Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
jij ook jojoortjequote:
ook een stukje?quote:
kom maar halenquote:
dat ziet er wel lekker uitquote:
viesterdquote:
spammen krengquote:
what's next?quote:
keep it goingquote:
ik weet niet wat ik hier in de kast heb liggenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb nog een zak Lays Cheese & Onion, maar daar heb ik nog geen zin in
dat zejt ze altiedquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:01 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb liever een frikandel speciaal
Waar?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
een balletje mayo ga ik voor
alleen haal hem dan wel in Almelo
das een eind veur'n veur 'n (struikel nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
een balletje mayo ga ik voor
alleen haal hem dan wel in Almelo
Ik ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb nog een zak Lays Cheese & Onion, maar daar heb ik nog geen zin in
als je van Hengelo komt 1e afslag bij Almelo en dan onderaan rechts, bijna gelijk aan de linkerkant dat tankstationquote:
we zijn wel een keer vanaf Lucky in Rijssen via Almelo naar huis gereden voor een balletjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das een eind veur'n veur 'n (struikel niet) balletje
bij al die autozaken?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je van Hengelo komt 1e afslag bij Almelo en dan onderaan rechts, bijna gelijk aan de linkerkant dat tankstation
quote:[..]
we zijn wel een keer vanaf Lucky in Rijssen via Almelo naar huis gereden voor een balletje
bij de 1e stoplichten op de weg rechts als je vanaf snelweg komt, maken wij altijd een U-bocht en dan gelijk recht het tankstation op, weet niet precies welke autozaak daar naastzitquote:
Naast Smudde dus. Ik heb d'r wel een paar weken in de buurt moeten werken. Die broodjes gezond daar zijn ook al zo lekker, zal volgende keer een balletje proeven.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij de 1e stoplichten op de weg rechts als je vanaf snelweg komt, maken wij altijd een U-bocht en dan gelijk recht het tankstation op, weet niet precies welke autozaak daar naastzit
en kun je nagaan hoe lekker die balletjes zijn![]()
daar waar je rechts naar bornebroek gaat dus?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij de 1e stoplichten op de weg rechts als je vanaf snelweg komt, maken wij altijd een U-bocht en dan gelijk recht het tankstation op, weet niet precies welke autozaak daar naastzit
en kun je nagaan hoe lekker die balletjes zijn![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Naast Smudde dus. Ik heb d'r wel een paar weken in de buurt moeten werken. Die broodjes gezond daar zijn ook al zo lekker, zal volgende keer een balletje proeven.
juist, die jahquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar waar je rechts naar bornebroek gaat dus?
maar dan zullen die ballen wel heel lekker zijn
daar ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Naast Smudde dus. Ik heb d'r wel een paar weken in de buurt moeten werken. Die broodjes gezond daar zijn ook al zo lekker, zal volgende keer een balletje proeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |