Haha, ik heb ook last van die combiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Een weekje per maand maar gelukkig
Het kutte is alleen dat ik in die week ook altijd zo geil als boter benecht de slechtste combi ever!!
Kijk, zo leer je nog ietsquote:
Heb ik ook al geprobeerd. Afstand nemen werkt. Dan voel ik me idd prettiger, maar dan verandert er ook niets. Alles blijft hetzelfde totdat de volgende zich aandient. Of zie jij dat anders?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
gewoon afstand van nemen en je concentreren op de leuke dingen
sorry man, im with them!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat Jeweetz een stom woord is, maar zo stom dat het gewoon grappig is om te gebruiken
Dat doe ik ook jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
wat bij mij weleens heeft geholpen in het verleden... als ik dan bij iemand was waar ik dit soort gedachtes van kreeg...
dan zei ik het.
dat is wel even een hele zure appel waar je doorheen moet bijten op dat moment...
maar dan krijg je een antwoord terug als, pardon? denk jij er zo over? ik dacht precies hetzelfde...
Serieus? De vrouwen in mijn omgeving hebben er allemaal extra last van hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:30 schreef Thrar het volgende:
en ik maar denken dat vrouwen zich altijd minder geil voelen tijdens die periode (iets met zichzelf smerig vinden enzo)
* Thrar noteert
Pssst. Is je lijstje up to date met de afmeldingen enzo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat doe ik ook jaMaar goed, ik zeg over het algemeen gesproken bijna alles wat in me opkomt
Gaat dit over je date van gisteren of...?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb ik ook al geprobeerd. Afstand nemen werkt. Dan voel ik me idd prettiger, maar dan verandert er ook niets. Alles blijft hetzelfde totdat de volgende zich aandient. Of zie jij dat anders?
tsjah, brabandersquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus? De vrouwen in mijn omgeving hebben er allemaal extra last van hoor
Oja, steek het daar maar op...quote:
Ik heb er ook last van en wat mij heel erg helpt is gewoon te denken; ik ben niet de enige. Geen idee hoe het komt, maar relativeren en dit denken is echt zo'n beetje de oplossing voor mij geweest.. Ik kan het nog steeds doen helaas, maar het helpt wel en ik laat het niet meer zo merken...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat klopt... dat weet ik... maar ik kan het ook niet echt ergens kwijt. Ik pieker veel... ik weet ook niet hoe ik dit aan kan pakken, want voel me een beetje gevangen.
als vrouwelijke brabanders dat altijd hebben zit ik wel goed denk ikquote:
Luister maar naar tante Rip, MNR. 't Is gemakkelijk gezegd, zo vanaf de zijlijn, maar uiteindelijk is het gewoon waar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:28 schreef Ripley het volgende:
gewoon afstand van nemen en je concentreren op de leuke dingen
Lol, je zit er naast ben ik bangquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:30 schreef Thrar het volgende:
en ik maar denken dat vrouwen zich altijd minder geil voelen tijdens die periode (iets met zichzelf smerig vinden enzo)
* Thrar noteert
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
wat bij mij weleens heeft geholpen in het verleden... als ik dan bij iemand was waar ik dit soort gedachtes van kreeg...
dan zei ik het.
dat is wel even een hele zure appel waar je doorheen moet bijten op dat moment...
maar dan krijg je een antwoord terug als, pardon? denk jij er zo over? ik dacht precies hetzelfde...
Ik bedoel afstand nemen van sommige warrige gevoelens van onzekerheid, niet van die persoon.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb ik ook al geprobeerd. Afstand nemen werkt. Dan voel ik me idd prettiger, maar dan verandert er ook niets. Alles blijft hetzelfde totdat de volgende zich aandient. Of zie jij dat anders?
Haha, neequote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gaat dit over je date van gisteren of...?
[en ja, ik ben even "nieuwsgierig"]
I"how to see yourself as you really are"van de Dalai Lama. Boeddhistische insteek dus. Wel taai Engelsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:19 schreef MNR het volgende:
[..]
De kans op iets leuks. Een *kuch.. relatie
[..]
Ben blij dat je dit tegen me zegt... want ik krijg soms gewoon het gevoel dat ik de enige ben die zo denkt. Het lijkt altijd of iedereen er zo sterk instaat. Alsof ik de enige ben die zich onzeker voelt, alsof ik de enige ben die verkeerde mannen uitzoekt?
Welk boek?
Volgens mij zijn wij begonnen te PM-en omdat ik zo gemeen deed tegen een user. Die is ook nooi meer teruggekomen.quote:Ik wil me er ook niet druk over maken... En tot 3 weken geleden kon ik me er ook niet druk om maken. Was ik compleet in rust met mezelf. Hoe komt het dan dat dat vertrouwen niet weer weg ebt? Ik snap het echt niet... (en in het overige heb je gelijk, weet ik ook, heb ik ook ervaren). Maar ik begrijp maar niet waarom dat steeds terugkomt. DAT vraag ik me af. [/quote
Dat is toch logisch. Het is iets dat je niet zelf in de hand hebt. Jij kan de gedachten van een ander niet lezen en ook niet bepalen wat hij doet. Dus ben je in zekere zin afhankelijk van zijn gevoel. En afhankelijkheid maakt onzeker. Als je dit accepteert dan kan je gaan genieten van de mooie dingen.
[quote]
[..]
Wil je hier iets meer over vertellen? (hoeft niet als je dat niet wilt).
nee hoor. hormonen winnen het standaard van de vrouw.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:30 schreef Thrar het volgende:
* Thrar noteert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |