Wat een onzin.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:28 schreef jimmyrodgers het volgende:
Al die "mensen" hier die naar die neger rap troep luisterenWiggers.
rock ? geef mij maar zware industrialquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:03 schreef Crane het volgende:
Voorbeeldje:
[..]
Wat een onzin.
Nu is het wat anders dat je als blanke praat en je kleedt als een gemiddelde Bijlmer-bewoner maar waarom zou je als blanke meteen een 'wigger' zijn als je van oorsprong zwarte muziekstijlen als soul, r&b, hip-hop, reggae(ton) etc. kan waarderen?
Klacht: domme conservatieve rock-liefhebbers.
Aan zwarte muziek denk ik de blues, country en rock. En waar komt TS mee aanzetten?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:03 schreef Crane het volgende:
Voorbeeldje:
[..]
Wat een onzin.
Nu is het wat anders dat je als blanke praat en je kleedt als een gemiddelde Bijlmer-bewoner maar waarom zou je als blanke meteen een 'wigger' zijn als je van oorsprong zwarte muziekstijlen als soul, r&b, hip-hop, reggae(ton) etc. kan waarderen?
Hoor wie het zegtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:05 schreef Biels het volgende:
Terecht topic overigens, al die langharige werkschuwe kutalto's zitten gewoon al zolang in een sociaal isolement dat ze in hun eigen waanzin zijn gaan geloven.
Ik tel 3 fouten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:09 schreef fyah het volgende:
ik vindt als je blank bent moey je ook gewoon muziek downloade die andere blanken hebben gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:12 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ik tel 3 fouten.Ik tel maar een fout (of telt de schrijver van dit stukje proza niet mee als fout?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
Suprise!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:03 schreef Crane het volgende:
Voorbeeldje:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:09 schreef fyah het volgende:
ik vindt als je blank bent moey je ook gewoon muziek downloade die andere blanken hebben gemaakt
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:12 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ik tel 3 fouten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag verwijderen
Omdat dit topic saai dreigt te worden door het paranoïde ge-edit van BOWA heb ik jimmyrodgers per pm op de hoogte gesteld van dit topic.quote:
Ja wow... copy paste.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:15 schreef Agiath het volgende:
Crane is terug, en hoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |