Geldt dit ook voor de spreekwoordelijke klok die gaat tikken?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
hormonen winnen het van de vrouw.
en die zijn er dan in overvloed.
zei ik dit net niet ook al?
Dat probeer ik ook te doen (lukt me niet altijd)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel
Zelfs als ik al een tijdje in een relatie zat "Hoi, ik ben nu even jaloers, dus zeg even dat ik de allerleukste ben en geef me een knuffel, dan zeur ik verder niet meer"
Baai Rivalquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:02 schreef rival het volgende:
dames en heren
houden jullie het netjes vanavond!
en niet teveel topics sluiten aub .....
fijne avond en tot ziens!
.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gooi ze er allemaal uit .. onder een spoiler.. en dan zijn we er weer klaar mee
Ik was ook aan sex aan het denken, maar ik ben netthuis en heb niet t hele opic gelezen, misschien dat dat ermee te maken heeftquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:03 schreef MNR het volgende:
Ja Joey, gooi het eruit! (hoe je op dit moment aan seks kunt denken, vind ik grappig)
Als je beseft dat het merendeel dat nu post in deze topic een kutje heeft is het moeilijk om mn gedachten ergens anders op te zettenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:03 schreef MNR het volgende:
Ja Joey, gooi het eruit! (hoe je op dit moment aan seks kunt denken, vind ik grappig)
Dacht je aan mij?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook aan sex aan het denken, maar ik ben netthuis en heb niet t hele opic gelezen, misschien dat dat ermee te maken heeft
jij denkt toch ook gewoon altijd aan sexquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook aan sex aan het denken, maar ik ben netthuis en heb niet t hele opic gelezen, misschien dat dat ermee te maken heeft
Dat zou er ook mee te maken kunnen hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij denkt toch ook gewoon altijd aan sex
Ow damn, nu moet ik ook aan sexs denkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je beseft dat het merendeel dat nu post in deze topic een kutje heeft is het moeilijk om mn gedachten ergens anders op te zetten.
Ik bedoel dat ik niets spoiler... Hoest nu met je kutje?quote:
Een leuk smsje sturen naar je vriendin?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je beseft dat het merendeel dat nu post in deze topic een kutje heeft is het moeilijk om mn gedachten ergens anders op te zetten.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Een leuk smsje sturen naar je vriendin?
Zie je. Ligt niet aan mijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow damn, nu moet ik ook aan sexs denken
Ik moet niet te gewillig overkomen hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Een leuk smsje sturen naar je vriendin?
Jij ligt van geilheid al bjina onder je bureau of niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zie je. Ligt niet aan mij.
Besef je eens dat jij hier 1 van de weinige bent met een penis en de anderen lekker achter hun pctje zitten met een lekker kutje in hun broekje. Hmmmm
Je gaat bijna samenwonen? Dan maakt dat niet meer uit, toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik moet niet te gewillig overkomen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |