Stiekum vond ik "best friend" wel leuk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gavin DeGraw![]()
. Ook weer zo'n drama uit de 00's.
Kate Bush heeft dit toch juist gebruiktquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het origineel is nogal veel beter.
gelukkig nietquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kate Bush heeft dit toch juist gebruikt
Het gevalletje eindelijk Ekdom tijdquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:04 schreef Dichterbijer het volgende:
Ekdom tijd
Met gelijk een gevalletje Mika
Hmja, da's idd ook 00s.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:08 schreef on_air het volgende:
Zeg, niet dat ik er echt op zit te wachten, maar wel een beetje. Moet er ook niet een soort happy dance middag komen? Walk on Water en dergelijke. Dat is toch ook '00. Mislukte beat eronder en bouncen maar.
Oh! Dat. En nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:12 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jemig... lelijk ding
En Britney Spears als kickstart?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:14 schreef Sersjee het volgende:
Was dit niet die clip met dat rode pakje?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:14 schreef Sersjee het volgende:
Was dit niet die clip met dat rode pakje?
Zal hem best goed staanquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
Giel met een felroze pruik. Oh god...
Dat zou dan toch allemaal als een soort Hakkuhdag kunnen? Genoeg foute bounce muziek gemaakt me dunkt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, da's idd ook 00s.
http://en.wikipedia.org/wiki/Milk_Inc
http://en.wikipedia.org/wiki/Lasgo
enz.
enz.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoi trouwens. Zit thuis. Fietssleutelgebrek
Van dat album wel... Net als van het laatste album Angel alleen goed is.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:42 schreef Sersjee het volgende:
Iets met dennennaalden.
edit: wat Roel dus zei![]()
Rokenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:46 schreef cosmick het volgende:
Gatverdamme... hoor ik daar Faithless?.
Maar even smoken dan.
Klassiekers uit de 00squote:Op woensdag 18 februari 2009 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
De plaats van die kutplaten wordt normaal opgevuld door klassiekers uit < 00s.
Ik gok dat het < tekentje betekend voorquote:
Oh, overheen gekekenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik gok dat het < tekentje betekend voor, voor de 00's dus
.
I hate being right.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:00 schreef Sersjee het volgende:
Gerard gaat toch niet zometeen Mad'house draaien, hè?!
Wist u dat... de zangeres van Madhouse en Vengaboys dezelfde is? Met andere woorden: de dames in de clips van die twee hebben zelf nog nooit zuiver gezongen..quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:09 schreef borisz het volgende:
Madhouse
Ook nooit meer wat van gehoord, en terecht.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Wist u dat... de zangeres van Madhouse en Vengaboys dezelfde is? Met andere woorden: de dames in de clips van die twee hebben zelf nog nooit zuiver gezongen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |