssleutelgebrek
Van dat album wel... Net als van het laatste album Angel alleen goed is.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:42 schreef Sersjee het volgende:
Iets met dennennaalden.
edit: wat Roel dus zei![]()