wij ook nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:02 schreef Bluezz het volgende:
Karrel en dromen, mijn associatie hou ik maar voor me![]()
Hier geen buikgriepsels of verkoudheden, ik heb dat eigenlijk nooit
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:20 schreef DarkElf het volgende:
In t kader van je moet toch eten ben ik kippastei aan t maken...
ben benieuwd of we t ook echt gaan eten
Wat voor bouillon wil je maken? Groenten, vlees, kip of visbouillon/fond?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:55 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
En je bent toch wel een échte keukenprinses als je met buikgriep nog gaat staan koken!![]()
O en jongens, help mij even in mijn dinertje-topic. Ik wil weten hoe je bouillon maakt.
Paddestoelenbouillon! (Dat kan toch?).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat voor bouillon wil je maken? Groenten, vlees, kip of visbouillon/fond?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
En je bent toch wel een échte keukenprinses als je met buikgriep nog gaat staan koken!![]()
O en jongens, help mij even in mijn dinertje-topic. Ik wil weten hoe je bouillon maakt.
kuddegedrag k_manquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:43 schreef k_man het volgende:
Waarom moet iedereen zo nodig ziek worden? Ik zie de lol er niet van in.
Tnxx voor de tipquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:49 schreef DarkElf het volgende:
oh ja voor de filmkijkers:
Van de week hebben we "Tropa de Elite" gezien, oftewel "elite squad" .. Zeker wel een aanrader.
imdb info
Wat is een halvequote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:55 schreef Liejannuh het volgende:
Telt een halve migraine aanval ook als ziek zijn?
Een halve is nu volgens mij gewoon een hele.quote:
Dat wel natuurlijk!quote:
Ik noemde een halve wel eens eentje die maar een dag duurdequote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:57 schreef MuadDib het volgende:
Een halve is nu volgens mij gewoon een hele.
Geprobeerd!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |