quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I"how to see yourself as you really are"van de Dalai Lama. Boeddhistische insteek dus. Wel taai Engels
Maar wat ik ook erg goed vind zijn boeken van Paula Coelho. Hij krijgt vaak de kritiek dat zijn romans soms een soort zelfhulp boeken zijn. Maar ik vind ze erg mooi en inspirerend. Alchemist is nog steeds mijn nummer 1, maar De Pelgrimstocht naar Santiago de Compostella vond ik ook fantastisch. Volgens mij heb ik uit dat laatste boek het volgende:
Iedereen gaat dood, maar dit is een zegen omdat het een zekerheid is. Het geeft je de kans om zoveel mogelijk te genieten van je leven. Je moet de dood als je vriend zien. Het is geen enge magere hein. Maar een vriendelijke man of vrouw de je hele leven met je mee loopt. Het is je beste vriend. Zie hem of haar naast je lopen en je zal genieten van je leven. beetje te zweverig voor sommigen. Ik hou daarvan.
Iedereen maar dan ook iedereen heef last van onzekerheid. Of je nou tijn of Jusitin Timberlake heeft.
En wat is een verkeerde man? Elke man (die mogelijkheden heeft) wil neuken. Zit gewoon in de natuur. Maar als zo'n man iemand echt leuk vindt dan zal er echt wel wat moois bloeien.
[..]
Volgens mij zijn wij begonnen te PM-en omdat ik zo gemeen deed tegen een user. Die is ook nooi meer teruggekomen.
Maar recenter bv tegen Tegan. Door te lezen wist ik dr zwakke plek. En daar reageerde ik in een opwelling ook hard op. Weet niet in hoeverre ze zich dit heeft aangetrokken, maar was gewoon ongepast van me. Had ik niet moeten doen.
Maar als je eens wist hoe vaak ik een 'harde' lap tekst heb staa, maar dan toch maar niet op invoeren druk.
Maja je wordt ouder en dan begin je dingen ook beter te begrijpen.
Ooo okequote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, nee
Gaat over de bezette man. Mijn date van gisteren is leuk en gezellig verlopen.
(was het eerlijk gezegd ook alweer vergeten).
En vooral zonde, omdat het er nu zo lelijk staatquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:38 schreef JoeyT het volgende:
Zonde van mn lap tekst. We gaan te snel
Idd, sinds ik aan deze topic reeks mee doe is mijn topic count verdubbeldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:38 schreef JoeyT het volgende:
en in dit soort situaties heeft het altijd geholpen toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
Dat doe ik ook jaMaar goed, ik zeg over het algemeen gesproken bijna alles wat in me opkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doekje bij?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:41 schreef JonKeL het volgende:
Ik ga even gal spuwen
Ik kan er even geen touw aan vastknopen. Kun je me helpen het duidelijker te krijgen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van en wat mij heel erg helpt is gewoon te denken; ik ben niet de enige. Geen idee hoe het komt, maar relativeren en dit denken is echt zo'n beetje de oplossing voor mij geweest.. Ik kan het nog steeds doen helaas, maar het helpt wel en ik laat het niet meer zo merken...
Ja, afstand nemen van sommige warrige gevoelens en onzekerheid.. vind ik lastig voor mezelf. Je hebt wel gelijk. Vind het in ieder geval tof dat er zo leuk gereageerd wordt op mijn posts. Dat doet me ook al veel goed.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik bedoel afstand nemen van sommige warrige gevoelens van onzekerheid, niet van die persoon.
Heb het ook een beetje the hard way moeten leren, toen mijn ex een half jaar nog in australie zat en we elkaar pas een maand echt ahdden meegemaakt. Ik kon me daar wel heel druk over gaan maken en zorgen maken wat hij dacht en vond daar, maar daar doe je niet zoveel aan met af en toe een smsje of telefoontje. Dus moest ik mezelf gewoon af en toe ferm toespreken dat ik wel zou merken hoe het echt zat
Ow, met jou wil ik trouwenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I"how to see yourself as you really are"van de Dalai Lama. Boeddhistische insteek dus. Wel taai Engels
Maar wat ik ook erg goed vind zijn boeken van Paula Coelho. Hij krijgt vaak de kritiek dat zijn romans soms een soort zelfhulp boeken zijn. Maar ik vind ze erg mooi en inspirerend. Alchemist is nog steeds mijn nummer 1, maar De Pelgrimstocht naar Santiago de Compostella vond ik ook fantastisch. Volgens mij heb ik uit dat laatste boek het volgende:
Iedereen gaat dood, maar dit is een zegen omdat het een zekerheid is. Het geeft je de kans om zoveel mogelijk te genieten van je leven. Je moet de dood als je vriend zien. Het is geen enge magere hein. Maar een vriendelijke man of vrouw de je hele leven met je mee loopt. Het is je beste vriend. Zie hem of haar naast je lopen en je zal genieten van je leven. beetje te zweverig voor sommigen. Ik hou daarvan.
Iedereen maar dan ook iedereen heef last van onzekerheid. Of je nou tijn of Jusitin Timberlake heeft.
En wat is een verkeerde man? Elke man (die mogelijkheden heeft) wil neuken. Zit gewoon in de natuur. Maar als zo'n man iemand echt leuk vindt dan zal er echt wel wat moois bloeien.
[..]
Volgens mij zijn wij begonnen te PM-en omdat ik zo gemeen deed tegen een user. Die is ook nooi meer teruggekomen.
Maar recenter bv tegen Tegan. Door te lezen wist ik dr zwakke plek. En daar reageerde ik in een opwelling ook hard op. Weet niet in hoeverre ze zich dit heeft aangetrokken, maar was gewoon ongepast van me. Had ik niet moeten doen.
Maar als je eens wist hoe vaak ik een 'harde' lap tekst heb staa, maar dan toch maar niet op invoeren druk.
Maja je wordt ouder en dan begin je dingen ook beter te begrijpen.
Ow, vast wel. Hij heeft me gemaild vanmorgen al en zei dat hij het gezellig vond. Ik ben er zelf niet zo onder de indruk van (zoals je merkt). Het heeft me niet geraakt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke![]()
Maar verder geen vervolg?
En nu staat ie erquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:38 schreef JoeyT het volgende:
Ja, dat merken we wel, haha.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, vast wel. Hij heeft me gemaild vanmorgen al en zei dat hij het gezellig vond. Ik ben er zelf niet zo onder de indruk van (zoals je merkt). Het heeft me niet geraakt.
En niet eens 1 opmerking over de TTquote:
De tt is niet zo bijzonderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
3x al. en niet eens 1 opmerking over de TT
Jeej, dat is de eerste opmerkingquote:
Je kan een cursusje bij me volgen of kijk eens in mn geschiedenisquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
En niet eens 1 opmerking over de TT
Graag gedaanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jeej, dat is de eerste opmerkingsorry, kon het niet laten
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
en in dit soort situaties heeft het altijd geholpen toch?Ja, eigenlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs als ik al een tijdje in een relatie zat "Hoi, ik ben nu even jaloers, dus zeg even dat ik de allerleukste ben en geef me een knuffel, dan zeur ik verder niet meer"
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Kijk, dat is altijd fijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:52 schreef MNR het volgende:
Ow, en even een note: ik voel me nu al stukken beter.
Thanks all!
Graag gedaanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:52 schreef MNR het volgende:
Ow, en even een note: ik voel me nu al stukken beter.
Thanks all!
Wat heb jij een dikke tettenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben sowieso altijd voor het uitspreken van gevoelens
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben sowieso altijd voor het uitspreken van gevoelens
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel
Zelfs als ik al een tijdje in een relatie zat "Hoi, ik ben nu even jaloers, dus zeg even dat ik de allerleukste ben en geef me een knuffel, dan zeur ik verder niet meer"
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat heb jij een dikke tetten.
Moest er echt even uit
ongesteld zijn.... ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:54 schreef r8ality het volgende:
Opgewonden van wat?
Te vaak op F5 geramd?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
omg!!! mn laptop is kapot..mn fn toets blijft hangen en onder de F5 zit de slaapstand..
Dat ik ook zo onzeker kan zijn als jij omschrijft.. Dat mij dus helpt te denken; ik ben niet de enige die zo denkt. Dan heb ik het niet alleen over relaties, maar over alles. Ik heb er nog steeds wel last van (vooral in situaties met nieuwe mensen) maar het relativeren helpt enorm.. Ben ik duidelijker zo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan er even geen touw aan vastknopen. Kun je me helpen het duidelijker te krijgen?
Als ik met mn piemel loop te zwaaien ben je zo over je onzekerheid heenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ik ook zo onzeker kan zijn als jij omschrijft.. Dat mij dus helpt te denken; ik ben niet de enige die zo denkt. Dan heb ik het niet alleen over relaties, maar over alles. Ik heb er nog steeds wel last van (vooral in situaties met nieuwe mensen) maar het relativeren helpt enorm.. Ben ik duidelijker zo?
nee door de hormonen die er bij kado komenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
ongesteld zijn.... ik snap het ook niet
't Ligt er wel ff aan op wélk moment betrokkene daarmee komt hè. Als jij net al je toffe matties op de schouders staat te stompen op het voetbalveld en bier staat te zuipen bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:55 schreef rival het volgende:
dat is zoveel malen beter dan een boze vriendin waar je 2 uur mee bezig bent om erachter te komen wat je nu weer fout hebt gedaan (uiteindelijk niks dus)
Je moest gewoon even hè?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik met mn piemel loop te zwaaien ben je zo over je onzekerheid heen.
Ja, nu begrijp ik je. Thanksquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ik ook zo onzeker kan zijn als jij omschrijft.. Dat mij dus helpt te denken; ik ben niet de enige die zo denkt. Dan heb ik het niet alleen over relaties, maar over alles. Ik heb er nog steeds wel last van (vooral in situaties met nieuwe mensen) maar het relativeren helpt enorm.. Ben ik duidelijker zo?
Ja na al dat serieuze gedoe. Pfff, kzit helemaal vol met seksueel getinte opmerkingen .quote:
hormonen winnen het van de vrouw.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
ongesteld zijn.... ik snap het ook niet
Gooi ze er allemaal uit .. onder een spoiler.. en dan zijn we er weer klaar meequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja na al dat serieuze gedoe. Pfff, kzit helemaal vol met seksueel getinte opmerkingen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |