Roos kwam de internetredactie nog binnenvallen vorige week, om weg te duiken voor de nieuwsrief van Giel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zelfs dan wil je niet werken in het pand bij 3FM
Ook goedemorgenquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Beter pik in je mail, dan meel in je pik
Idemquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Drie kwartier tussen ogen open doen, douchen, fietsen autorijden en op kantoor aankomen.
Oja. Met hoeveel had Zwolle Groningen nu ingemaakt het afgelopen weekend?quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
He vertegenwoordiger van het groningse basketbal
Hmja, dat laatste moet ik ook nog ff doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Idem. Scheren maar even achterwege gelaten
.
Nu nog wel wakker worden :/.
Ik gooi het altijd maar weer op "ik heb een kunstzinnige baan dus dan kan dat".quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, dat laatste moet ik ook nog ff doen.
Inmaken kan je het niet noemen als je verleging nodig hebtquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja. Met hoeveel had Zwolle Groningen nu ingemaakt het afgelopen weekend?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik gooi het altijd maar weer op "ik heb een kunstzinnige baan dus dan kan dat".
O, ik heb het helemaal niet gevolgd hoor. Ik herinnerde me alleen dat Hans het had over Zwolle/Groningen van het weekendquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Inmaken kan je het niet noemen als je verleging nodig hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |