Zie PIquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:18 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ja wow... copy paste.Nouhou wat een staaltje van originaliteit en intelligentie.
Nee. Ik noem gewoon even de feiten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:09 schreef Morbid_Angel het volgende:
[..]
Hoor wie het zegtwil jij nou de kraakwereld vergelijken met de metal/rock wereld ?
Sinds wanneer staan metalheads bekend om werkschuwe kutalto's te zijn ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee. Ik noem gewoon even de feiten.
Sinds het begin der tijden. Anders was je wel naar de kapper geweest, nietwaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:23 schreef Morbid_Angel het volgende:
[..]
Sinds wanneer staan metalheads bekend om werkschuwe kutalto's te zijn ?
Vertel ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Sinds het begin der tijden. Anders was je wel naar de kapper geweest, nietwaar.
ja gewoon ik ken zo'n jongen die woont nog thuis en ik zie hem nooit werken. plus hij luistert ook gitaarmuziek dus je gaat me niet wijs maken dat dat niks wilzeggen. ja ok hij luistert ook soms andere muziek maar dat is voor een andere topic.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:23 schreef Morbid_Angel het volgende:
[..]
Sinds wanneer staan metalheads bekend om werkschuwe kutalto's te zijn ?
Ik denk dat jij de kraakwereld, de punkwereld, de metalwereld en de hippie wereld als een geheel ziet.quote:
Nee hoor. Ik heb het toch specifiek over langharige werkschuwe kutalto's?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:28 schreef Morbid_Angel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de kraakwereld, de punkwereld, de metalwereld en de hippie wereld als een geheel ziet.
Is het toch ook. Een stinkbendequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:28 schreef Morbid_Angel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de kraakwereld, de punkwereld, de metalwereld en de hippie wereld als een geheel ziet.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:30 schreef jimmyrodgers het volgende:
Ik ben wel conservatief, maar geen Rock fan. Negers en Blanken zijn gewoon een ander soort met andere culturen die je niet mengen moet.n
from a to z.quote:
aha dus geen metalheads.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb het toch specifiek over langharige werkschuwe kutalto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |