abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67821428
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:50 schreef Gabbylicious het volgende:
Toch eigenlijk best triest dat je op voorhand al weet dat je de voorronde niet door komt.

Hoewel, als je een club als Fiorentina, HSV etc tegenkomt je een grotere kans hebt dan tegen één of ander oostblok.
Dat vind ik niet zo heel triest, maar juist realistisch. De subtop in de grote voetballanden is alleen maar sterker geworden en de Nederlandse competitie juist zwakker.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 8 april 2009 @ 10:56:54 #127
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_67821582
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:52 schreef Breach het volgende:

[..]

Dat vind ik niet zo heel triest, maar juist realistisch. De subtop in de grote voetballanden is alleen maar sterker geworden en de Nederlandse competitie juist zwakker.
Ben ik het oneens met je. De Nederlandse competitie is er alleen maar sterker op geworden. We gaan voor het eerst in bijna dertig jaar een andere kampioen zien dan de traditionele top-3. Twente is enorm gegroeid (kwamen ook Europees ver), Groningen draait al een paar jaar heel goed.
WOS'ser for life.
pi_67821622
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:52 schreef Sieps het volgende:
Welke clubs kan Ajax/Twente dan treffen in de 3e voorronde zoals het er nu voorstaat in de Europese competities?
Clubs als Standard Luik/Anderlecht, Zenit, Celtic/Rangers in de derde voorronde. En daarna eventueel de nummers drie/vier uit Italië, Spanje, Duitsland, Frankrijk, Engeland.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67821635
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:56 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Ben ik het oneens met je. De Nederlandse competitie is er alleen maar sterker op geworden. We gaan voor het eerst in bijna dertig jaar een andere kampioen zien dan de traditionele top-3. Twente is enorm gegroeid (kwamen ook Europees ver), Groningen draait al een paar jaar heel goed.
Nivellering, betekent niet dat het niveau stijgt
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_67821654
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:31 schreef Breach het volgende:

[..]

Inderaad, we zijn er alleen maar op achteruit gegaan. Laat Ajax maar lekker 3e worden. Dan hebben we komend seizoen ook niet die domper dat we meteen weer CL mislopen en we dus weer met een hoop speculaties aan het nieuwe seizoen beginnen. Bovendien hebben we er niks te zoeken.
Mwah. Als het nu niet zou lukken is er geen sprake van een blamage zoals tegen Slavia en Kopenhagen. Denk dat dat bij iedereen wel duidelijk is. Via de voorronden alsnog CL halen is gewoon 'mooi meegenomen', als het ware.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67821748
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:58 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Mwah. Als het nu niet zou lukken is er geen sprake van een blamage zoals tegen Slavia en Kopenhagen. Denk dat dat bij iedereen wel duidelijk is. Via de voorronden alsnog CL halen is gewoon 'mooi meegenomen', als het ware.
Tegen Kopenhagen was ook geen blamage als iedereen objectief was. Een tegenstander die gewoon prima kon voetballen en een bal van Vermaelen die op miraculeuze wijze in de eigen goal verdwijnt.

De pers werkt nu eenmaal zo. Let maar op als het volgend jaar gebeurd. Heb je dit seizoen niks gewonnen, loop je meteen weer CL mis en bij de eerstvolgende nederlaag is het weer prijs. Het is voor Ajax belangrijk dat er rust in de club blijft.
pi_67821821
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:01 schreef Breach het volgende:

[..]

Tegen Kopenhagen was ook geen blamage als iedereen objectief was. Een tegenstander die gewoon prima kon voetballen en een bal van Vermaelen die op miraculeuze wijze in de eigen goal verdwijnt.

De pers werkt nu eenmaal zo. Let maar op als het volgend jaar gebeurd. Heb je dit seizoen niks gewonnen, loop je meteen weer CL mis en bij de eerstvolgende nederlaag is het weer prijs. Het is voor Ajax belangrijk dat er rust in de club blijft.
Ok, nouja. Laten we de discussie over Kopenhagen verder even buiten beschouwing laten dan. Op FC Twente was toch ook niemand boos na de kansloze missie tegen Arsenal? Niet dat Ajax nu met 0-2 en 4-0 moet verliezen in haar jacht op de groepsfase ofzo, maar als je er tegen dat soort clubs uitgaat, is er geen enkele reden voor paniek, vind ik.
pi_67821890
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:03 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ok, nouja. Laten we de discussie over Kopenhagen verder even buiten beschouwing laten dan. Op FC Twente was toch ook niemand boos na de kansloze missie tegen Arsenal? Niet dat Ajax nu met 0-2 en 4-0 moet verliezen in haar jacht op de groepsfase ofzo, maar als je er tegen dat soort clubs uitgaat, is er geen enkele reden voor paniek, vind ik.
Waar Ajax ook speelt en hoeveel jaren we ook geen kampioen zijn geworden. Van Ajax wordt altijd verwacht dat ze kunnen winnen. Toen Twente Arsenal lootte zei iedereen: 'Dat worden 2 wedstrijden waarin Twente moet genieten'. Dat zal bij Ajax nooit het geval zijn.
pi_67822058
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:05 schreef Breach het volgende:

[..]

Waar Ajax ook speelt en hoeveel jaren we ook geen kampioen zijn geworden. Van Ajax wordt altijd verwacht dat ze kunnen winnen. Toen Twente Arsenal lootte zei iedereen: 'Dat worden 2 wedstrijden waarin Twente moet genieten'. Dat zal bij Ajax nooit het geval zijn.
Van het verschil tussen genieten en presteren ben ik het met je eens, maar niemand mag vandaag de dag meer verwachten dat Ajax zomaar Arsenal even uitschakelt. Hoe pijnlijk die conclusie ook is.

Maargoed, eerst plek twee maar eens veiligstellen. Of niet natuurlijk.
  donderdag 9 april 2009 @ 13:07:47 #135
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67860795
Volgens mij kom je eerst in de derde voorronde een stel prutsers tegen van niveautje Kopenhagen, waarna je tegen de nummers 4 van Engeland, Spanje, Italië en de nummers 3 van Frankrijk, Duitsland en Portugal moet.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_67860841
  donderdag 9 april 2009 @ 22:43:30 #137
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_67880024
Uefa cup is de goede naam en niet "europa league"
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_67880112
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Uefa cup is de goede naam en niet "europa league"
Als je dingen wilt herstellen, doe het dan goed. Europa League is wel correct.
pi_67881765
'Dit wordt m'n mooiste 'truc'

ALKMAAR - Louis van Gaal won in zijn rijke trainerscarrière al eens de Champions League, de wereldbeker en twee keer de landstitel in Spanje. Die prestaties staan volgens de eigenzinnige oefenmeester van AZ echter in de schaduw van het aanstaande kampioenschap van de club uit Alkmaar.

,,Dit wordt in mijn ogen mijn grootste kunststukje,’’ zei Van Gaal donderdag in de aanloop naar de competitiewedstrijd tegen NAC Breda.

AZ heeft de titel met een overwinning vrijdag in Breda bijna binnen. Als de twee overgebleven concurrenten FC Twente en Ajax vervolgens in het weekeinde punten verspelen, is de tweede landstitel uit de historie van AZ al een feit. In Alkmaar hopen ze echter stiekem dat de nummers twee en drie van de eredivisie hun wedstrijd winnen, zodat AZ volgende week zaterdag tegen Vitesse op eigen kracht kampioen kan worden.

,,Eigenlijk had het twee jaar geleden al moeten gebeuren,’’ refereerde Van Gaal aan de anticlimax op Woudestein. AZ ging toen op de laatste speeldag als koploper van de eredivisie onderuit bij Excelsior (3-2) en zag de schaal uiteindelijk naar PSV gaan.

Van een ’revanche’ op die misgelopen titel wilde Van Gaal donderdag echter niet spreken. ,,Deze jaargang is veel knapper dan twee jaar geleden. We hebben nu al een punt meer dan toen,’’ zei hij op de website van zijn club. ,,Voor de spelers is het geweldig. Deze jongens hebben dit nog nooit meegemaakt. Straks kunnen ze zeggen: ik ben kampioen van Nederland geworden.’’

Voor de oefenmeester wordt het zijn zesde landstitel als trainer. Met Ajax werd Van Gaal kampioen in 1994, 1995 en 1996. De Nederlander leidde FC Barcelona vervolgens in 1998 en 1999 naar de titel in Spanje. Beide clubs behoorden op dat moment tot de Europese top, iets wat nog niet opgaat voor AZ. Toch wilde Van Gaal wel een vergelijking trekken met zijn voormalige werkgevers. ,,De faciliteiten bij AZ zijn echt fantastisch, die zijn zelfs bij Barcelona niet zo goed als hier. Ons complex is ook beter dan dat van Ajax, Feyenoord en PSV.’’

Van Gaal verklaarde dat AZ het huidige succes vooral te danken heeft aan de visie van de club. ,,We werken hier met korte lijnen. Ik heb vandaag nog een speler gesproken die vertelde niet weg te willen omdat de faciliteiten en omstandigheden hier zo goed zijn. Dat is een groot compliment. Ook voor voorzitter Dirk Scheringa is het succes fantastisch. Hij heeft hier op gewacht, dit is zijn ambitie. Hij heeft veel geld en energie in deze club gestoken.’’

De vraag die nog open blijft staan, is wat AZ volgend jaar te zoeken heeft in de Champions League. Van Gaal was daar na het zien van de kwartfinalewedstrijd tussen Barcelona en Bayern München duidelijk over. ,,Als ik Barcelona zo zie spelen, dan kunnen wij ons daar niet aan meten. Maar wij kunnen het wel beter dan de wijze waarop Bayern München speelde.’’

http://www.sportwereld.nl(...)mn_mooiste_truc.html

Een Grootheid deze Louis von Gahl.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  vrijdag 10 april 2009 @ 00:39:48 #140
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_67883359
Laten we het hopen
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  vrijdag 10 april 2009 @ 02:15:53 #141
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_67884594
Dat worden sowieso zes fantastische wedstrijden. AZ komt, als we eerlijk zijn, natuurlijk tekort om tegen topclubs vol grootverdienende wereldspelers op te kunnen, maar ik zie ze ook zeker weten niet afgeslacht worden als ze minstens zo sterk blijven spelen als op dit moment. Bovendien zul je niet iedere wedstrijd tegen een Barcelona hoeven, en ook die hebben soms een slechte dag.

Met een beetje gunstige loting moet een derde plek er wel inzitten, en wie weet zelfs een overwintering, AZ en Europa is meestal toch een vrij gelukkig huwelijk gebleken. Afgezien van vorig jaar dan, maar toen ging alles mis. Trouwens, ondanks die vloek van dat jaar toch nog mooi gelijkgespeeld tegen Zenit, met tien man nog zelfs.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_67886552
Volgend jaar gaan ze in Alkmaar weer roepen dat ze ze goed niet zijn en dat je er niets van kan verwachten.
  vrijdag 10 april 2009 @ 15:25:35 #143
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_67897456
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 09:09 schreef TIM-846 het volgende:
Volgend jaar gaan ze in Alkmaar weer roepen dat ze ze goed niet zijn en dat je er niets van kan verwachten.
Als ze over een paar weken officieel kampioen zijn roepen ze nog dat er niets beslist is en het draaiboek nog niet klaar is.
pi_67926578
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 09:09 schreef TIM-846 het volgende:
Dit wordt nu al geroepen door supporters van andere clubs, vooral in Amsterdam. AZ is helemaal niet goed, en heeft geluk dat de top 3 niet thuis geeft., volgend jaar wordt het minder blabla.

Volgend jaar is Ajax wederom topfavoriet voor de titel.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_68179432
TT gewijzigd.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 19 april 2009 @ 19:34:47 #146
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_68179697
Na vandaag zou ik Twente nog steeds niet afschrijven, ondanks de moeilijke wedstrijden de komende weken.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zondag 19 april 2009 @ 19:35:39 #147
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68179733
Als we zaterdag winnen zie ik het heel positief in
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 19 april 2009 @ 20:17:45 #148
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_68181399
Tsja, ik denk nog steeds dat Ajax voor speelronde 34 minimaal gelijk staat in punten met Twente, waardoor ze aan een gelijkspel in de onderlinge wedstrijd genoeg hebben.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 19 april 2009 @ 20:24:52 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68181700
het gaat gewoon tussen Ajax en Twente, PSV en Heerenveen erbij halen is wel heel optimistisch
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 19 april 2009 @ 20:25:36 #150
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_68181729
twente of ajax, daar gaat het tussen. durf het niet te zeggen wie 2 wordt
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')