Vertel............quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:53 schreef porsche1 het volgende:
Met turken vechten
* Denkt aan afgelopen vrijdag...
Ik ben nu vet stoer!!1!1!1!
Ze daagte ons uit, wij namen aan, ze kwamen 2 keer niet opdagen, en toen sloegen wij toe in de pauze!quote:
STOER MAN RESCSPTETC!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ze daagte ons uit, wij namen aan, ze kwamen 2 keer niet opdagen, en toen sloegen wij toe in de pauze!
Ik ben koel!
Ummm... Weet het nog niet, misschien doen we wel verstoppertje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
STOER MAN RESCSPTETC!
Gaan jullie morgen weer tikkertje spelen?
Klinkt als een Southpark aflevering.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ze daagte ons uit, wij namen aan, ze kwamen 2 keer niet opdagen, en toen sloegen wij toe in de pauze!
Ik ben koel!
Roepen dat alle linkse mensen lui zijn en klagen over de hoogte van uitkeringen, terwijl je zelf 40 jaar oud bent, bij mama thuis woont en op haar kosten leeft, van papa's geld fijn 8 jaar over je studie kon doen en je mama nog steeds je vuile onderbroeken laat wassen.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:00 schreef Aurelianus het volgende:Op de foto gaan met een stuur van een schip voor je smoelwerk. Radicaliseren om radicalisme tegen te gaan. Negers lynchen. Het vliegtuig instappen terwijl je weet dat je het land niet in mag.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 06:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Selectief opkomen voor vrijheden.
Zeggen dat ze niet rechts en niet links zijn.
Polen inhuren.
Polen smelten.
Barbecuen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |