Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
jij ook jojoortjequote:
ook een stukje?quote:
kom maar halenquote:
dat ziet er wel lekker uitquote:
viesterdquote:
spammen krengquote:
what's next?quote:
keep it goingquote:
ik weet niet wat ik hier in de kast heb liggenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb nog een zak Lays Cheese & Onion, maar daar heb ik nog geen zin in
dat zejt ze altiedquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:01 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb liever een frikandel speciaal
Waar?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
een balletje mayo ga ik voor
alleen haal hem dan wel in Almelo
das een eind veur'n veur 'n (struikel nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
een balletje mayo ga ik voor
alleen haal hem dan wel in Almelo
Ik ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb nog een zak Lays Cheese & Onion, maar daar heb ik nog geen zin in
als je van Hengelo komt 1e afslag bij Almelo en dan onderaan rechts, bijna gelijk aan de linkerkant dat tankstationquote:
we zijn wel een keer vanaf Lucky in Rijssen via Almelo naar huis gereden voor een balletjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das een eind veur'n veur 'n (struikel niet) balletje
bij al die autozaken?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je van Hengelo komt 1e afslag bij Almelo en dan onderaan rechts, bijna gelijk aan de linkerkant dat tankstation
quote:[..]
we zijn wel een keer vanaf Lucky in Rijssen via Almelo naar huis gereden voor een balletje
bij de 1e stoplichten op de weg rechts als je vanaf snelweg komt, maken wij altijd een U-bocht en dan gelijk recht het tankstation op, weet niet precies welke autozaak daar naastzitquote:
Naast Smudde dus. Ik heb d'r wel een paar weken in de buurt moeten werken. Die broodjes gezond daar zijn ook al zo lekker, zal volgende keer een balletje proeven.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij de 1e stoplichten op de weg rechts als je vanaf snelweg komt, maken wij altijd een U-bocht en dan gelijk recht het tankstation op, weet niet precies welke autozaak daar naastzit
en kun je nagaan hoe lekker die balletjes zijn![]()
daar waar je rechts naar bornebroek gaat dus?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij de 1e stoplichten op de weg rechts als je vanaf snelweg komt, maken wij altijd een U-bocht en dan gelijk recht het tankstation op, weet niet precies welke autozaak daar naastzit
en kun je nagaan hoe lekker die balletjes zijn![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Naast Smudde dus. Ik heb d'r wel een paar weken in de buurt moeten werken. Die broodjes gezond daar zijn ook al zo lekker, zal volgende keer een balletje proeven.
juist, die jahquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar waar je rechts naar bornebroek gaat dus?
maar dan zullen die ballen wel heel lekker zijn
daar ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Naast Smudde dus. Ik heb d'r wel een paar weken in de buurt moeten werken. Die broodjes gezond daar zijn ook al zo lekker, zal volgende keer een balletje proeven.
afsluitend?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:25 schreef ReMcOrE het volgende:
afsluitende PaFiPo in het jubileumtopic dat ik zelf geopend heb
nee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
"Dus die gaat voorlopig nog nie doorbreken nie."
veel plezierquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Film kiekn
http://www.imdb.com/title/tt0465434
Preciesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee.
dat hej aj benzine in 'n dieselauto gooit
is goedquote:
op wat voor manier?quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga straks ook de zak chips open trekken. Maar eerst even mijn bezoek afwachten![]()
ok. dan krijg je mijn worst nietquote:
Ik hou alleen van HEMAworstquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ok. dan krijg je mijn worst niet
is er geen cafetaria in de buurt?
die zit hoogst waarschijnlijk dichtquote:
quote:
jaajaquote:
nee, broertje is er heen geweest, die loopt nu stage op 't Assink voor zijn opleiding tot docent Geschiedenisquote:
Ah, dan kom ik hem vast nog wel een keer tegen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, broertje is er heen geweest, die loopt nu stage op 't Assink voor zijn opleiding tot docent Geschiedenis
rooDtxeNlriGehTquote:
ja oniequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
zo Wouter, intelligent topic openen die kerel
@ Fems: hij is er volgens mij elke maandag, de hele dag meelopen met 1 klas...
ja, maar d'r zit nog meer achter. die aandeelhouders willen alleen geld zien. En ze oefenen zo druk uit op het bestuur. Die zijn dan genoodzaakt om te zorgen dat er minder kosten gemaakt worden. Dit gaat meestal gepaard met een ontslag. Maar maak je op deze manier de economie niet slapper?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:27 schreef ReMcOrE het volgende:
antwoord lijkt me ook wel logisch: aandelen uitgeven om geld binnen te halen van investeerders. en als de B.V. besluit geen/weinig dividend uit te keren, dan blijft het geld ook grotendeels in de onderneming
hoe ist?quote:
mooiquote:
oeh, ik heb daar 1 seizoen van op de computer staanquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:38 schreef Fems het volgende:
Oeh, ik ben allemaal liedjes aan het luisteren!
hier is het goed hequote:
Haha, jij liever dan ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier is het goed he
hard aan het werk
jij moest vanmiddag/vanavond toch werken of niet?quote:
Jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij moest vanmiddag/vanavond toch werken of niet?
ligt er ook aan hoeveel geld de aandeelhouders willen zien en dat dan weer gerelateerd aan de winst die een bedrijf maakt. als er na dividenduitkering nog genoeg overblijft, is er geen probleem. en dus geen druk op de kosten, geen ontslagen en geen verslapping...quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, maar d'r zit nog meer achter. die aandeelhouders willen alleen geld zien. En ze oefenen zo druk uit op het bestuur. Die zijn dan genoodzaakt om te zorgen dat er minder kosten gemaakt worden. Dit gaat meestal gepaard met een ontslag. Maar maak je op deze manier de economie niet slapper?
quote:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moet vanavond denk k ook werken, dus troost je met die gedachten
zoals Heineken. Daar is nu 100 miljoen minder winst gemaakt. 'maar' 1 miljard ipv 1,1 miljardquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ligt er ook aan hoeveel geld de aandeelhouders willen zien en dat dan weer gerelateerd aan de winst die een bedrijf maakt. als er na dividenduitkering nog genoeg overblijft, is er geen probleem. en dus geen druk op de kosten, geen ontslagen en geen verslapping...
de baas vroeg of dat kon. hij wou nog wat dingen doen waar die minimaal twee man voor nodig was, dus heb ik maar toegezegd.quote:
dat zie je wel goed, dat is een neerwaartse spiraal: gaat slecht --> mensen ontslaan --> mensen minder inkomen en dus minder besteden --> minder omzet voor jou --> gaat nog slechter --> mensen ontslaan etc.etc.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zoals Heineken. Daar is nu 100 miljoen minder winst gemaakt. 'maar' 1 miljard ipv 1,1 miljard
maargoed, om een beter resultaat te krijgen kunnen ze ontslagen niet uitsluiten.
Als je mensen ontslaat, dan creëer je consumenten met minder koopkracht. deze zullen dan minder te besteden hebben en zullen minder van jou afnemen.
zie ik dit verkeerd?
Dus je hebt een lange werkdag vandaag?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de baas vroeg of dat kon. hij wou nog wat dingen doen waar die minimaal twee man voor nodig was, dus heb ik maar toegezegd.
joah, vind ik niet erg. ik doe vanavond anders toch niets nuttigsquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus je hebt een lange werkdag vandaag?
dus waarom moeten die aandeelhouders altijd meer hebben? misschien ook iets met graaien te maken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zie je wel goed, dat is een neerwaartse spiraal: gaat slecht --> mensen ontslaan --> mensen minder inkomen en dus minder besteden --> minder omzet voor jou --> gaat nog slechter --> mensen ontslaan etc.etc.
Hahahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, vind ik niet erg. ik doe vanavond anders toch niets nuttigs
vind eigenlijk wel dat ik iets meer met werk ipv FOK! bezig moet
jij mag me anders ook wel even komen helpen met het werkquote:
omdat ik het in de pauze vanmorgen met iemand over had.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:09 schreef Roycoooooo het volgende:
Tuurlijk willen de aandeelhouders altijd meer! Zolang er maar winst wordt gemaakt hoor je ze niet, zodra t slecht beginnen ze met oproep te kraaien!
Vanwaar die vragen Ruler?!
Hoest met de carnaval?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:27 schreef Oldenzaal het volgende:
Laat ik ook maar eens posten in dit topic
laaznedlOquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:27 schreef Oldenzaal het volgende:
Laat ik ook maar eens posten in dit topic
ejtroojoJquote:
als het bedrijf het in een jaar goed gaat, willen ze dat ook terugzien in dividend. maar als begin 2009 blijkt dat de economie verslechtert en de jaarrekening 2008 wordt dan opgemaakt, kan besloten worden minder divident uit te keren met het oog op de komende jaren... alleen is dat vaak niet echt aan de aandeelhouders besteed, die willen rendement zien!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus waarom moeten die aandeelhouders altijd meer hebben? misschien ook iets met graaien te maken?
hoe rendement zien? wat bedoel je daar precies mee?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als het bedrijf het in een jaar goed gaat, willen ze dat ook terugzien in dividend. maar als begin 2009 blijkt dat de economie verslechtert en de jaarrekening 2008 wordt dan opgemaakt, kan besloten worden minder divident uit te keren met het oog op de komende jaren... alleen is dat vaak niet echt aan de aandeelhouders besteed, die willen rendement zien!!
aandeelhouders steken geld in een bedrijf om een deel van de winst (= dividend = rendement op hun investering) te krijgen... dus die hebben vaak geen boodschap aan of het nou goed of heel slecht gaat, die willen gewoon hun dividend hebben elk jaar. bemoeien zich vaak ook niet met de bedrijfsvoering.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe rendement zien? wat bedoel je daar precies mee?
die bemoeien zich wel met de bedrijfsvoering. Alleen als het slecht gaat. dan gaan ze druk op het bestuur uitoefenen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
aandeelhouders steken geld in een bedrijf om een deel van de winst (= dividend = rendement op hun investering) te krijgen... dus die hebben vaak geen boodschap aan of het nou goed of heel slecht gaat, die willen gewoon hun dividend hebben elk jaar. bemoeien zich vaak ook niet met de bedrijfsvoering.
dat ben ik met je eens, als het slecht gaat oefenen ze eerder druk uit op het bestuur om te zorgen dat de resultaten weer beter wordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die bemoeien zich wel met de bedrijfsvoering. Alleen als het slecht gaat. dan gaan ze druk op het bestuur uitoefenen.
tenminste, zo zie ik dat.
(; gipparg nooweg teh dniv kiquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]gnidrowraaweg edmeerv nee skluZ ...mosredna sella ej eod moraaW
in principe investeer jij nu niet meer in Heineken, maar degene die de aandelen bij de uitgifte kocht wel; dat geld kwam bij Heineken terecht! wat jij nu zou doen is gewoon handel...quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:55 schreef rulerofdeath het volgende:
en als je nu aandelen zou kopen van Heineken, dan heeft dat toch eigenlijk niets meer te maken met investeren in Heineken ofwel?
de smiley pakt hij andersom lekker nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
(; gipparg nooweg teh dniv ki
(':quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
(; gipparg nooweg teh dniv ki
handel en winst vangen van dat dividend enzo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in principe investeer jij nu niet meer in Heineken, maar degene die de aandelen bij de uitgifte kocht wel; dat geld kwam bij Heineken terecht! wat jij nu zou doen is gewoon handel...
beetje jammerquote:[..]
de smiley pakt hij andersom lekker niet
-O_quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]WouterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
denk niet dat jij moeilijk gaat doen als je i.p.v. 0,25 maar 0,22 per aandeel aan dividend krijgtquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:12 schreef rulerofdeath het volgende:
en als jij/ik/wiedanook geen winst vangt, dan ga je schreeuwen omdat je vind dat je meer moet krijgen. en zo worden er mensen ontslagen.
toch?
zou je denken?!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:15 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, en volgens mij is dit een van de meest intelligente topics in de ToF! reeks
zonder examen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:17 schreef Fems het volgende:
Zo. ik heb vandaag weer niemand aangereden.
Waarom kan het hier in NL niet gewoon zo gaan als in Amerika. Gewoon een paar maandjes met je ouders rijden en dan dat rijbewijs op zak .
olemlAokraMquote:
tjah, in die graaicultuur van tegenwoordig is het gek als je dan niet gaat huilenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk niet dat jij moeilijk gaat doen als je i.p.v. 0,25 maar 0,22 per aandeel aan dividend krijgt
klein beetjequote:[..]
zou je denken?!
Wat doen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Woei, ik ga in de meivakantie naar Amerika
bliksemsquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Woei, ik ga in de meivakantie naar Amerika
je hoeft niet te huilen hoor Wouter, het geeft niks!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, in die graaicultuur van tegenwoordig is het gek als je dan niet gaat huilen
[..]
klein beetje
maar zo gaat dat toch tegenwoordigquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hoeft niet te huilen hoor Wouter, het geeft niks!
moah, vind techniek-praat veel ToF-ferquote:het is wel hele ToF-fe praatslechte garp, ik weet
dan wil ik niet weten wat voor kadavers er achter het stuur kruipenquote:
maar daar weet ik heul niks vanquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar zo gaat dat toch tegenwoordig
[..]
moah, vind techniek-praat veel ToF-fer
programma's als Pimp My Ride leven van de mensen die zo hun rijbewijs halen en auto gaan rijdenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan wil ik niet weten wat voor kadavers er achter het stuur kruipen
en hoe wil je controleren of iemand les heeft gehad of überhaubt weet hoe een auto werkt?
mijn auto moet ook gepimpt wordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar daar weet ik heul niks vanen zo gaat dat inderdaad in deze crisis, om elke cent wordt gevochten!!
[..]
programma's als Pimp My Ride leven van de mensen die zo hun rijbewijs halen en auto gaan rijden
aan de foto in het vorige topic te zien kan dat ding inderdaad wel wat 'pimpen' gebruikenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn auto moet ook gepimpt worden
ik heb een klein deukje
hoezo? daar ziet ie er nog wel goed uitquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
aan de foto in het vorige topic te zien kan dat ding inderdaad wel wat 'pimpen' gebruiken
was maar een garpquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo? daar ziet ie er nog wel goed uit
maar de zijkant is iets anders(zie fobo
)
botsing met een buurjongen. over het hoofd gezienquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was maar een garpen waar heb je dat krasje opgelopen dan?
Omdat wij beter rijles hebben van een pro, waardoor ook de verkeersveiligheid stukken hoger ligt. Welke als direct gevolg heeft minder doden en gewonden. (en minder schade)quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:17 schreef Fems het volgende:
Zo. ik heb vandaag weer niemand aangereden.
Waarom kan het hier in NL niet gewoon zo gaan als in Amerika. Gewoon een paar maandjes met je ouders rijden en dan dat rijbewijs op zak .
vooral dat laatste kan heel veel kostenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Omdat wij beter rijles hebben van een pro, waardoor ook de verkeersveiligheid stukken hoger ligt. Welke als direct gevolg heeft minder doden en gewonden. (en minder schade)
Die was tegen mij neem ik aan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:46 schreef Roycoooooo het volgende:
Waar ga je precies naar toe @ US of A?? Super vet, staat voor volgend jaar op de planning! Race dan ook ff langs een Abercrombie & Fitch store
!
je zit er midden inquote:
Samen met Marloesquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die was tegen mij neem ik aan?
We gaan naar Oakland, naast San Fransisco
dat noemt men meestal neukenquote:
ik heb 2 delen van woman seeking womanquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog ff snel fappen op Lesbian.Orgy.XXX en dan slapen
ZOMFGquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:22 schreef Intelligence het volgende:
Moggel, ik meld mij ook weer eens, dit x vanuit Hengeloooo
Nee, dat durf ik al niet eens meerquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zou maar geen persoonlijk dingen meer vertellen
Jah sorry, had niet gequotequote:Op woensdag 18 februari 2009 17:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die was tegen mij neem ik aan?
We gaan naar Oakland, naast San Fransisco
De vader van mn beste vriendin woont daar, daar verblijven we, en dan gaan we Oakland bekijkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jah sorry, had niet gequote!
Tohoofff, ga je rond trekken of wat...? Wij wouden dit jaar een maand naar Amerika (rond trekken west-kust) maar gaat niet door. Nu plannen om met paar matties volgend jaar deze reis maar te gaan maken!
MOGGEL
Helemaal chill! Hoelang ga je? En je gaat niet naar SF?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De vader van mn beste vriendin woont daar, daar verblijven we, en dan gaan we Oakland bekijken
tupac ligt toch onder de zoden?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Helemaal chill! Hoelang ga je? En je gaat niet naar SF?Ben niet echt bekend met Oakland maar is daar veel te zien?
Tupac woont er ook!
wat ben je vroeg wakkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De vader van mn beste vriendin woont daar, daar verblijven we, en dan gaan we Oakland bekijken
Wouterquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:17 schreef rulerofdeath het volgende:
trouwens, Mogguh Nathalie![]()
en Roy
hoe is jouw planning zaterdag dan?quote:
Gewoon een weekje. De donderdag van de meivakantie tot de donderdag erna.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Helemaal chill! Hoelang ga je? En je gaat niet naar SF?Ben niet echt bekend met Oakland maar is daar veel te zien?
Tupac woont er ook!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:17 schreef rulerofdeath het volgende:
trouwens, Mogguh Nathalie![]()
en Roy
omdat je tot laat gewerkt hebtquote:
quote:
Ja ach. Red Bull geeft je vleugelsquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat je tot laat gewerkt hebt
quote:
Late reactie, maar toch.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe is jouw planning zaterdag dan?
hoe ben jij verkleed dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:34 schreef Fems het volgende:
Nou, als je me ziet moet je maar zwaaien.
Dan kijk ik vast heel verbaasd.
jupquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:35 schreef ReMcOrE het volgende:
's middags tent in Haakbsergen Wouter?
ik was net te laatquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:37 schreef Fems het volgende:
ja, die bedoelt die!
(ik antwoord even voor wouter)
dat laatstequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:38 schreef ReMcOrE het volgende:
waar staat die tent dan?en is dat met kaartverkoop, of gewoon inloop? anders kom ik nog ff kijken, of ik mezelf dan verkleed weet ik nog niet
PS: of toevallig dezelfde tent als vorig jaar bij de parkeerplaats bij De Bron stond?
Jup, de tent staat weer bij de Bron.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:38 schreef ReMcOrE het volgende:
waar staat die tent dan?en is dat met kaartverkoop, of gewoon inloop? anders kom ik nog ff kijken, of ik mezelf dan verkleed weet ik nog niet
PS: of toevallig dezelfde tent als vorig jaar bij de parkeerplaats bij De Bron stond?
maar hoe kan ik jou herkennen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou niet durvenquote:
kijk aan, misschien ben ik er dan nog wel ff (niet verkleed)quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:39 schreef Fems het volgende:
[..]
Jup, de tent staat weer bij de Bron.
En volgens mij is het gewoon inloop, iniedergeval, dat heb ik begrepen!
Vriendin van me staat achter de bar, dus dat is mooi handig
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:41 schreef Fems het volgende:charmant FemkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
ken ik inderdaad nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:21 schreef Fems het volgende:
Noh, zo erg is die toch niet?![]()
Ehm, denk niet dat jij haar kent, mariël
ik heb eerst zelf wedstrijd, dus laatste deel hopelijk meepakken in de kantinequote:
Als bandlid van BZBHquote:
Band Zonder BH was het toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als bandlid van BZBHEen knalroze overall met opdrukken.
Jep. Logo staat er wel op. Hahaha, die overall is zo tofquote:
wat voor logo heeft de band dan? en het is een XXL?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jep. Logo staat er wel op. Hahaha, die overall is zo tofWel te groot... maar ja.
grote jongenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:13 schreef Rikketik het volgende:
* Rikketik post nog even snel in het jubileumtopic.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:24 schreef Rikketik het volgende:
Ja, ik dacht net: is ToF dood of zo? En toen kwam ik er achter dat er al een nieuw topic was.
quote:
pff, waar haal je die vandaan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:34 schreef Samzz het volgende:
Een bril op de neus in het Twents
Heb me net gruwelijk vermaakt met oude twentse woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |