Wat een onzin.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:28 schreef jimmyrodgers het volgende:
Al die "mensen" hier die naar die neger rap troep luisterenWiggers.
rock ? geef mij maar zware industrialquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:03 schreef Crane het volgende:
Voorbeeldje:
[..]
Wat een onzin.
Nu is het wat anders dat je als blanke praat en je kleedt als een gemiddelde Bijlmer-bewoner maar waarom zou je als blanke meteen een 'wigger' zijn als je van oorsprong zwarte muziekstijlen als soul, r&b, hip-hop, reggae(ton) etc. kan waarderen?
Klacht: domme conservatieve rock-liefhebbers.
Aan zwarte muziek denk ik de blues, country en rock. En waar komt TS mee aanzetten?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:03 schreef Crane het volgende:
Voorbeeldje:
[..]
Wat een onzin.
Nu is het wat anders dat je als blanke praat en je kleedt als een gemiddelde Bijlmer-bewoner maar waarom zou je als blanke meteen een 'wigger' zijn als je van oorsprong zwarte muziekstijlen als soul, r&b, hip-hop, reggae(ton) etc. kan waarderen?
Hoor wie het zegtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:05 schreef Biels het volgende:
Terecht topic overigens, al die langharige werkschuwe kutalto's zitten gewoon al zolang in een sociaal isolement dat ze in hun eigen waanzin zijn gaan geloven.
Ik tel 3 fouten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:09 schreef fyah het volgende:
ik vindt als je blank bent moey je ook gewoon muziek downloade die andere blanken hebben gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:12 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ik tel 3 fouten.Ik tel maar een fout (of telt de schrijver van dit stukje proza niet mee als fout?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
Suprise!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:03 schreef Crane het volgende:
Voorbeeldje:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:09 schreef fyah het volgende:
ik vindt als je blank bent moey je ook gewoon muziek downloade die andere blanken hebben gemaakt
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:12 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ik tel 3 fouten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag verwijderen
Omdat dit topic saai dreigt te worden door het paranoïde ge-edit van BOWA heb ik jimmyrodgers per pm op de hoogte gesteld van dit topic.quote:
Ja wow... copy paste.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:15 schreef Agiath het volgende:
Crane is terug, en hoe
Zie PIquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:18 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ja wow... copy paste.Nouhou wat een staaltje van originaliteit en intelligentie.
Nee. Ik noem gewoon even de feiten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:09 schreef Morbid_Angel het volgende:
[..]
Hoor wie het zegtwil jij nou de kraakwereld vergelijken met de metal/rock wereld ?
Sinds wanneer staan metalheads bekend om werkschuwe kutalto's te zijn ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee. Ik noem gewoon even de feiten.
Sinds het begin der tijden. Anders was je wel naar de kapper geweest, nietwaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:23 schreef Morbid_Angel het volgende:
[..]
Sinds wanneer staan metalheads bekend om werkschuwe kutalto's te zijn ?
Vertel ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Sinds het begin der tijden. Anders was je wel naar de kapper geweest, nietwaar.
ja gewoon ik ken zo'n jongen die woont nog thuis en ik zie hem nooit werken. plus hij luistert ook gitaarmuziek dus je gaat me niet wijs maken dat dat niks wilzeggen. ja ok hij luistert ook soms andere muziek maar dat is voor een andere topic.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:23 schreef Morbid_Angel het volgende:
[..]
Sinds wanneer staan metalheads bekend om werkschuwe kutalto's te zijn ?
Ik denk dat jij de kraakwereld, de punkwereld, de metalwereld en de hippie wereld als een geheel ziet.quote:
Nee hoor. Ik heb het toch specifiek over langharige werkschuwe kutalto's?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:28 schreef Morbid_Angel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de kraakwereld, de punkwereld, de metalwereld en de hippie wereld als een geheel ziet.
Is het toch ook. Een stinkbendequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:28 schreef Morbid_Angel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de kraakwereld, de punkwereld, de metalwereld en de hippie wereld als een geheel ziet.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:30 schreef jimmyrodgers het volgende:
Ik ben wel conservatief, maar geen Rock fan. Negers en Blanken zijn gewoon een ander soort met andere culturen die je niet mengen moet.n
from a to z.quote:
aha dus geen metalheads.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb het toch specifiek over langharige werkschuwe kutalto's?
Je zou eens moeten weten, onlangs zat de antifa nog te zeiken dat de metalwereld racistischfascistischnazi isquote:
Ja, dat klopt toch precies met de haat tegen negermuziek. Heb jij wel een punt?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:32 schreef Morbid_Angel het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten, onlangs zat de antifa nog te zeiken dat de metalwereld racistischfascistischnazi is
quote:
vind je het gekquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, dat klopt toch precies met de haat tegen negermuziek. Heb jij wel een punt?
Country = zwarte muziekquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:06 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Aan zwarte muziek denk ik de blues, country en rock. En waar komt TS mee aanzetten?FUCKING TROEP
quote:
Party Pooper ben je vandaag wel hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef Maisnon het volgende:
Nu kan ik nog een keer het trollplaatje posten, yes.
[ afbeelding ]
Ja dat is zwarte muziek, maar iemand die een beetje verstand van de muziekgeschiedenis heeft weet dat gewoon.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:36 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Country = zwarte muziek
De laatste neger die bij een countryfestival werd waargenomen maakte volgens mij hooguit de wc's schoon.
quote:De oorsprong ligt in de smeltkroes van alle nationaliteiten, die in de 18e eeuw naar de Nieuwe Wereld trokken om daar een nieuw leven te beginnen. Veel emigranten brachten natuurlijk hun muziekinstrumenten mee en na een week hard werken kwam men op zaterdag bij elkaar om te ontspannen en muziek te maken. Hier ligt de oorsprong van de hedendaagse Country & Western.
Waarom kies je geen quote die je punt wél ondersteunt?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:42 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ja dat is zwarte muziek, maar iemand die een beetje verstand van de muziekgeschiedenis heeft weet dat gewoon.
[..]
Wat is er niet ondersteunend aan skatjuh?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:47 schreef Frollo het volgende:
[..]
Waarom kies je geen quote die je punt wél ondersteunt?
Twintig punten plus combo's maal 400 plus de bonusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:47 schreef -skippybal- het volgende:
Ik luister alles! Als het maar goed klinkt en is.
Zo! Ik ben het meest stoer!
Nee helemaal niet je luister dus ook urban "muziek"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:47 schreef -skippybal- het volgende:
Ik luister alles! Als het maar goed klinkt en is.
Zo! Ik ben het meest stoer!
Oh, het is Iers?!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:42 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ja dat is zwarte muziek, maar iemand die een beetje verstand van de muziekgeschiedenis heeft weet dat gewoon.
[..]
Wat begrijp je niet aan 'als het maar goed is'?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:48 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Nee helemaal niet je luister dus ook urban "muziek"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |